loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 18 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

آنچلوتی بعد از قهرمانی در کوپا دل ری و چمپیونزلیگ در فصل گذشته، این ‏فصل نتوانست انتظارات را برآورده کند و این مسئله باعث شد تا مدیران رئال تصمیم به اخراج او بگیرند.‏
او در کنفرانس مطبوعاتی اش گفت:" هیئت باشگاه تصمیم به برکناری انچلوتی گرفت. برای همه ما ‏تصمیمی بسیار دشواری بود . در این باشگاه حضور نداریم که تصمیماتی آسان بگیریم. در رئال مادرید ‏توقعات بسیار بالاست و باید تغییراتی ایجاد می کردیم.هفته آینده نام مربی جدید را اعلام خواهیم کرد.‏
من علاقه زیادی به آنچلوتی دارم و او بخشی از تاریخ ماست زیرا ما دهمین قهرمانی در چمپیونزلیگ را ‏با او به دست آوردیم؛ اما انتظارات در رئال بالاست و ما نیاز به تغییر داشتیم.‏
ما تیم فوق العاده ای داریم و تلاش می کنیم تا فصل آینده بار دیگر شرایط رضایت هواداران را فراهم ‏کنیم. از کارلو به خاطر تلاش و عشقش به تیم تشکر می کنم. مربی بعدی؟ خیلی خوب خواهد شد اگر مربی بعدی اسپانیایی صحبت کند.
از حمایت بازیکنان از انچلوتی ناراحت نشدم و فکر می کنم این اظهار لطف بازیکنان به مربی شان اقدام درستی بود. با بازیکنان در مورد تغییرات صحبت خواهم کرد."

محمد هادی بازدید : 56 یکشنبه 1394/03/03 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید امروز  به موناکو رفت تا به خواست اسپانسرش تگ هویر که اسپانسر مکلارن هم هست عکس یادگاری بگیرد بگیرد .

از امروز تعطیلات رونالدو آغاز شده است که ین ستاره پس از کسب چهارمین کفش طلایش در این مراسم حاضر شد.

محمد هادی بازدید : 16 چهارشنبه 1394/02/30 نظرات (0)

همچنان احتمال سفر رئال مادرید به کاستاریکا پس از بازی مقابل ختافه وجود دارد.
کاستاریکایی ها سخت در تلاش هستند تا در پایان فصل ایکر را به کاستاریکا ببرند که به نظر می رسد که هنوز این احتمال به صورت کامل رد نشده باشد و باید دید که چه تصمیمی گرفته می شود.

محمد هادی بازدید : 45 چهارشنبه 1394/02/30 نظرات (0)

رئال مادرید اپلیکشنی به نام ‘Real Madrid App’  را در یک مراسم تبلیغاتی در جایگاه ویژه برنابئو معرفی کرد. پرز در این مراسم به همراه اورلاندو ایالا ، نایب رئیس مایکروسافت حضور پیدا کرد.
با این اپلیکیشن ، کاربارن در کل دنیا می توانند بازیها را به صورت مستقیم دبنال کنند ، هایلایت بازیها را تماشا کنند  و ….. کاربران همچنین می توانند با دنیای مادریدیستاه ااز هر نقطه دنیا در ارتباط باشند ، دوربینی که می خواهند هر صحنه را ببینند انتخاب کنند یا آمار هر کدام از بازیکنان را بدست بیاورند.
هواداران خمچنین می توانند با دیگر کاربران چت کنند و کامنت بگذارند. همچنین آنها می توانند در هر بازی به صورت مستقیم به نیمکت نگاه کنند و به رختکن دسترسی داشته باشند. همچنین یک مستند اختصاصی به نام ” در قلب لادسیما ” برای این اپلیکیشن اماده شده است.

محمد هادی بازدید : 26 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

کریم بنزما با ناراحتی بازی رئال و یووه را ترک کرد. وقتی فهمید که باید تعویض شود شدیدا عصبی بود. او همه تلاشش را کرده بود که مقابل یووه بازی کند . می دانست که در نیم ساعت پایانی توان بازی کردن نداشته است و به همین علت با آنچلوتی دست داد و روی نیمکت نشست.
کریم در یک ماهی که مصدوم بود همه لتاشش را می کرد تا به مهمترین بازی فصل برسد. به همین خاطر همه وجودش را گذاشت که مقابل یووه بازی کند.
کارلو می دانست که بنزما در بهترین شرایطش است و باید در ترکیب قرار بگیرد اما خستگی در وجود این بازیکن مشهود بود و چیچاریتو جایش را گرفت. البته دلخوری بنزما به این خاطر بود که اگر بیل یا بنزما در شرایط مشابهی قرار داشتند تعویض نمی شدند. بیل در ین فصل در بین سه عضو بی بی سی زخم پذیر ترین بوده است. او در لالیگا 21 بار تعویض شده است که 19 بارش زودتر از دو عضو دیگر بی بی سی بوده است.
یل در این فصل فقط هفت بار تعویض شده است و رونالدو دو مار. در چمپیونزلیگ هم کریم شش بار تعویض شده ، بیل پنج بار و رونالدو هرگز.

محمد هادی بازدید : 23 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

پس از ناکامی رئال در رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا، احتمال بسیار زیادی دارد که رئال مادرید این فصل را بدون کسب جام به پایان ببرد، همین مسئله باعث شده که اخبار زیادی مبنی بر کنار گذاشته شدن کارلو آنچلوتی در پایان فصل، منتشر شود.

روزنامه آلمانی بیلد با تاکید بر رفتن این سرمربی ایتالیایی 55 ساله از برنابئو در پایان فصل، از یورگن کلوپ به عنوان گزینه اصلی جانشینی کارلتو نام برده است.

پیش از این طبق توافق باشگاه دورتموند و کلوپ،قرار شده بود این مربی آلمانی در پایان این فصل از جمع زردپوشان جدا شود و در حاضر چند باشگاه به دنبال به خدمت گرفتن یورگن کلوپ هستند.

کلوپ این فصل نتایج ضعیفی با دورتموند کسب کرد و در لیگ قهرمانان و بوندس لیگا نتوانست موفقیت های فصول پیشین را تکرار کند. البته چند هفته قبل دورتموند توانست با غلبه بر بایرن مونیخ در ضربات پنالتی، به فینال جام حذفی آلمان برسد.

محمد هادی بازدید : 23 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

گرت بیل ، بازیکن ولزی پس از  حذف رئال از چمپیونزلیگ به هواداران روحیه داد.
بیل در پیغامی نوشت :” امسال برای من سال مهمی برای یادگیری بود. چیزی که تو را نکشد نیرومندت می کند. شخصا می دانم که فراز و نشیب هایی داشته ام اما بازیهای خوبی هم داشتم و حالا به فصل آینده فکر می کنم.”
بیل در ادامه بیان کرد :” در لالیگا تا زمانی که روی کاغذ شانس داریم به تلاش ادامه می دهیم. همچنان شانس داریم و تلاشمان را خواهیم کرد. ناراحت هستیم. هدفمان حضور در فینال چمپیونزلیگ بود اما نشد. می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما امکانش نبود. در گلزنی خوش شنس نبودیم هر چند که موقعیت هایی داشتیم. توپ نمی خواست وارد دروازه حریف شود.”

محمد هادی بازدید : 13 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

یوونتوس امشب در برنابئو رئال را 1-1 متوقف کرد تا به لطف پیروزی 2-1 بازی رفت، راهی فینال شده و حریف بارسلونا شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی گفت:

ناکامی در رسیدن به فینال

امروز تیم همه تلاشش را کرد. خیلی حمله کردیم و موقعیت های زیادی هم داشتیم. اگر جای افسوس و سرزنشی است، مربوط به بازی رفت است؛ چرا که امشب، تاوان بازی بدمان در تورین را پس دادیم.آنجا خوب و با تمرکز بازی نکردیم؛ برعکس امروز. یوونتوس حریف سرسختی بود. آنها فصلی بسیار بسیار خوب را پشت سر گذاشته اند و در نهایت به فینال هم رسیدند.

آینده

الان صحبت در مورد آینده خیلی منطقی نیست . همه غمگین هستیم. باید از بازیکنانم تشکر کنم که همه تلاششان را کردند. دو بازی دیگر در لالیگا داریم که باید به بهترین شکل تمامشان کنیم.سپس زمان کافی برای اینکه بنشینیم و در مورد آینده صحبت کنیم خواهیم داشت. به شخصه دوست دارم به کارم ادامه دهم ولی می دانم که فوتبال چه ورزش بی رحمی است و در این مورد باشگاه تصمیم خواهد گرفت.

بدشانسی

در فوتبال سرنوشت یک تیم را گاهی جزئیات کوچکی مشخص می کنند. سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان اگر گل راموس در دقیقه پایانی بود قهرمان نمی شدیم. حالا هم نمی توان از بدشانسی گلایه کرد هرچند که واقعا بدشانس بودیم.

وضعیت بدنی بازیکنان

در مجموع به داشتن این بازیکنان، بخاطر تلاشی که در طول فصل داشتند احساس غرور می کنم. امروز از فینال بازماندیم اما همه بازیکنان حداکثر تلاششان را کردند. جزئیات کوچکی باعث حذف ما شدند و بدشانس هم بودیم. از لحاظ بدنی هم کم نیاوردیم و بارها تا دقایق آخر به سمت دروازه یوونتوس یورش بردیم.

شانس قهرمانی

الان بارسلونا شانس اول است ولی در فینال ها هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

محمد هادی بازدید : 13 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (1)

ستاره‌های رئال و بارسا در مجموع 7 بار توپ طلا را کسب کرده اند و تقریبا تمامی رکورد‌های گلزنی را شکسته اند. با وجود اینکه هر دو، رقابت بین خودشان را تکذیب می‌کنند، دل پیرو معتقد است که این دو به روند استثناییشان ادامه خواهند داد.او گفت:" فکر می‌کنم هر دو به بهبود یکدیگر کمک می‌کنند، مثل تمام رقابت‌های بزرگ در ورزش.

آنها دو بازیکنی هستند که به بهترین شکلی می‌جنگند، مثل جان مکینروئی و بیورن بوری، یا مثل رافائل نادال و راجر فدرر.

کدام یک بهتر است؟ این سوال مثل این است که بپرسید مادرم را بیشتر دوست دارم یا پدرم را !. من ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم."دل پیرو درباره پوگبا گفت:" او بازیکنی متعلق به آینده است. مهارت‌های تکنیکی فوق العاده، قدرت بدنی بالا و قد بلند مثل بازیکنان NBA دارد. او بازیکنی بسیار مدرن است و برای تبدیل شدن به بهترین هافبک جهان برنامه ریزی شده است. تا همینجا هم دستاورد‌های زیادی داشته است."الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس عنوان کرد که انتخاب کردن بین رونالدو و مسی، مثل انتخاب کردن بین پدر و مادر سخت است.

ستاره‌های رئال و بارسا در مجموع 7 بار توپ طلا را کسب کرده اند و تقریبا تمامی رکورد‌های گلزنی را شکسته اند. با وجود اینکه هر دو، رقابت بین خودشان را تکذیب می‌کنند، دل پیرو معتقد است که این دو به روند استثناییشان ادامه خواهند داد.

او گفت:" فکر می‌کنم هر دو به بهبود یکدیگر کمک می‌کنند، مثل تمام رقابت‌های بزرگ در ورزش. آنها دو بازیکنی هستند که به بهترین شکلی می‌جنگند، مثل جان مکینروئی و بیورن بوری، یا مثل رافائل نادال و راجر فدرر. کدام یک بهتر است؟ این سوال مثل این است که بپرسید مادرم را بیشتر دوست دارم یا پدرم را !. من ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم.

"دل پیرو درباره پوگبا گفت:" او بازیکنی متعلق به آینده است. مهارت‌های تکنیکی فوق العاده، قدرت بدنی بالا و قد بلند مثل بازیکنان NBA دارد. او بازیکنی بسیار مدرن است و برای تبدیل شدن به بهترین هافبک جهان برنامه ریزی شده است. تا همینجا هم دستاورد‌های زیادی داشته است."

محمد هادی بازدید : 21 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

 کاسیاس در طول چند هفته ی اخیر، مورد انتقاد شدید هواداران رئال قرار گرفته و تحت فشار شدیدی قرار دارد. با این حال، بوفون که رابطه ی گرمی با کاسیاس دارد، به حمایت از او پرداخت.او گفت:" نمی‌خواهم به کاسیاس توصیه ای کنم زیرا این یک شرایط شخصی است.

ولی به نظر من اعتراضات به او کار درستی نیست. او 20 سال است که پیراهن رئال را می‌پوشد.مسلما باشگاه برایش کارهای بزرگی کرده ولی او هم نقش مهمی در موفقیت باشگاه داشته است. یک اسطوره مسحتق چنین رفتاری نیست."

محمد هادی بازدید : 18 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

روزنامه آس

 

همه برای یکی
آنچلوتی خواستار حمایت برنابئو شد
خامس:” هر کسی هو شود همه ما هو شده ایم”
بوفون:” هو شدن کاسیاس ناخوشایند و ناعادلانه است”
آلگری:” 95 دقیقه طولانی و بی وقفه برگزار می شود”

روزنامه مارکا

“تاریخ را شما ساخته اید … (گل میاتوویچ در فینال لیگ قهرمانان 1998) … تاریخ را شما خواهید ساخت” (بخشی از ترانه دسیما ساخته ردوان)
رئال مادرید در آستانه یک شب تاریخی در برنابئو

 

محمد هادی بازدید : 18 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

کوکه کونترراس، رافا مارتین واکزوز مانو سانچیس شرایط رئال را مقال یوونتوس بررسی کردند.
رئال – یووه :” بعزی مشکلی خواهد بود. یووه تیمی است که هرگز بازی آسانی را نمی سازد و تفاوتشان با برخی تیمها که فقط دفاع می کنند این است که در خط حمله هم بازیکنان خوبی دارد. دیدن بازی رئال مقابل والنسیا باعث شد که امیدها نسبت به صعود بالا باشد اما کسی که فکر کند که رئال ساده صعود می کند سخت در اشتباه است.”
نتیجه مشکل:” رئال با برد 1-0صعود می کند. حواس تیم باید خیلی جمع باشد و قرار نیست که سرنوشت بازی در دقیقه اول تعیین شود و هر لحظه ممکن است که این گل به ثمر برسد. مهم گل نخوردن و جمع بودن  حواس خط دفاعی است. ته وز تعیین کننده ترین بازیکن یووه در فاز هجومی است. به غیر از او ، موراتا هم بازیکن مهمی است.اگر رئال مثل بازی برگشت مقابل اتلتیکو باشد ، حریف هیچ شانسی نخواهد داشت. کلید این جاست که تیم اجازه کار به حریف ندهد و دروازه اش را بسته نگه دارد.
بیل:” بازیکنی است که با زدن گلهای مهم ، شب های تاریخی را ساخته است اما نقطه ضعفش بی ثباتی وست. فقط دو بازیکن یعنی روناد وو مس استعداد او را دارند. استعداد یل جایی برای تردید باقی نمی گذارد و در یک بازی مثل یووه حریفان بالاترین سطح توقع را دارند.”
کاسیاس :” میراث رئال است. شایستگی های بی نظیری داشته است که او را تبیدل به بازیکن تیم اصلی کرده است. این که چه کسی بازی کند را مربی تعیین می کند و ایکر در بهترین شرایط است اما او پس از 16 سال دفاع از پیراهن رئال لایق برخورد بهتری است. باید کاری کرد که چنین بزرگانی با خوشحالی از باشگاه بروند. رفتار هواداران با کاسیاس اگر باعث شود که اخرین سالهای حضورش در باشگاه ناخوشایند باشد ، خوب نیست.”
آنچلوتی:” ماندن یک مربی نباید به نتیجه یک بازی ربط داده باشد. باشگاه ها برنامه های خود را دارند و نتایج خوب حاصل ثبات است. آنچلوتی قرارداد دارد و اگر قرار به رفتنش باشد نباید تسمیم با یک بازی گرفته شود بلکه باید کل روندش مورد بررسی باشد. باید با بهترین تفکر تصمیم گرفت.”
شب های بازگشت :” تواناییش را داریم تا نتایج مشکل در خارج از خانه را جبران کنیم و بازگشت های غیرممکن را ممکن کنیم. یادمان است که شکست 3-0 مقابل اندرلخت را با برد 6-1 در برنابئو جبران کردیم. مقابل مونشن گلادباخ هم باخت 5-1 با برد 4-0 جبرن شد. هواداران باید منتظر یک بازگشت بزرگ باشند.”

محمد هادی بازدید : 11 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

خامس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل یووه شرکت کرد.

چطور یووه را شکست می دهید ؟ ” باید جدی و حواس جمع بایم. آنها بازیکنان زیادی در خط دفاع خواهند داشت. باید حواسمان در دفاع و حمله جمع باد و توپ را سریع حرکت بدهیم و فضاسازی کنیم.”

تفاوت با دور رفت :” آنها در خط دفاع متحد خواهند بود و این یک آزمون مهم برای ماست. یووه بسیار جدی بازی می کند و تیم بزرگی است.”

حرفهای وکیل بیل :” حرفهایش را ننیدم … گرت خیلی خوب است و همه می خواهیم کنارش بازی کنیم. ما یک تیم هستیم و باید کنار هم متحد بایم. حرفهایی که از بیرون می زنند را نمی توان کنترل کرد. نظری نمی دهم. باید حواسمان جمع باشد چرا که این یک بایز خاص و حماسی است.”

پست خودش درون زمین :” راضی هستم. نگران نیستم. سخت تمرین کرده ام و مشکلی با حضور در پست خاصی ندارم.”

برنابئو :” باید یار دوازتدهم باد. می دانیم که همیه حمایتمان می کنند. در یک بازی بزرگ به هواداران نیاز داریم.”

کاسیاس :” ایکر کاپیتان است ، همه جامها را برده و قابل احترام است. وقتی بازیکنی درون زمین است سوتها را نمی نود چون حواسش به بازی است اما وقتی بازیکنی هو شود یعنی کل تیم هو می شوند. فردا هشتاد هزار هوادار درون زمین هستند وباید با بازیکنان متحد باشند.”

رویای حضور در فینال :” این بازی برای رئال خیلی مهم است چرا که رویای همه ما حضور در برلین است. باید متحد باشیم. “

محمد هادی بازدید : 14 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

 اتحادیه بازیکنان لالیگا هفته گذشته اعلام کرد که اعتصاب بازیکنان از روز 16 ‏می آغاز خواهد شد و در مقابل، مسئولان لیگ حرفه ای اسپانیا که 42 تیم دسته های اول و دوم را شامل ‏می شود، با انتشار بیانیه ای، این اعتصاب را غیرقانونی خواند.‏اکنون قرار است یک دادگاه در مورد قانونی بودن این اعتصاب تصمیم گیری کند و نتیجه آن حداکثر تا ‏روز 5 شنبه اعلام خواهد شد.

‏این در حالی است که در فاصله دو هفته تا پایان رقابت ها، بارسا با 4 امتیاز برتری نسبت به بارسا در ‏صدر جدول قرار دارد و با پیروزی در بازی بعدی می تواند قهرمانی اش را قطعی کند. آبی و اناری ها ‏باید در فینال جام حذفی هم به مصاف اتلتیک بیلبائو بروند. ‏

محمد هادی بازدید : 8 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

 میگل هررا، لیستی 23 نفره به علاوه 7 بازیکن جانشین منتشر کرد که چیچاریتو، جایی در آن ندارد. به نظر می‌رسد که سرمربی مکزیک قصد دارد از چیچاریتو در جام گلد کاپ که در تابستان امسال پس از کوپا آمریکا برگزار خواهد شد، استفاده کند و به همین دلیل، او را در لیست خود قرار نداده است. چندین ستاره ی دیگر مکزیک نظیر دوس سانتوس، هکتور هررا و آندرس گواردادو در این لیست حضور ندارند.

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

کریم بنزما از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو که مصدوم شد، دیگر فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و با وجود اضافه شدن به تمرینات رئال در هفته گذشته، هر دو بازی این تیم مقابل یوونتوس و والنسیا را از دست داد.

تونی کروس هم که در بازی روز شنبه مقابل والنسیا مصدوم و از زمین خارج شده بود، امروز همچون بنزما، بدون مشکل همراه سایر بازیکنان تمرین کرد و برای بازی فردا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار خواهد گرفت. کروس روز گذشته فقط در بخش اول تمرین حضور داشت و ترجیح داد تا به کار با توپ نپردازد.

رئال مادرید که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس 2-1 شکست خورده است، فردا در برنابئو برای رفتن به فینال، به یک پیروزی 1-0 نیاز دارد

محمد هادی بازدید : 10 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

خامس رودریگز در مصاحبه با ال پایس گفت :” عظمتی که از کلمبیا نسبت به رئال دیده می شود برایم هیجان انگیز است.”
یووه :” رئال از هیچ کس نمی ترسد. به  همه احترام می گذاریم اما ترسدی در ار نیست. می دانیم که آنها ایتالیایی هستند. خوب دفاع می کنند و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. باید گل بزنیم و تمام تلاشمان را انجام بدهیم تا به فینال برسیم.”
تیرکش در تورین :” صحنه عجیبی بود چرا که مدافع حریف با نوک پایش توپ زد و توپ بهع تیرک خورد. شاید از هر بیست بار یک بار چنین اتفاقی رخ بدهد.”
قدرت رهبری:” من از بچگی شماره 10 بودم. همیشه مسئولیت رهبری را می پذیرفتم و آن را خیلی دوست دارم.”
در خدمت تیم :” در همه بخش های بازی شرکت دارم و هر روز تلاش می کنم تا چیزهای جدیدی یاد بگیرم.”
شرایط خودش:” دوران خوبی را پشت سر می گذارم و می خواهم روندم را ادامه بدهم. در تلاش هستم تا به تیم کمک کنم ، پیشرفت کنم و بهتر شوم. می توانم بهتر از این باشم.”
کلمبیا:” به تیم ملی و کلمبیا باور دارم. می تواینم رویاهای بزرگ داشته باشیم و هر جامی را ببریم. عطش قهرمانی داریم و می خواهیم با تواضع ، موفق شویم.”
جام جهانی:” سرنوشت به من لبخند زد اما فالکائو هم لیاقت حضور در این تورنمنت را داشت.”
جوانی:” عصر از فوتبال می آمدم و تا ساعت 9 شب فوتبال بازی می کردم. بعد از آن یک نفر از خانواده ام به سراغم می آمد.”
مسی – رونالدو :” استعداد مسی بازیها را تعیین می کند ، رونالدو هم همین طور.”

محمد هادی بازدید : 16 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

رئال مادرید بازی رفت را با نتیجه 2-1 به یوونتوس واگذار کرده و برای صعود به فینال لیگ قهرمانان، نیاز به پیروزی با حداقل یک گل در بازی برگشت دارد. رئالی ها که روز شنبه با تساوی 2-2 برابر والنسیا، تقریبا از قهرمانی در لالیگا ناامید شده اند، حالا چشم امید به رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و تکرار عنوان قهرمانی خود دارند.

کهکشانی ها امیدوارند تا یازدهمین عنوان قهرمانی اروپای خود را در برلین کسب کنند.سرخیو راموس، مدافع ارزشمند رئال مادرید، در آستانه بازی برگشت مقابل یوونتوس که دو روز دیگر در برنابئو برگزار خواهد شد، در اینستاگرام خود خطاب به هواداران رئال نوشت :" دی استفانو گفته است که هیچ بازیکنی نمی تواند بهتر از یک مجموعه متحد باشد. شما یار دوازدهم ما مقابل یوونتوس هستید."راموس بدینگونه از هواداران تیمش خواسته تا با حمایت یکپارچه خود، زمینه ساز صعود رئال به فینال شوند.

محمد هادی بازدید : 12 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

 در دیدار رفت یوونتوس توانست با گل های آلوارو موراتا و کارلوس ته و زبه ‏پیروزی برسد اما تک گل کریس رونالدو، امیدهای رئال برای صعود به فینال برلین را زنده نگه داشت.‏رئال می تواند به اولین تیمی تبدیل شود که از قهرمانی اش در رقابت های اروپایی دفاع می کند و خامس ‏تاکید کرد تیمش ترسی از رویایی با مردان مکس آلگری ندارد.‏

او به ال پائیس گفت:" رئال از هیچ تیمی نمی ترسد. ما به تیم های زیادی در سراسر دنیا احترام می ‏گذاریم اما از تیمی نمی ترسیم. می دانیم تیم های ایتالیایی چطور تیم هایی هستند.

آنها خوب دفاع می کنند ‏و باید بدانیم که چطور با آنها روبرو شویم. باید با آنها کنار آمد. اگر بهترین بازی مان را ارائه بدهیم، آنگاه ‏به فینال می رسیم."‏کریس رونالدو در 51 دیدار این فصل، 54 گل برای رئال به ثمر رساند اما خامس تاکید کرد که کهکشانی ‏ها تنها به این ستاره پرتغالی وابسته نیستند:" رونالدو نمی تواند به تنهایی رئال را به پیش ببرد.

تیم به همه ‏بازیکنانش نیاز دارد. من در جنبه های زیادی از بازی به تیم کمک می کنم. دلیل اینکه هر روز تمرین می ‏کنید، این است که چیزهای زیادی یاد بگیرد. ما همیشه در حال یادگیری هستیم؛ همیشه."‏

محمد هادی بازدید : 6 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

مارچلو لیپی نظرش را در مورد بازی رئا و یووه ابراز داشت.

مربی سابق یووه اظهار داشت:” رئال سال خوبی نداشته است و فینال اخرین چیزی است که می توانند به هوادارانشان هدیه بدهند اما یووه بازیکنان زیادی دارد که تجربه بین المللی دارند. بازی کردن مقابل 90 هزار نفر مشکل است اما یووه توانایی ضربه زدن به حریف را دارد.”

وی در مورد بوفون گفت :” به نظرم نقشی کلیدی خواهد داشت و نقش ویدال هم در میانه زمین خیلی مهم است. پوگبا ؟ با کیفیت ترین بازیکن درون زمین خواهد بود. حتی اگر 70 دقیقه هم بازی کند کلیدی خواهد بود.”

محمد هادی بازدید : 15 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

  رئال مادرید به دنبال هماهنگ شدن با تکنولوژی های جدید است. آخرین حرکت رئال ساخت یک فضای مجازی برای کودکان است که می توانند سرگرم شوند و  هر چیزی که مرتبط با فوتبال است را یاد بگیرند.
این فضای مجازی ، “رئال مادرید کیدز پلانت ” نام دارد که کاربران می توانند عکس شخصی خودشان را مورد استفاده قرار بدهند ، بازیکن محبوبشان در تیم بزرگسالان و تیم بسکتبال را انتحاب کنند و تصاویری از موزه باشگاه ، برنابئو یا میدان سیبلس ببینند.  آنها همچنین می توانند با هم بازی کنند.

محمد هادی بازدید : 16 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

کارواخال در مورد دوران حضورش در بوندسلیگا گفت :” خیلی پیشرفت کردم و بخشی کلیدی در زندگی من بود.” و در مورد بازی مقابل یووه گفت :” این مهمترین بازی فصل است و می خواهیم لذت حضور هواداران را حس کنیم.”

کارواخال در ادامه گفت :” باید از تجربه بازی رفت که روی اشتباهات خودمان به مشکل خوردیم استفاده کنیم. اگر ذهنمان آرام باشد ، صبور باشیم و خوب حرکت کنیم. بازی خوبی خواهیم داشت. نباید روی پاسهای ساده  اشتباه کنیم.”

وی در مورد بازگشت بنزما صحبت کرد:” بازیکن بی نظیری است که به ما خیلی کمک می کند و اگر مربی بخواهد خیلی مهم خواهد بود. ” و در مورد رونالدو گفت :” هیچ بازیکنی مثل او نیست. ” و در مورد خامس هم صحبت کرد :” در حال حاضر با عملکرد بی نظیرش یکی از مهمترین های ترکیب است.”

کارواخال در مورد موراتا گفت :” باعث خرسندی است که مقابلش قرار می گیرم چرا که یک دوست خوب است اما مشکل این جاست که بازیکن بزرگی است و خطر زیادی ایجاد خواهد کرد.”

وی افزود :” به بردن نیاز داریم . اساسی خواهد بود. باید خونسدر  و صبور باشیم و دیوانه نشویم. بازی 90 دقیقه است و باید سطح خیلی بالایی داشته باشیم.”

وی در این باره که شاید بازی به پنالتی بکشد گفت :” مسلما یکی از پنالتی زن ها خواهم بود. در این باره کاملا جسور هستم.”

محمد هادی بازدید : 15 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

آگوستین رودریگز ، دروازه بان سابق رئال که ده فصل در این تیم توپ می زد گفت که در پایان فصل رونالدو و کاسیاس از رئال می روند.
وی در صحبت هایی عجیب اظهار داشت :” باید ببینیم که چهارشنبه آینده چه خبری به دست رسانه ها می رسد اما مطمئنم که رونالدو و کاسیاس از رئال می روند!”

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

با این حال اگر به آمار گلزنی این دو تیم در دو ماه گذشته نگاه کنیم، متوجه افت محسوس رئال و اوجگیری یکباره بارسلونا خواهیم شد. رئال مادرید مدت ها عنوان بهترین خط آتش اسپانیا را به تنهایی یدک می کشید اما با افت گرت بیل و کریم بنزما و تا حدودی رونالدو، از ماه فوریه به بعد، این بارسلونا بود که به یمن درخشش مسی، سوارز و نیمار، آمار گلزنی خود را بهتر کرد و در پایان هفته 36، به رئال مادرید رسید.

کریستیانو رونالدو با زدن 42 گل، به تنهایی39 درصد گل های رئال را به ثمر رسانده است؛ در حالیکه کریم بنزما با زدن 16 گل و بیل با زدن 13 گل، در مجموع 26 درصد گل های تیمشان را وارد دروازه حریفان کرده اند.

اگر این آمار را با مسی و دو مهاجم کناری اش در بارسلونا یعنی نیمار و سوارز مقایسه کنیم، متوجه خواهیم شد که بارسلونا از درخشش این سه بازیکن چه سودی برده است.مسی 40 گله، 37 درصد گل های بارسا را به ثمر رسانده است.همچنین نیمار با زدن 22 گل و سوارز با زدن 16 گل، در مجموع 10 گل بیشتر از دو مهاجم کناری رونالدو یعنی بیل و بنزما به ثمر رسانده اند.

بی دلیل نیست که بارسلونا توانست فاصله 4 امتیازی خود از رئال را به فاصله 45 روز جبران کرده و حالا 4 امتیاز بالاتر از این تیم در یک قدمی قهرمانی قرار داشته باشد.گرت بیل ماه فوریه را با زدن 3 گل متوالی در لالیگا شروع کرد اما آخرین گل او به برتری 9-1 رئال بر گرانادا بر می گردد.

اینجا جایی است که رئال مادرید به بارسلونا غبطه می خورد. اگر بیل و بنزما و حتی رونالدو همان روند گلزنی خود در سال 2014 را در 2015 نیز ادامه می دادند، بعید بود که رئال صدر جدول را به بارسلونا واگذار کند.رونالدو در 4 ماه انتهایی سال 2014، 25 گل و با شروع سال جدید میلادی، 17 گل به ثمر رسانده است.

آمار گلزنی او در قیاس با مسی در سال 2015، 10 گل پایین تر است.بارسلونا همچنین با دریافت تنها 19 گل در 36 بازی، همچون تمام فصول گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لالیگا را در اختیار دارد.

رئال مادرید 15 گل بیش از بارسلونا دریافت کرده است. رئال در سالیان اخیر معمولا عنوان بهترین خط حمله را از آن خود کرده است ولی بارسلونا در این فصل توانست ضمن حفظ قدرت خود در خط دفاعی، آمار گلزنی خود را نیز به رئال مادرید نزدیک کند.

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

شکست ۳-۰ برابر بارسلونا و تحقیر برابر رئال مادرید در فصل گذشته، شاید کسانی‌ را در بایرن مونیخ به زیر سوال بردن پپ وادار کرده باشد اما در بارسلونا سبک بازی هنوز هم از زمان آمدن پپ یکسان باقی‌ مانده است. با آنچلوتی که صحبت کنید وی می‌‌گوید که او هر چه باشگاه از او بخواهد را انجام می‌‌دهد. او احتمالا از ایدئولوژی رئال مادرید صحبت می‌‌کند و اگر از هواداران باشگاه بپرسید که این ایدئولوژی چیست احتمالا پاسخ می‌‌دهند دیزنی.( استودیو فیلم سازی در هالیوود)

آنچلوتی در کنار باب پیسلی تنها مربیانی هستند که لیگ قهرمانان و جام باشگاه‌های اروپا را ۳ بار برده اند. این افتخار آنچلوتی را در رتبه مربیان نخبه قرار می‌‌دهد. با وجود آن، در ۱۸ سال مربیگری او در باشگاه‌های نخبه، او سه‌ بار لیگ را برده است. در نصفی از آن ۱۸ سال او در میلان، یووه، PSG و رئال مادرید رتبه سوم یا پایین تر از آن را کسب کرده است. با اینکه این آمار به انتظاراتی که از آنچلوتی می‌‌رود نمی‌‌رسد اما اگر رئال یووه را حذف کند، او احتمال تبدیل به موفق‌ترین مربی‌ تورنمنتی خواهد شد که بالاترین سطح را در بین باشگاه‌ها دارد. 

او همچنین تبدیل به اولین مربی‌ می‌‌شود که بعد از آریگو ساکی در باشگاه میلان، توانسته است که دو بار پشت سر هم بر قله اروپا تکیه بزند. تضاد این مساله به راحتی‌ قابل توضیح نیست اما در وجود خود مدلی‌ که فوتبال مدرن را مدیریت می‌‌کند را نشان می‌‌دهد. 

شاید بارسلونا را با شعار "فرا تر از یک باشگاه" بشناسیم اما این رئال مادرید است که تبدیل به یک شرکت تجاری شده است که به یک باشگاه فوتبال چسپیده است. خوزه انجل سانچز مدیر کل باشگاه گفته است :"ما تولید کننده یک محتوا جدید هستیم."

مثل فیلم‌های که دیزنی می‌‌سازد، فوتبالی که رئال مادرید تولید می‌‌کند هم یا عالی‌ است و یا چیزی است که هیچکس حاضر نیست به خاطر آن به سینما برود یا پول حق پخش بازی را بدهد یا بخواهد پول خرید پیراهن آنها را بپردازد. و همانطور که شما از میکی موز، دانالد داک و گوفی (کاراکتر‌های شرکت دیزنی) نمی‌‌خواهید که کاری فراتر از سرگرم کردن شما انجام دهند، به همان صورت شما انتظار انتشار هیچ فلسفه‌ای را از رونالدو، رودریگز و یا گرت بیل ندارید چون تنها چیزی که از آنها خواسته اند این است که خوب باشند و ببرند. از آنها اصلا خواسته نمی‌‌شود که تاکتیک آوانگارد به کار ببرند. وقتی‌ آنها می‌‌برند، جشن ثروت آنها است.

به شکل پارادوکس گونه ای، همین مساله رئال مادرید را در صدر فوتبال مدرن قرار داده است. بازی این طور به پیش می‌‌رود. از ۵ مربی‌ که بیش از یک بار چمپیونزلیگ را برده اند، ۳ تای آنها در همین ۵ سال گذشته این کار را انجام داده اند. پس حلقه‌ای از مربیان نخبه در حال چرخش است. رشد سوپر باشگاه ها، تقاضا برای چهره‌های که بازار یابی‌ کنند و جلوگیری از هر گونه آوانگارد بازی در حوزه تاکتیکی. به همین دلیل آریگو ساکی در سال ۲۰۰۵ گفت که فوتبال رئال مادرید تبدیل به فوتبالی "واکنشی" شده است. 

آنها ستاره‌ها را می‌‌خرند و پس از آن تلاش می‌‌کنند دریابند چطور این ستاره‌ها می‌‌توانند در کنار هم بازی کنند. این خط مشی بود که برای کهکشانی‌ها ایجاد شده بود و هنوز هم برای تیم فعلی‌ می‌‌تواند به کار رود.

فروش دی ماریا و آلونسو شاید از نظر اقتصادی قابل توضیح باشد اما آنها از نظر فوتبالی گیج کننده هستند. این دی ماریا بود که بهترین بازیکن فینال چمپیونزلیگ شد و با دویدن‌های زیادش باعث شد رونالدو کار‌های دفاعی را بی‌خیال شود. آلونسو هم شاید از ژانویه به بعد به نظر ضعیف آمده باشد اما در نیم فصل اول عالی‌ بود و قطعا رئال او را به سرجیو راموس برای حضور در خط میانی در بازی با یوونتوس ترجیح می‌‌داد. 

مربیان دیگر شاید اعتراض کنند اما آنچلوتی این کار را نمی‌‌کند. برای او:

"فوتبال مهم‌ترین مساله بین مسائل کم ارزش است".

تفکری که به اندازه کافی‌ منطقی‌ است. او ساعت ۳ صبح مثل براندن راجرز با چایی و نا‌ن و یک تخته به بررسی‌ تاکتیک‌ها نمی‌‌پردازد. این مساله از سویی ناشی‌ از آن است که آنچلوتی آنچنان دنبال کار‌های هیجان انگیز نیست و از سویی به این دلیل است که اصلا استرس کافی‌ برای بیدار ماندن در آن ساعت را ندارد. یک مهاجم دیگر به زور باید وارد ترکیب شود؟ او مشکلی‌ برای پیدا کردن راه حل ندارد. همانطور که برلوسکونی اصرار داشت از شوچنکو و اینزاگی همزمان استفاده شود و سرانجام آبراموویچ، مورینیو را وادار به خرید شوچنکو کرد تا کنار دروگبا بازی کند و خیال آنچلوتی را راحت کرد. 

آنچلوتی پایان نامه خود را در مورد شکل گیری سیستم ۴-۳-۲-۱ در Coverciano( مرکز تاکتیکی فدراسیون فوتبال ایتالیا) نوشت اما به نظر می‌‌رسد او بیش از هر تاکتیکی دیگر این سیستم را دوست دارد. او عملگرا است و با شرایط وفق پیدا می‌‌کند. او رویا پرداز نیست. نتیجه آن یک مربی‌ خوش برخورد و انعطاف پذیر است که مالک را راضی‌ می‌‌کند. نتیجه فرعی آن اما کسی‌ است که فاقد اراده قوی برای بردن لیگ است. اراده‌ای که برای بردن در هر هفته نیاز دارد. 

شاید این به آن معنا باشد که آنچلوتی مثل رافا بنیتز استاد بازی‌های حذفی است اما آمار لیگ او به کلی‌ این حقیقت را پنهان نمی‌‌کند. آنچلوتی در ۷۱ بازی مقابل ۴ تیم برتر لیگ در کل دوران مربیگری اش، تنها ۲۶ تای آن را برده است. نتیجه آن است که او یک مربی‌ خوب اما نه عالی‌ نیست که شانس‌های خود را در مسابقات حذفی استفاده می‌‌کند و اگر اینطور باشد بزرگترین استعداد او در دیپلماسی و گفتگو با مدیران است. با این حال اگر او چهارشنبه پیروز شود، دوباره با اختلافی کم تبدیل به بهترین مربیان تاریخ می‌‌شود.

محمد هادی بازدید : 9 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

در حالی که روز گذشته ایجنت بیل از سایر بازیکنان رئال مادرید بابت تنها گذاشتن این بازیکن انتقاد کرده بود، گفته می شود این بازیکن هنوز در ایجاد ارتباط با سایر بازیکنان باشگاه مشکل دارد.

به گزارش دیلی میل، ناتوانی مهره 85 میلیون پوندی رئال مادرید در فراگیری زبان اسپانیایی باعث گوشه گیری او در رختکن رئال مادرید شده است. این در حالی است که عمده ستاره های مادرید من جمله کریستیانو رونالدو و کارلو آنجلوتی سرمربی در رختکن از زبان اسپانیایی برای ارتباط برقرار کردن استفاده می کنند. 

بیل همچنان در حال گذراندن درس های زبان اسپانیایی است اما پیشرفت بخصوصی به وجود نیامده است و این یکی از دلایل ناامیدی و جدا افتادن وی در رختن رئال مادرید است. آخرین مصاحبه این مرد ولزی با یکی از ایستگاه های رادیویی اسپانیایی زبان 40 دقیقه و به زبان انگلیسی به طول انجامید و سپس به اسپانیایی ترجمه و صداگذاری شد.  

به هر کیفیت ستاره سابق تاتنهام در شرایطی که در سانتیاگو برنابئو از سوی هواداران در هر بازی هو می شود، مورد توجه غول های لیگ برتری قرار دارد و نمی توان انتقال او در تابستنان جاری را دور از ذهن دانست. 

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

بیل یکی از مقصران اصلی ناکامی رئال مقابل یووه و والنسیا مواجه بوده است اما وکیلش ، چاناتان بارنت می گوید :” باید بیشتر پاس بدهد تا توانایی های خود را نشان بدهد. در این صورت بیل تبدیل به بهترین بازیکن رئال می شود.”

وکیل بیل معتقد است که به این بازیکن آن طور که باید و شاید در رئال بها داده نمی شود. در میان سه عضو بی بی سی ، بازیکن ولزی کمتر از دو عضور دیگر صاحب توپ می شود. هم تیمی ها هر 3 دقیقه و 48 ثانیه یک پاس د لالیگا به او می دهند ، این آمار برای بنزما 36 دقیقه و 39 ثانیه است و برای کریستیانو 3 دقیقه و 13 ثانیه. مسلما در طول 90 دقیقه این فاصله مشهودتر است. یعنی بازیکن ولزی در طول هر بازی به طور متوسط 23 پاس دریافت می کند ، بازیکن فرانسوی 25 تا و بازیکن پرتغالی 28 تا.

بارنت گفت :” بیل می توانست به دفتر مربی برود و اعتراض کند اما این کار را نکرد. ” این بازیکن با 101 میلیون یورو به رئال پیوست اما در دو فصل نتوانسته که عملکرد درخشانی را داشته باشد. البته نکته این جاست که خود او هم مقابل والنسیا در دور رفت یک موقعیت گل عالی را به بنزما پاس نداد و مقابل اسپانیول هم موقعیتی را که می توانست به رونالدو بدهد خراب کرد تا بازیکن پرتغالی از دستش شدیدا عصبی شود.

گرت بیل در سال 2015 در 24 بازی خود فقط شش گل زده است.

محمد هادی بازدید : 47 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

ویدئویی زیبا از مهارت های سرخیو راموس ( قسمت اول ) ستاره‎ی اسپانیایی رئال مادرید در حفظ توپ ، توپ ربایی ،گلزنی و ... به تمامی کاربران عزیز پیشنهاد میکنم که حتما این ویدئو را ببینند.

به علت مشقت های زیاد در ساخت این ویدئو از دوستان تقاضا دارم برای مشاهده در سایت عضو شوند.

محمد هادی بازدید : 15 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

رئال پس از کریسمس در جنگ لالیگا مقابل بارسا کم آورد و در میان آمار رونالدو هم نقش مهمی داشت. ستاره پرتغالی تا پیش از کریسمس یعنی تا هفته 15 توانسته بود 25 گل بزند و میانگین بی نظیر 1.78 گل در هر بازی را داشت. در آن زمان رئال با 39 امتیاز یعنی چهار امتیاز بیش از بارسا و یک بازی کمتر صدرنشین بود.

اما آغاز 2015 شرایط را عوض کرد. کریستیانو امسال 17 گل زده است و میانگینش به 0.89 گل در هر بازی ات کرده است که در میان آنها یک پنج گله مقابل گرانادا و هت تریک در پیزخوان دیده می شود اما آمارش افت کرده است. کریستیانو پس از کریسمس در 9 بازی گل نزد که در سه تا از این بازیها رئال هشت امتیاز از دست داد : شکست در سن مامس و کالدرون و توقف مقابل والنسیا.

در نقطه مقابل مسی نقش مهمی در سبقت بارسا از رئال داشت. درست است که کریستیانو اکنون 42 به 40 در جدول گلزنان از مسی پیش است اما با احتساب پاس گل ها ، بازیکن بارسا روی 58 گل اثر گذاشته است و بازیکن رئال روی 57 تا. مسی پس از کریسمس فقط در شش بازی گل نزده که در دو تا از این بازیها بارسا 6 امتیاز از دست داده است : شکست در آنوئتا و شکست مقابل مالاگا در نیوکمپ.

کریستیانو پیش از کریسمس 5.07 شوت در هر بازی می زد و پس از آن هم 5.11 اما تاثیرگذاری شوتهایش کمتر شده است. تا هفته پانزدهم ، 74 درصد شوتهای رونالدو در چارچوب بود (53 از 71) و پس از آن فقط 40 درصد (39 از 97). البته رونالدو هفت شوت هم به تیرک زده است که یکی از آنها در نیوکمپ بود.

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

رئال مادرید برای چهارمین سال پیاپی به مرز 150 گل در یک فصل رسید. رئال در تاریخش فقط پنج بار در یک فصل چنین آمرای داشته است.
با گلهای په په و ایسکو مقابل والنسیا ، رئال به 150 گل در این فصل رسید. رئالی ها در فصل 12-2011 به رکورد 174 گل رسیدند و در دو فصل بعدش هم رکوردهای 153 و 160 گل را ثبت کردند. در فصل 60-1959 هم رئال با دی استفانو به 158 گل رسیده بود.

محمد هادی بازدید : 10 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

هواداران رئال مادرید امروز حرفهای جالبی را در مورد سامی خدیرا ، هافبک آلمانی رئال مادرید به زبان آوردند.

در تمرین امروز گروهی از هواداران رئال خطاب به خدیرا گفتند :” گم شو برو آلمان!”

ولی خوب حالا انقدر هم نیازی نیست تند برخورد شود. بالاخره یه زمانی خوب برای تیم بازی میکرد همین بازیکن.

محمد هادی بازدید : 9 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

خوزه مورینیو ، سرمربی تیم فوتبال چلسی در خصوص آینده اش صحبت کرد . 

وی گفت : " من در اینتر نماندم ، چون خودم نمی خواستم . من در رئال مادرید نماندم ، چون خودم نمی خواستم . اما می خواهم در چلسی بمانم . این مسئله در دستان آبرامویچ است ، اگر مرا بخواهد ، می مانم و اگر زمانی مرا نخواهد ، خواهم رفت . "

محمد هادی بازدید : 11 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

رئال از این که لالیگا را از دست داده ناراضی است اما حالا همه تمرکزش را روی برلین جگذاشته است. په په پس از بازی گفت :” اگر چهارشنبه همین گونه بازی می کنیم صعود می کنیم. لالیگا مشکل شده است اما باید برایپ این پیراهن عرق بریزیم.” ایسکو هم گفت :” لالیگا تقریبا غیرممکن شد اما تا آخرین لحظه تلاشمان را می کنیم. چهارشنبه یک بازی کلیدی خواهیم داشت.”

کارواخال گفت :” هواداران تلاششان را کردند. چهارشنبه نیز یک جو بی نظیر وجود خواهد داشت. امیدواریم که برنابئو یار شماره دوازده ما باشد.”

محمد هادی بازدید : 13 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

تونی کروس، هافبک کلیدی رئال مادرید در دیدار دیشب تیمش مقابل والنسیا از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شد.

او امروز تست پزشکی داد تا وضعیتش مشخص شود. مصدومیت کروس جزئی است اما هنوز وضعیتش برای دیدار مقابل یووه معلوم نیست.

با این حال خود کروس امیدوار است و در پیغامی نوشت: "از حمایت شما ممنونم. تست پزشکی دادم. نگران نباشید . بیایید روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم !"

محمد هادی بازدید : 15 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

په په پس از مساوی مقابل والنسیا گفت :” شروع خوبی در این بازی نداشتیم اما در نیمه دوم خوب ظاهر شدیم. اگر در مقابل یووه همین گونه بازی کنیم صعود می کنیم. لالیگا مشکل است اما باید برای این پیراهن عرق ریخت.”

داوری:” داور به من گفت که خیلی جدی بازی می کنم و به نظرم این حرفش به این معنا بود که می توانم محکم بازی کنم و کارت زردش را درک نمی کنم. آندره گومز خطاهای بیشتری داشت و به بازی ادامه می داد. داور بازی را مشکل کرد.”

کاسیاس :” این جا همه می بریم و همه با هم می بازیم. شرایط مشکلی است.”

مصدومیت کروس:” باید دید چه می شود. نمی دانیم که شرایطش چطور است. امیدواریم چهارشنبه مقابل یووه به ما کمک کند.”

محمد هادی بازدید : 21 شنبه 1394/02/19 نظرات (0)

زنده ماندن رئال در لالیگا تا حد زیادی به ساق های کریستیانو بستگی داشته است. این بازیکن امسال با 42 گل زده آقای گل لالیگا و صدرنشین جدول پی چی چی است.

کریستیانو در دو بازی اخیر چهار گل زده و سرحال است. هت تریشک در ویزخوان به رئال در لالیگا انرژی دوباره ای بخشید و گلشد رت ورین هم شدیدا امیدبخش بود. او حالا 306 گله است و یک گل تا دی استفانو فاصله دارد.

رونالدو در دو بازی پیاپی در خانه گل نزده است و امشب می خواهد طلسم شکنی کند. او در ده بازی لالیگایی مقابل والنسیا 9 گل زده است.

محمد هادی بازدید : 17 شنبه 1394/02/19 نظرات (0)

وقتی راموس را به عنوان بهترین  مدافع وسط جهان در تیمت داری ، منطقی این است که از او در پست خودش استفاده کنی. این در تورین مشخص بود که راموس در خط هافبک بازی کرد که رئال بد بازی کرد و بد دفاع کرد. این روش مقابل اتلتیکو و سویا جواب داده بود. در آن روز تیم سیمئونه هیچ فشاری  نیاورد چرا که قید حمله را زدند و رئال در پیزخوان  پیروز شد چرا که جدا از درخشش کریستیانو ، در خط دفاعی هم  خوش شانس بود. نونو م می داند که باید ستاره پرتغالی را مهار کند.

نمی دانم که استفاده از سرجیو در مرکز زمین نشانه ترس است یا نه اما مسلما تصمیم اشتباهی است چرا که تیم ار در دفاع و خلاقیت دچار مشکل می کند. ایارا می تواند گزینه بهتری باشد اما ایسکو هم نشان داده که می تواند زوج کروس باشد. بدین ترتیب تیم فوتبال بتری ارائه می دهد و چیچاریتو هم می تواند در خط حمله فشاری را به دفاع حریف بیاورد که رونالدو و بیل نمی آورند. برای مقابل با ضربات سر مصطفی و اوتامندی هم می توان از آربلوا به جای کارواخال استفاده کرد.

محمد هادی بازدید : 9 شنبه 1394/02/19 نظرات (0)

مسئولان رئال در مورد پایان فصل جاری باشگاهی تصمیمات جدیدی اتخاذ کرده‌اند.

براساس گزارش رسانه‌ها در صورتی که رئال مادرید نتواند به فینال لیگ قهرمانان اروپا در تاریخ 16 خرداد در ورزشگاه المپیک برلین راه یابد، کهکشانی‌‌ها بارسفر بسته و برای انجام بازی تفریحی به کاستاریکا می‌شوند.

اخبار گزارش شده در این زمینه حاکی از آن است که یک تاجر ثروتمند کاستاریکایی که به بازی رئالی‌ها علاقمند است،‌ هزینه‌های سفر یاران رونالدو به کشورش را متقبل شده است.

رئال در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه هفته گذشته در ورزشگاه آره‌نا تورین انجام گرفت، 2 بر یک مغلوب یوونتوس ایتالیا شد تا شانس چندان خوبی برای راهیابی به فینال نداشته باشد.

در صورتی که مردان کارلو آنچلوتی در بازی برگشت که چهارشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو انجام می‌گیرد، باخت 2 بر یک را جبران نکنند، آنوقت برنامه سفر به کاستاریکا قطعی خواهد بود.

برهمین اساس بازی آنها مقابل تیمی منتخب از کاستاریکا در تاریخ 8 خرداد انجام خواهد شد.

محمد هادی بازدید : 12 شنبه 1394/02/19 نظرات (0)

 بیانکونری توانست در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل رئال ‏‏2-1 به پیروزی برسد. آنها می توانند با کسب یک تساوی، برای اولین بار از سال 2003 بار دیگر به ‏دیدار نهایی این رقابت ها برسند.

دل پیرو که بین سال های 1992 تا 2012 برای یووه بازی کرد، معتقد ‏است انسجام تیمی، کلید موفقیت یووه در این دیدار است.‏او به خبرنگاران گفت:" چنین دیدارهایی فوق العاده هستند. نمی دانید چه بازیکنی، بازیکن کلیدی دیدار ‏خواهد بود. امیدوار همه تیم نقش کلیدی داشته باشند.‏غیرممکن است در چنین ورزشگاهی و در مقابل بازیکنانی به این خوبی، بدون کار تیمی به پیروزی ‏برسید."

‏دل پیروزی در پیروزی 2-0 یووه مقابل رئال در سانتیاگو برنابئو در سال 2008، هر دو گل تیمش را به ‏ثمر رساند و طرفداران حریف هم او را مورد تشویق قرار دادند.‏‎ ‎

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 60
  • بازدید ماه : 132
  • بازدید سال : 1,407
  • بازدید کلی : 18,552
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی