loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 22 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

دانیلو ، مدافع راست برزیلی رئال مادرید که در اردوی تیم ملی کشورش مصدوم شد زیر نظر پزشکان رئال به درمان می پردازد.

دانیلو حداقل باید سه هفته به ریکاوری بپردازد. پزشکان رئال می خواهند او را در بهترین شرایط بدنی به اردوی پیش فصل برسانند.

محمد هادی بازدید : 23 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

دانیلو به علت مصدومیت سه هفته از میادین دور است و کوپا آمه ریکا را از دست داد. بدین ترتیب او بدون هیچ مشکلی به آغاز تمرینات رئال می رسد.

دانیلو خودش از خط خوردنش از لیست ابراز ناراحتی کرد و نوشت :” متاسفانه زمان کافی برای ریکاوری نداشتم. این رویایی بود که می توانست به تحقق بپیوندد اما در فوتبال این شرایط وجود دارد. برای هم تیمی هیا مآرزوی موفقیت می کنم و از یکشنبه تلاش می کنم تا هر چه زودتر ریکاوری کنم.”

با توجه به این که مارسلو هم در کوپا آمه ریکا غایب است هر دو بازیکن می توانند بدون استرس و با خیال راحت ریکاوری کنند. خامس و کاسمیرو تنها رئالی های حاضر در کوپا آمه ریکا هستند که با خستگی فراوان فصل آینده را آغاز خواهند کرد.

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

کریم بنزما ، مهاجم فرانسوی بازی دیروز میان رئال مادرید و اسپانیول در ورزشگاه پاور 8 را با مصدومیت ترک کرد.

مصدومیت وی جدی به نظر نمی رسید و بعید است که این بازیکن در ساعات آتی مورد معاینه قرار بگیرد. این بازیکن پس از مصدومیتی یک ماهه در دو بازی اخیر رئال مقابل یووه و اسپانیول حضور داشته که عملکرد جالبی از خود ارائه نداده است.

به نظر می رسد که بنزما علیرغم این مصدومیت جزئی مشکلی برای بازی مقابل ختافه در روز شنبه هفته آینده نداشته باشد.

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو هت تریک جیددش برای رئال مادرید در کورنیا را با خشم جشن گرفت.و بازیکن پرتغالی بهتر از هر کسی می داند که در مقطع کلیدی فصل سرحال نبوده است و درون و بیرون زمین ناراحتی خود را نشان داده است. نمی توان این مهاجم را سرزنش کرد چرا که همیشه کار خودش را می کند اما جزئیاتی وجود دارند که باید حل شوند. یک نفر (آنچلوتی یا هر کس دیگری) باید او را راضی کند که افزایش افتخارات شخصی به ویترین های موزه اش خوب است اما او به لحظه ای در دوران فوتبالش رسیده است که باید در رفتارش بازنگری داشته باشد و به مسائل دیگر هم اهمیت بدهد.

قرار نیست که او حالا که سنش بالا رفته ده ماه و در کل فصل همیشه بازی کند. او نباید در 70 بازی در طول سال 90 دتقیقه به میدان برود. مسلما این باعث می شود که آمارش افت کند اما از نظر بدنی بیشتر استراحت می کند و روحیه بهتری را برای بازیهای مهم یدا می کند. حالا که همه رکوردها را زده زمانش رسیده است که محتاط تر و باهوش تر باشد. شصیخت بی نظیری دارد و می خواهد مثل قبل باشد اما یک نفر باید به او هشدار بدهد که استراحت در حال حاضر بخشی کلیدی از کارش است. در فصل های آتی دیگر نباید در هفته های پایانی از نظر بدنی به هم ریخته و اسیب دیده باشد. زمانش رسیده که کمیت را با کیفیت عوض کند. بهتر است که این را در رئال درک کند تا در مکانی دیگر.

آنتونیو رومرو

محمد هادی بازدید : 19 شنبه 1394/02/26 نظرات (0)

آنچلوتی می گوید که بدشاسنی یکی از عوامل ناکامی رئال مادرید در این فصل بوده است. سران رئال این توجیه را دوست ندارند اما حقیقت این که شمار بالای مصدومیت ها را نمی توان انکار کرد.
از آغاز فصل تا کنون 16 بازیکن مصدومیت عضلانی داشته اند و روی هم بیش از 62 هفته از میادین دور بودند. البته اگر مصدومیت هایی که اجتناب ناپذیر بودند را کنار بگذاریم این آمار بدست می آید.
مصدومیت دو ماهه خامس ، مصدومیت 4 هفته ای په په ، دوری شش ماهه مودریچ و سه هفته ای بنزما از نظر باشگاه اجتناب نپذیر است اما باقی مصدومین ها به نظر می رسد که روی اشتباه در زمینه بدنسازی بوده است. راموس بیش از بقیه بازیکنان امسال مصدوم شده است. او ده بازی را به علت مصدومیت از دست داده است و در دو بازی آینده هم حضور نخواهد داشت. بیل دیگر بازیکنی است که ضعف بدنسازی آزارش داده است. او اخیرا یک ماه از میادین دور بود. برخی از مدیران رئال از این که بیل مقابل مالاگا بازی کرد و در دقیقه سه تعویض شد به شدت عصبی هستند چرا که معتقدند کادر فنی باید طوری شرایط را مدیریت کرده که او دچار مصدومیت عضلانی نشود.
در رئال فاصله دقایق بین فیکس ها و نیمکت نشین ها خیلی بالاست که علتش بی اعتمادی آنچلوتی به نیمکت نشین هایش بوده است.

محمد هادی بازدید : 15 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

راموس که احتمالا تا پایان فصل فرصت حضور در ترکیب رئال را پیدا نمی کند، امروز توسط پزشکان مورد معاینه قرار گرفت،

مدت دقیق مصدومیت وی مشخص نیست. این بازیکن در نیمه دوم بازی با یووه با درد بازی کرده بود.

محمد هادی بازدید : 20 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال مادرید شب گذشته نتوانست مقابل یوونتوس در خانه به برتری دست یابد و به دلیل شکست 2-1 در تورین، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند.

بسیاری از کارشناسان و هواداران رئال از کم کاری بازیکنان این تیم در ده دقیقه پایانی گلایه دارند اما مارکا دقایقی پیش مدعی شد که سرخیو راموس تمام نیمه دوم را با عضله پاره و با تعصبی مثال زدنی بازی کرده است.

او در نیمه اول از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار مصدومیت شد اما با اصرار، در نیمه دوم به زمین رفت و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. راموس دو بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد  و در واقع فصل برای او شب گذشته به اتمام رسید.

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)

کریم بنزما از بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو که مصدوم شد، دیگر فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد و با وجود اضافه شدن به تمرینات رئال در هفته گذشته، هر دو بازی این تیم مقابل یوونتوس و والنسیا را از دست داد.

تونی کروس هم که در بازی روز شنبه مقابل والنسیا مصدوم و از زمین خارج شده بود، امروز همچون بنزما، بدون مشکل همراه سایر بازیکنان تمرین کرد و برای بازی فردا در ترکیب اصلی رئال مادرید قرار خواهد گرفت. کروس روز گذشته فقط در بخش اول تمرین حضور داشت و ترجیح داد تا به کار با توپ نپردازد.

رئال مادرید که در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل یوونتوس 2-1 شکست خورده است، فردا در برنابئو برای رفتن به فینال، به یک پیروزی 1-0 نیاز دارد

محمد هادی بازدید : 15 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)
سال اول حضور گرت بیل در رئال مادرید، یک سال توام با موفقیت بود و گرت بیل موفق شد گل های بسیار حساس و تعیین کننده برای تیمش به ثمر برساند. بیل با رئال مادرید موفق به کسب 4 جام ارزشمند نیز شد.

 

فصل دوم حضور بیل اما به خوبی فصل گذشته پیش نرفته است. او بیش از سال قبل مصدوم شده و همین مساله باعث شده است تا این ستاره ولزی نتواند بطور متناوب، ریتم خوب خود را به نمایش بگذارد. انتقادات از او نیز به قوت خود باقی هستند.

 

جاناتان بارنت، مدیر برنامه های گرت بیل، در مصاحبه با دیلی تلگراف به دفاع از موکلش در برابر انتقادات پرداخت و گفت:" هم تیمی های بیل باید بیشتر در زمین با او همکاری کنند. به گرت باید پاس های بیشتری برسد تا بتواند توانایی هایش را بروز دهد. مساله ای که در این فصل کمتر شاهدش بوده ایم. اگر او را در بازی بیشتر دخالت بدهند، او از رونالدو هم برای رئال موثرتر خواهد بود.
بر اساس آمار یوفا، او بیش از هر بازیکن دیگر رئال در برابر یوونتوس دخالت موثر در بازی داشت و در بیشتر نقاط زمین شاهد دوندگی های او بودیم. با استناد به همین آمار می گویم که منقدان بیل چیزی نمی فهمند و هواداران رئال نادانسته به او اعتراض می کنند."

محمد هادی بازدید : 15 سه شنبه 1394/02/22 نظرات (0)
کالچو نیوز ایتالیا در گزارش اخیر خود آورده است که هنوز وضعیت دو ستاره رئال برای بازی با یوونتوس مشخص نیست.

طبق ادعای این منبع ایتالیایی، هر دو ستاره رئال در تمرین روز دوشنبه این تیم، همراه سایر بازیکنان مدت زیادی تمرین نکردند و این امکان وجود دارد که بازی حساس برابر بیونکنری ها را از دست بدهند. این در حالی است که شرایط بنزما هم برای حضور در این مسابقه هنوز مشخص نیست.

محمد هادی بازدید : 14 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

وقتی کروس در بازی مقابل والنسیا به دلیل مصدومیت تعویض شد، نگرانی در اردوی رئال مادرید برای بازی برگشت مقابل یوونتوس قوت گرفت. همه منتظر آزمایشات دقیق روی کروس بودند. او روز گذشته پس ار خروج از کلینیک باشگاه رئال مادرید، در توئیتر نوشت که هیچ مشکلی ندارد و به بازی مقابل یوونتوس خواهد رسید اما در جریان تمرین امروز رئال مادرید، تونی کروس در بخش دوم و اصلی تمرین غایب بود.

این در شرایطی است که هنوز خبری رسمی در مورد وضعیت مصدومیت او توسط تیم پزشکی رئال مادرید منتشر نشده است.گرت بیل نیز دیگر بازیکنی بود که در تمرین گروهی امروز حضور نداشت. هنوز مشخص نیست که علت غیبت کروس در بحش دوم تمرین و نیز بیل در هر دو بحش تمرین امروز، به دلیل مصدومیت این دو بوده یا برای احتیاط، آنچلوتی از آنها چنین درخواستی کرده است.

آنچه مشخص است، حضور هر دو بازیکن در بازی برگشت مقابل یوونتوس که چهارشنبه شب برگزار خواهد شد، تا بدین لحظه در هاله ای از ابهام قرار دارد.

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

وقتی کروس به علت مصدومیت زمین را ترک کرد زنگ خطر در برنابئو به صدا در آمد. نبود بنزما و مودریچ و مصدومیت های مقطعی بیل و خامس در گذشته باعث شده بود که رئالی ها شدیدا نگران باشند. نمی توان گفت کروس فصل خارق العاده ای داشته است اما عملکردش به شکلی است که در تیم فعلی بحثی در مورد بی جایگزین بودنش وجود ندارد. در حال حاضر در غیاب مودریچ او تنها هافبک باقی مانده است.

کروس یکشنبه از مادریدیسموها خواست آرام باشند و خیالشان را راحت کند. مسلما رئال نمی توان جای خالی او را در یک روز کلیدی حس کند. تا کنون 52 بازی داشته که در همه شان به جز یکی فیکس بوده است. او بی جایگزین است ، به خصوص برای آنچلوتی.

خوان کارلوس ریورو

محمد هادی بازدید : 12 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

بنزما همه تلاشش را کرد تا به بازی برگشت مقابل یووه برسد و به نظر می رسد که به خواسته اش رسیده باشد.

این بازیکن در مقابل والنسیا هم تقریبا آماده بود اما کارلتو نمی خواست ریسک کند و به او بازی نداد. حالا کریم همه فکر و ذکرش را روی یووه گذاشته است.

این بازیکن دیروز خیلی پرتحرک ظاهر شد و حالا جای چیچاریتو را در ترکیب رئال می گیرد تا پس از مدتها بیل ، بنزما و رونالدو در کنار هم بازی کنند.

محمد هادی بازدید : 14 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

در دقیقه 25 بازی شنبه گذشته مقابل والنسیا ، کروس با درد از ناحیه کمر از میدان خارج شد. در آن لحظات تردیدهای زیادی در مورد حضور وی در بازی حساس مقابل یووه ایجاد شد اما تست ها نشان می دهند که شمکلش جدی نیست.

خود کروس دیروز در توئیترش به هواداران آرامش داد و گفت که مشکلش جدی نیست. بدین ترتیب او مشکلی برای بازی مقابل یووه نخواهد داشت که این خبر خوبی برای آنچلوتی است. کروس در این فصل 4320 دقیقه بازی کرده و فقط در چهار بازی حضور داشته است : یکی مقابل ایبار به علت محرومیت و در سه تای دیگر به علت تصمیم فنی و به خاطر استراحت.

محمد هادی بازدید : 16 دوشنبه 1394/02/21 نظرات (0)

پل پوگبا ، هافبک یوونتوس گفت که آماده حضور در بازی چهارشنبه مقابل رئال مادرید است.
وی گفت :” کاملا آماده حضور در برنابئو هستم. بازی مشکلی است اما می توانیم پیروز شویم. مشکل خواهد بود چرا که آنها مدافع عنوان قهرمانی در اروپا هستند و در خانه بازی می کنند اما ما به شانس هایمان فکر می کنیم.”

محمد هادی بازدید : 13 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

تونی کروس، هافبک کلیدی رئال مادرید در دیدار دیشب تیمش مقابل والنسیا از ناحیه لگن دچار آسیب دیدگی شد.

او امروز تست پزشکی داد تا وضعیتش مشخص شود. مصدومیت کروس جزئی است اما هنوز وضعیتش برای دیدار مقابل یووه معلوم نیست.

با این حال خود کروس امیدوار است و در پیغامی نوشت: "از حمایت شما ممنونم. تست پزشکی دادم. نگران نباشید . بیایید روی بازی چهارشنبه تمرکز کنیم !"

محمد هادی بازدید : 18 یکشنبه 1394/02/20 نظرات (0)

رئال در هفته های پایانی فصل شاید یک فاجعه را تجربه کند، مصدومیت کروس مقابل والنسیا از ناحیه ران زنگ خطرها را کاملا به صدا در آورده است.

با توجه به مصدومیت مودریچ اگر کروس در هفته های آتی حاضر نباشد،رئال عملا باید بدون هافبک های خلاقش بازی کند!

محمد هادی بازدید : 11 شنبه 1394/02/19 نظرات (0)

سامی خدیرا پس از عملکرد ضعیفش مقابل شالکه دیگر برای رئال مادرید بازی نکرد.

این بازیکن در این فصل کاملا ذهنش خارج از رئال بوده است و به تیم اصلیش که احتمالا شالکه است فکر می کند.  در چنین شرایطی آنچلوتی می گوید که او مصدوم است هر چند که گزارش دزشکی دقیقی در این باره اعلام نشده است.

محمد هادی بازدید : 14 جمعه 1394/02/18 نظرات (0)

کریم بنزما در تمرین امروز رئال هم بدون مشکل شرکت کرد  تا نشان دهد که مشکلی برای دو بازی مقابل والنسیا و یوونتوس ندارد.
این بازیکن بدون مشکل در تمرین امروز حضور پیدا کرد و حالا آتنچلوتی باید تصمیم بگیرد که مقابل والنسیا در ترکیب اصلی از او استفاده کند یا روی نیمکت.

محمد هادی بازدید : 18 سه شنبه 1394/02/15 نظرات (0)

گرت بیل که به تازگی از بند مصدومیت کشاله ران رهایی یافته شنبه شب در پیروزی 3 بر 2 رئال‌مادرید برابر سویا در هفته سی‌و‌پنجم لالیگای اسپانیا در دقیقه 66 به جای خاویر هرناندس به بازی آمد.

 

کارلو آنچلوتی که شکی از بابت رسیدن بال ولزی‌اش به بازی با یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد، به خبرنگاران گفت: به نظرم گرت بیل حالا در وضعیت فوق‌العاده‌ای است. او مصدومیتی داشت ولی آن را با ریکاوری پشت‌سر گذاشت و حالا بدون مشکل بازی می‌کند.گرت مقابل سویا 30 دقیقه بازی کرد و بعد از بازی هم مشکلی نداشت.او صددرصد آماده است.

 

در حالی که بال ولزی رئال‌مادرید در درسترس آنچلوتی است ولی هنوز کریم بنزما، مهاجم فرانسوی کهکشانی‌ها نتوانسته بر مصدومیت زانوی خود غلبه کند و بعید است به این بازی برسد، برای همین انتظار می‌رود خاویر هرناندس که در دور قبل گل صعود رئال را برابر اتلتیکو را به ثمر رساند، در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

 

آنچلوتی عنوان کرد: همه ما از داشتن چیچاریتو خوشحال هستیم. اگر رئال‌مادرید حالا در جمع چهار تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا است این را مدیون او هستیم. قرار دادن چیچاریتو در ترکیب تیم برابر اتلتیکو تصمیم هوشمندانه‌ای بود و او بازیکن مهمی برای رئال باقی خواهد ماند.

 

وی افزود: چیچاریتو هرگز مشکلی نداشته و به لحاظ روحی و جسمی در وضعیت مطلوبی بوده است. او توانایی بازی از همان دقیقه اول یا به عنوان بازیکن جانشین را دارد. خاویر به هر حال از لحظات مثبت خود در رئال لذت می‌برد.

محمد هادی بازدید : 14 سه شنبه 1394/02/15 نظرات (0)

مسلما غیبت پوگبا و مودریچ مهمترین نکته بازی رئال و یووه در تورین خواهد بود اما نکته این جاست که کدام تیم بیشتر لطمه می بیند.

پوگبا ستاره یوونتوس است. او با 22 سال سن تبدیل به یک بازیکن کامل شده است که توپ می رباید ، پاس گل می دهد ، دریبل می زند و گل می زند. او یک همه کاره تکنیکی است که می تواند در پست هافبک دفاعی ، هافبک هجومی و در خط حمله حضور داشته باشد  آلگری گفته که پوگبا می تواند بهترین هافبک دنیا شود و راه زیدان و پلاتینی را در پیش بگیرد.  در حال حاضر بزرگان اروپا برای  پرداخت ارقام نجومی برای خرید وی دندان تیز کرده اند.

پوگبا از زمان مصدومیتش هفت بازی را برده است ، دو تا را باخته و یکی را مساوی کرده است. آلگری در این بازی از پیرلو ، ویدال یا مارکیسیو در خط هافبک استفاده خواهد کرد اما باز هم نبود پوگبا حس می شود.

در رئال اما غیبت مودریچ در چهار ماه مصدومیتش کاملا مشهود بود و  حالا نیز این بازیکن حضور ندارد. فعلا ایسکو جایگزین او شده است. ایسکو در برخی بازیها عالی بود اما فعلا افت کرده است. کارلتو گفته که با مودریچ زندگی برایش راحت تر است. فعلا تصمیم گرفته است که راموس را جایگزین او کند. فعلا  آمادگی خامس و گلهای چیچاریتو و رونالدو چشم و چراغ کارلتو هستند.

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/02/15 نظرات (0)

رئال مادرید آخرین جلسه تمرینی خود پیش از دیدار مقابل یوونتوس را در استادیوم این تیم پیگری می کند .

پیش از آغاز تمرینات کریستیانو رونالدو به خاطر یک مصدومیت بسیار جزئی از ناحیه کمر نزد پزشکان تیم رفت و مورد معالجه قرار گرفت . او سپس بدون مشکل تمرین کرد و در دیدار فرداشب آماده تکرار هتریکش مقابل سویا است .

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/14 نظرات (0)

بیل به دلیل مصدومیت، دو هفته از میادین به دور بود و مقابل سویا موفق شد دوباره برای رئال به میدان برود. او در دیدار مقابل سویا، نیمکت نشین بود ولی در نیمه دوم به زمین فرستاده شد و موفق شد پاس گل سوم را برای رونالدو ارسال کند. او همچنین اولین گلش در چمپیونزلیگ برای رئال را مقابل یوونتوس در تورین به ثمر رسانده و انگیزه‌های فراوانی برای تقابل دوباره با بانوی پیر دارد.


همچنین مارکا مدعی شد که راموس بار دیگر در خط هافبک انجام وظیفه خواهد کرد و تنها تردید آنچلوتی، استفاده از ایسکو یا خاویر هرناندز است.

در صورتی که رئال از سیستم 2-4-4 استفاده کند، هرناندز نیمکت نشین خواهد شد و بیل در کنار رونالدو، زوج خط حمله رئال را تشکیل خواهند داد. در صورت استفاده از سیستم 3-4-4، مهاجم مکزیکی در نوک حمله رئال حضور خواهد داشت.
محمد هادی بازدید : 39 چهارشنبه 1394/02/09 نظرات (0)

کریم بنزما مهاجم فرانسوی رئال مادرید آخرین جلسه ریکاوری از مصدومیتش را در لیون پشت سر گذاشت و راهی مادرید شد تا خود را برای بازی مقابل یوونتوس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا آماده کند .

محمد هادی بازدید : 22 سه شنبه 1394/02/08 نظرات (0)

 رئال مادرید چهارشنبه آینده دیدار رفت خود از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در شهر تورین مقابل یوونتوس برگزار خواهد کرد. دیدار بسیار حساسی که کریم بنزما دوست ندارد آن را از دست بدهد. ستاره فرانسوی رئال، در دقیقه 75 بازی رفت مرحله یک چهارم مقابل اتلتیکو، به دلیل مصدومیت جای خود را به ایسکو داد و از آن پس دیگر نتوانسته در میادین حاضر شود.

مصدومیت او پیچ خوردگی از ناحیه زانو است. بنزما چند روزی است که به فرانسه و شهر لیون سفر کرده تا ضمن دیدار با خانواده، در مرکز ارتوپدی "پل سانتی"، زیر نظر پزشک مورد اعتمادش سانری کوته، به درمان مصدومیتش بپردازد. همان پزشکی که مصدومیت او در سال 2013 را زودتر از زمان پیش بینی شده معالجه کرده بود.

رئیس تیم پزشکی رئال مادرید نیز برای نظارت بر روند معالجات کریم، به فرانسه سفر کرده است.بنزما طبق گفته آنچلوتی، از یکشنبه آینده در تمرینات گروهی رئال حاضر خواهد بود و حتی به تورین سفر خواهد کرد اما مشخص نیست که بتواند در مقابل یوونتوس به میدان برود. باید دید که نتیجه اقدامات پزشک فرانسوی چه خواهد بود و او می تواند بنزما را به بازی حساس مقابل یوونتوس برساند یا خیر؟

محمد هادی بازدید : 96 دوشنبه 1394/02/07 نظرات (0)

گرت بیل در شبکه های اجتماعی عکسی از تمرین کردنش منتشر کرد و نوشت :” هر روز احساس می کنم که  نیرومند تر می شوم. برای ملحق شدن به هم تیمی هایم هیجان زده هستم.”

مهاجم ولزی رئال مقابل مالاگا در برنابئو مصدوم شده بود و به حضور در مقابل سویا در هفته آینده امیدوار است.”

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1,412
  • بازدید کلی : 18,557
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی