loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 10 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

آمار تونی کروس در سال اول حضورش در رئال ستودنی و درخشان بود.
کروس در این فصل در 3425 دقیقه 371 توپ ربود و بیش از 90 درصد پاسهایش صحیح بود. او دو گل زد و 12 پاس گل داد تا در سال اول حضورش در رئال نشان دهد که آینده درخشانی پیش رویش است.

محمد هادی بازدید : 15 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

 سپیدپوشان شب گذشته با وجود پیروزی مقابل اسپانیول، جام قهرمانی لالیگا را از دست دادند. بارسا با پیروزی 1-0 مقابل اتلتیکو، موفق به کسب قهرمانی در این رقابت‌ها شد و آنچلوتی عنوان کرد که هدفش در این فصل، قهرمانی در چمپیونزلیگ بوده است.او گفت:" دوست داشتم مهم‌ترین جام یعنی چمپیونزلیگ را کسب کنیم.

با این حال، لالیگا هم برایمان مهم بود. این فصل خیلی نزدیک شده بودیم ولی سال بعد تلاشمان را خواهیم کرد."آنچلوتی درباره پیروزی تیمش مقابل اسپانیول گفت:" تیم واکنش خیلی خوبی داشت و روحیه بالایی نشان داد

. پس از اتفاقاتی که چهارشنبه رخ داد، روحیه دادن به تیم خیلی خست بود. رونالدو امروز خیلی خوب کار کرد. حالا باید برای بازی آخر تا دقایق پایانی اش آماده باشیم. باید سرمان را بالا نگه داریم.

با اینکه قهرمان نشدیم ولی جنگیدیم.در مجموع، ارزیابی ما برای این فصل مثبت نیست زیرا رئال برای قهرمانی بازی می‌کند و ما به ان دست پیدا نکردیم. نیم فصل اول خوب بودیم ولی نیم فصل دوم کارمان سخت شد. باید به لوئیس انریکه برای قهرمانی بارسا تبریک بگویم."

محمد هادی بازدید : 14 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

یوفا تغییرات جدیدی در قوانین سید بندی اش برای چمپیونزلیگ ایجاد کرده که طبق آن، تیم‌هایی که نایب قهرمان می‌شوند، به سید دوم سقوط می‌کنند. طبق قوانین قبلی، تیم‌ها بر اساس رتبه ای که در لیست یوفا داشتند، سید بندی می‌شدند ولی با این تغییرات، بارسلونا همچنان در سید یک باقی ماند و رئال به سید دوم سقوط کرد.

سقوط مادرید به سید دو، ممکن است باعث تقابل آنها با تیم‌هایی نظیر بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس و پاری سن ژرمن در مرحله گروهی فصل بعد لیگ قهرمانان شود.

سید 1 فصل بعد بدین شرح است:

بارسلونا، بایرن مونیخ، چلسی، یوونتوس، پاری سن ژرمن، بنفیکا، زنیت، آیندهوون

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

کریستیانو با هت تریکی که مقابل اسپانیول انجام داد چیزی تا چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش فاصله ندارد.
رونالدو در حال حاضر در لالیگا 45 گل زده است یعنی چهار تا بیش از مسی. حالا بازیکن آرژانتینی در هفته پایانی باید چهار گل بزند و امیدوار باشد که رونالدو هم گلی به ختافه نزند. گریزمن و نیمار با 22 ، باکا با 20 و لوئیز سوارز با 16 گل در رده های بعدی هستند.

محمد هادی بازدید : 20 یکشنبه 1394/02/27 نظرات (0)

راموس که به احتمال فراوان فصل آینده کاپیتان اول رئال خواهد بود از حالا اقتدارش را به تیم نشان می دهد.
تصاویر شکار شده نشان می دهند که راموس در تورین خطاب به رونالدو می گوید :” نمی شود فقط به فکر گلزنی خودت باشی و بقیه چیزها را فراموش کنی. باید بیشتر در خدمت تیم باشی.”
ستاره پرتغالی هر چند که در نیم فصل اول عملکرد درخشانی داشت اما پس از بردن توپ طلا به شکل مشهودی افت کرد. مسلما خود رونالدو هم می داند که باید در هفته های آتی از نظر روحی ریکاوری کند و آماده درخشش در فصل آینده باشد.

محمد هادی بازدید : 16 شنبه 1394/02/26 نظرات (0)

بیشترین شایعات در مورد علاقه منچستریونایتد به جذب این ستاره ولزی است. جیمی کرگر، ستاره سابق لیورپول و تیم ملی انگلیس، در مورد شرایط بیل به دیلی میل گفت:" به اعتقاد من، تا زمانیکه که رونالدو در رئال حضور دارد، در هر بازی گل می زند و بازیکن مورد علاقه و شماره یک رسانه ها محسوب می شود، بیل هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.

او به وضوح زیر سایه رونالدو در رئال مادرید قرار دارد. من رونالدو را از نزدیک نمی شناسم و در مورد خصوصیات اخلاقی او اطلاع چندانی ندارم اما به واکنش او در بازی با لوانته، پس از اینکه بیل یک شانس گلزنی را از او گرفت نگاه کنید؛ متوجه اوضاع بیل در رئال مادرید خواهید شد.

بیل نیاز دارد تا در رختکن، بازیکن مهم و تاثیرگذاری باشد. مشکل بیل، رقابت نابرابر با رونالدو است.فکر می کنم بازگشت او به لیگ برتر انگلیس گزینه خوبی باشد."

محمد هادی بازدید : 19 شنبه 1394/02/26 نظرات (0)

شاید کریستیانو رونالدو در ظاهر روحیه ای زمخت و جدی داشته باشد اما در باطن خیلی روح لطیفی دارد.
ستاره پرتغالی رئال مادرید پس از حذف توسط مقابل یووه زودتر از همه به رختکن رفت. او خیلی ناراحت بود و وقتی هم تیمی ها نزد او رسیدند در حال گریستن بوده است.
کریستیانو خیلی دوست داشت که با رئال به فینال چمپیونزلیگ برود و رو در روی مسی قرار بگیرد اما اتفاقات مطابق انتظار پیش نرفت و ستاره پرتغالی که از آغاز سال 2015 به بعد افت کرده است فصل ناکامی را پشت سر گذاشت.

محمد هادی بازدید : 27 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

کریم بنزما با ناراحتی بازی رئال و یووه را ترک کرد. وقتی فهمید که باید تعویض شود شدیدا عصبی بود. او همه تلاشش را کرده بود که مقابل یووه بازی کند . می دانست که در نیم ساعت پایانی توان بازی کردن نداشته است و به همین علت با آنچلوتی دست داد و روی نیمکت نشست.
کریم در یک ماهی که مصدوم بود همه لتاشش را می کرد تا به مهمترین بازی فصل برسد. به همین خاطر همه وجودش را گذاشت که مقابل یووه بازی کند.
کارلو می دانست که بنزما در بهترین شرایطش است و باید در ترکیب قرار بگیرد اما خستگی در وجود این بازیکن مشهود بود و چیچاریتو جایش را گرفت. البته دلخوری بنزما به این خاطر بود که اگر بیل یا بنزما در شرایط مشابهی قرار داشتند تعویض نمی شدند. بیل در ین فصل در بین سه عضو بی بی سی زخم پذیر ترین بوده است. او در لالیگا 21 بار تعویض شده است که 19 بارش زودتر از دو عضو دیگر بی بی سی بوده است.
یل در این فصل فقط هفت بار تعویض شده است و رونالدو دو مار. در چمپیونزلیگ هم کریم شش بار تعویض شده ، بیل پنج بار و رونالدو هرگز.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

سران و مدیران رئال مادرید از رفتار هواداران در هفته های اخیر و به خصوص بازی با یووه در قبال تیم خرسند هستند.

هواداران در بازی مقابل یووه تا جایی که توانستند از قبل تا بعد از بازی از تیم حمایت کردند و فشار آوردند هر چند که بازیکنان نتوانستند پاسخ محبتشان را بدهند.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

کاربران سایت مارکا هفت دلیل کلیدی را برای ناکامی رئال مادرید و  بی جام ماندن در این فصل برشمردند.
1- بدون سیستم چرخشی
تیم در مقطع پایانی فصلپرتلاش بوده است. هواداران اعتقاد دارند که یکی از دلایل ناکامی این بوده که آنچلوتی دقایق را به درستی بین تیم تقسیم نکرده است.
2- غیبت مودریچ و باقی مصدومان
نبود بازیکن کروات در مقطع مهم فصل خیلی کلیدی بوده است. مودریچ تنها کسی نبود که مصدوم شد. خامس ، بنزما ، بیل و راموس هم در مقاطعی مصدوم شدند.
3- کریستیانو در مقطع پایانی واکنش درستی نداشت
نمی توان به بازیکنی که امسال بیش از 50 گل زده است ایراد گرفت اما نمی توان انکار کرد که رونالدو در آوریل و می که ماه های کلیدی فصل بوده است با شروعش در این فصل قابل مقایسه نبوده است.
4- نیمکت ضعیف
ایارا ، لوکاس سیلوا ، چیچاریتو ، خدیرا ، کوئنت رائو و خسه نیمکت نشین های تیم بودند که در این فصل فرصت چندانی نداشتند و چیزی ارائه ندادند.
5- بیل ، بحث برانگیز
بازیکن ولزی از نظر آنچلوتی بی جایگزین است اما روندش نسبت به فصل قبل خیلی افت کرده است. بیل فیکس بود اما چیزی درون زمین نشان نداد.
6- ناکامی مقابل بزرگان
رئال امسال عملا مقابل همه تیمهای بزرگ ناکام بود. یووه آخرین نمونه بود. رئال در مقاطعی مقابل بارسا و اتلتیکو هم کم آورده بود.
7- آنچلوتی مشکلات را حل نکرد
رئال مادرید از آغاز سال 2015 افت کرد و کارلتو در فرصت پنج ماهه ای که داشت نتوانست مشکلات را حل کند.

محمد هادی بازدید : 271 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

ايكر كاسياس با رئال مادريد سه مرتبه ليگ قهرمانان را فتح نموده، اما هواداران مادريدى ديگر از عملكرد او رضايتى ندارند و احتمالا بازى مقابل يوونتوس آخرين حضور او در برنابئو بوده است.

در دقيقه 22 بازى مقابل والنسيا ايكر كاسياس نسبت به ضربه بازيكن حريف كمى دير واكنش نشان داد تا اولين گل والنسيا در اين بازى تعيين كننده وارد دروازه رئال مادريد گردد و شانس قهرمانى مادريدى ها در لاليگا بسيار كاهش يابد. چنين صحنه اى با عكس العمل شديد هواداران مادريدى و سوت هاى اعتراضى آنها نسبت به اسطوره باشگاه "سن ايكر" به همرا بود. البته حركات دست و زمزمه هاى زير لب كاسياس در اين لحظه به صورت واضحى نشان مى داد كه اعتراض مدام تماشاگران ديگر براى وى قابل تحمل نيست.

با تساوى مقابل والنسيا رئال مادريد آخرين فرصت خود براى كسب قهرمانى در لاليگا را از دست داد و كاسياس نيز به نحوى ديگر شانسى براى ماندن در رئال مادريد نخواهد داشت، بعد از عصبانيت كاسياس در برابر واكنش هواداران به نوعى هيچ سناريويى براى ماندن كاسياس در مادريد تا زمان پايان قراردادش در سال 2017 قابل تصور نيست. مطبوعات اسپانيايى نيز در روزهاى اخير اخبار زيادى را در خصوص پيوستن كاسياس به آرسنال و ليگ MLS آمريكا در فصل آتى منتشر نموده اند.

با توجه به شرايط موجود به نظر حضور بيست و شش ساله كاسياس در سانتياگو برنابئو به پايان خود نزديك شده باشد، حضورى كه از سال 1989 و با پيوستن كاسياس هشت ساله به تيم هاى پايه اى اين باشگاه بزرگ مادريدى آغاز شده است و به احتمال زياد بازى برگشت مقابل يوونتوس از مرحله نيمه نهايى ليگ قهرمانان اروپا، آخرين حضور ايكر كاسياس در استاديوم سانتياگو برنابئو بوده است، حال با توجه به عدم حضور رئال مادريد در فينال ليگ قهرمانان اروپا و از دست رفتن آخرين شانس اين تيم براى كسب عنوانى در اين فصل، ايكر مقدس وداع و پايانى غم انگيز در مادريد خواهد داشت و تنها درذهن و خاطره هواداران به سنگربانى تبديل خواهد شد كه سه مرتبه ليگ قهرمانان اروپا را فتح نموده و با تيم ملى اسپانيا نيز افتخاراتى كسب نموده است.

كاسياس در بازى حساس مقابل يوونتوس نيز سنگربان اصلى مادريدى ها بود و كارلو آنجلوتى سرمربى تيم به نوعى به وى اعتماد نموده بود، چون اين سرمربى با تجربه ايتاليايى به خوبى مى دانسته كه نيمكت نشين كردن كاپيتان تيم در چنين مقطع حساسى از فصل، تنها سبب تشنج و نا آرامى خواهد شد و در اين زمينه تصميمى مشابه با ويسنته دل بوسكه سرمربى لاروخا پيش از رقابت هاى جام جهانى 2014 اتخاذ نموده است. به همين دليل آنجلوتى در روزهاى اخير به صورت محافظه كارانه اى از سنگربان تيم خود در مقابل سيل انتقادات محافظت نموده است و روزنامه Marca نيز ضمن حمايت از تصميم كارلو آنجلوتى پيش از رويارويى با يوونتوس، از هواداران مادريدى خواسته بود تا آرامش و تمركزكاسياس را در اين بازى بر هم نزنند.

اشتباهات ايكر كاسياس البته محدود به زمين فوتبال نمى شود، بلكه او در برخورد و موضع گيرى با ژوزه مورينيو سرمربى سابق مادريدى ها نيز اشتباهاتى مرتكب شده است. مشاجره و اختلاف بين آقاى خاص و كاسياس در سال 2012 زمانى آغاز شد كه سن ايكر در تلاش بود رقابت و دشمنى شديد بين بارسلونا و رئال مادريد را كمى معتدل تر نمايد، چون از نظر وى دشمن انگاشتن هم تيمى هاى بارسايى در تيم ملى اسپانيا، امرى تمسخرآميز بوده است. ژوزه مورينيو همچنين كاسياس را متهم نمود كه مسائل داخلى باشگاه را به مطبوعات منعكس كرده است. كاسياس البته چنين ادعاهايى را تكذيب نمود، اما هواداران از آن زمان به بعد ديگر اشتباهات كاسياس را نبخشيده اند، اشتباهاتى كه به ويژه در اين فصل افزايش بيشترى داشته است.

اما مشكل هواداران مادريدى با ايكر كاسياس بسيار عميق تر و شديد تر مى باشد، آنها كاسياس را به عنوان سمبل بحران در فوتبال اسپانيا مى شناسند، وى دروازه بان لاروخا بود زمانى كه اين تيم در جام جهانى 2014 به صورت فاجعه بارى در مرحله گروهى حذف شد، وى دروازه بان رئال مادريد بود، هنگامى كه اين تيم براى سومين مرتبه متوالى نتوانست لاليگا را فتح نمايد. بى ترديد كاسياس يكى از موفق ترين بازيكنان تاريخ فوتبال اسپانيا و نماد بى نظيرى براى نسل طلايى فوتبال اين كشور است، اما وى حال با 33 سال سن بايد نقش خود را به عنوان سمبلى براى پايان يافتن اين دوران درخشان در فوتبال اسپانيا پذيرا باشد.

عدم بخشش كاسياس توسط هواداران مادريدى به خاطر اشتباه وى كه منجر به گل زنى ديگو گودين در فينال ليگ قهرمانان اروپاى فصل گذشته در شهر ليسبون شد و دسيما را به خطر انداخت، نشان مى دهد كه آنها تا چه حد نسبت به واكنش هاى او، جايگيرى او، كندى او، سى و دو گلى كه در لاليگا و هشت گلى كه در ليگ قهرمانان دريافت نموده نا اميد و عصبانى هستند. به همين دليل آينده اى براى سن ايكر در سانتيگو برنابئو حداقل از جانب هواداران قابل تصور نيست.

آوگوستين رودريگوئز سنگربان سابق رئال مادريد نيز نظرى مشابه دارد و از ترك مادريد توسط كاسايس در انتهاى فصل مطمئن به نظر مى رسد. علاوه بر اين در هفته هاى اخير شايعات فراوانى در زمينه علاقه رئال مادريدى به جذب دخيا از منچستريونايتد و همچنين لنو از بايرلوركوزن به گوش رسيده است. كاسياس اما در واكنش به چنين اخبارى اعلام نموده كه حتى حاضر است در مادريد به عنوان سنگربان ذخيره بماند كه به احتمال زياد وى با چنين اظهاراتى تنها در اين دوران متشنج سعى داشته تا موفقيت تاريخى احتمالى خود با رئال مادريد را به خطر نيندازد، چون كاسياس قصد داشته با كسب پيروزى در فينال برلين، خود را به اولين كاپيتانى تبديل نمايد كه موفق شده دو مرتبه متوالى فاتح ليگ قهرمانان اروپا باشد، آرزويى كه با شكست مقابل يوونتوس محقق نشد و وداعى باشكوه از مادريد را براى وى فراهم نخواهد ساخت.

محمد هادی بازدید : 14 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

کریستیانو هر ده گلش در چمپیونزلیگ امسال را در نیمه اول به ثمر رسانده است.

رونالدو در دوازده بازی امسالش در لیگ قهرمانان ده گل زد که جالب آن که همه گلهایش در نیمه های اول به ثمر رسیدند و در نیمه دوم گلی نزده است.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/02/25 نظرات (0)

رنکینگ یوفا می گوید که همچنان رئال مادرید در حال حاضر صدرنشین تیمهای اروپایی است.
بارسلونا در این رنکینگ به رئال نزدیک شده و در رده دوم است و یووه هم که به فینال رسیده تا رده چهاردهم صعود کرده است.

محمد هادی بازدید : 18 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

سوارز در زمان حضور در لیورپول، در دیدار مقابل منچستریونایتد به اورا توهین نژادپرستانه کرده بود و در جام جهانی 2014 هم در دیدار اروگوئه- ایتالیا، کیه لینی را گاز گرفته بود. حالا این دو می توانند در فینال برلین، انتقامی اساسی از این مهاجم جنجالی بگیرند؛ هرچند متوقف کردن او، شاید تنها با همین راهی که عمر مومانی، کارتونیست سایت گل، پیشنهاد داده، ممکن باشد.

فوق العاده است کسی که اینو طراحی کرده دمش گرم من که مردم ا خنده

محمد هادی بازدید : 15 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

سرجیو راموس با بازی مقابل یووه به رکورد 82 بازی با پیراهن رئال در چمپیونزلیگ رسید.
بدین ترتیب او از سالگادو و هلگرا پیشی گرفت و پنجمین بازیکن تاریخ رئال در چمپیونزلیگ است. او پنج بازی تا گوتی فاصله دارد. کاسیاس با 150 ، رائول با 130 و روبرتو کارلوس با 107 بازی هم بالاتر از او هستند.

محمد هادی بازدید : 8 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

کروس در مورد شرایط خودش در رئال مادرید و آینده آنچلوتی صحبت کرد :” شخصا کار کردن با آنچلوتی را دوست دارم و دوست دارم برایش بازی کنم چرا ک همربی بزرگی است هر چند که من در این باره تصمیم گیرنده نیستم.”
وی افزود :” در مقابل یووه دقت نداشتیم چرا که موقعیت های زیادی ایجاد کردیم و گل نزدیم. “

محمد هادی بازدید : 7 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

رافا واران ، مدافع فرانسوی در مصاحبه با بین اسپورت در مورد حذف رئال از چمپیونزلیگ صحبت کرد.
وی گفت :” یوونتوس فرصت طلب تر بود. آنها در دفاع منسجم بودند و در حملاتشان هم مشکلات زیادی برای ما ایجاد کردند. ما موقعیت زیادی ایجاد کردیم. ناراحت هستیم اما حالا سرمان را رو به بالا می گیریم و به تلاش ادامه می دهیم. این ضربه سنگینی بود اما از آن درسهایی خواهیم گرفت.”
وی در اتدامه گفت :” بنزما پس از مدتها یک ساعت برای ما بازی کرد. حالا فقط باید به پایان فصل و کسب یک نمره قابل قبول برای فصلمان بیاندیشیم.”

محمد هادی بازدید : 23 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

گرت بیل ، بازیکن ولزی پس از  حذف رئال از چمپیونزلیگ به هواداران روحیه داد.
بیل در پیغامی نوشت :” امسال برای من سال مهمی برای یادگیری بود. چیزی که تو را نکشد نیرومندت می کند. شخصا می دانم که فراز و نشیب هایی داشته ام اما بازیهای خوبی هم داشتم و حالا به فصل آینده فکر می کنم.”
بیل در ادامه بیان کرد :” در لالیگا تا زمانی که روی کاغذ شانس داریم به تلاش ادامه می دهیم. همچنان شانس داریم و تلاشمان را خواهیم کرد. ناراحت هستیم. هدفمان حضور در فینال چمپیونزلیگ بود اما نشد. می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم اما امکانش نبود. در گلزنی خوش شنس نبودیم هر چند که موقعیت هایی داشتیم. توپ نمی خواست وارد دروازه حریف شود.”

محمد هادی بازدید : 10 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

ناکامی شب گذشته رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو، چهارمین ناکامی این تیم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در 5 سال اخیر بود.

رئال مادرید پس از چند فصل متوالی حذف شدن در یک هشتم نهایی این تورنمنت، سال 2011 با ژوزه مورینیو به نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه یافت و در یک بازی بحث برانگیز با نتیجه 2-0 مغلوب بارسلونا شد تا با تساوی 1-1 در بازی برگشت، از رسیدن به فینال باز بماند.سال 2012، رئال در نیمه نهایی ابتدا در مونیخ با نتیجه 2-1 مغلوب بایرن شد اما در بازی برگشت با وجود برتری 2-1، در ضیافت پنالتی ها مغلوب بایرن شد و در ورزشگاه خانگی خود، پشت سد فینال ماند.

سال 2013، رئال در بازی رفت نیمه نهایی، با نتیجه 4-1 مغلوب دورتموند شد اما در بازی برگشت با وجود حمایت بی وقفه و پرشور هوادارانش، نتوانست نتیجه ای بهتر از برد 2-0 کسب کرده و بار دیگر در برنابئو از دور رقابت ها حذف شد. این سومین ناکامی متوالی رئال برای صعود به فینال بود.سال گذشته اما رئال در برنابئو 1-0 بایرن را شکست داد تا با برتری 4-0 در بازی برگشت، به فینال رفته و قهرمان شود. اما فصل جاری بار دیگر ورق به سود حریفان رئال بازگشت.

ابتدا در سوپرجام اسپانیا، اتلتیکو در برنابئو از رئال یک تساوی 1-1 گرفت تا با برتری 1-0 در بازی برگشت، قهرمان شود. در یک هشتم نهایی کوپا دل ری نیز رئال در ویسنته کالدرون با نتیجه 2-0 مغلوب اتلتیکو شد اما در برنابئو نتوانست نتیجه بازی رفت را جبران کرده و با تساوی 2-2، از رسیدن به مرحله بعد بازماند.پس از این دو ناکامی، نوبت به نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسید.

رئال در تورین 2-1 به یوونتوس باخت و شب گذشته نتوانست از مزیت میزبانی و حمایت هوادارانش در برنابئو سود برده و با تساوی 1-1، ناکامی دیگری در نیمه نهایی لیگ قهرمانان را تجربه کرد.

محمد هادی بازدید : 10 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 آلوارو موراتا تابستان گذشته با رقم 22 میلیون یورو از رئال مادرید به یوونتوس پیوست. بندی در قرارداد دو باشگاه وجود دارد که طبق آن، رئال می تواند همین تابستان با پرداخت 30 میلیون یورو، موراتا را به برنابئو بازگرداند و در صورتی که موراتا فصل بعد هم در یوونتوس ماندنی شود و رئال تابستان آینده قصد بازگرداندن این بازیکن را داشته باشد، می تواند با پرداخت 35 میلیونی یورو این مساله را عملی کند.

رئال مادرید حتی در صورت تمایل یووه برای واگذاری موراتا به باشگاهی دیگر، حق دخالت و تصمیم گیری خواهد داشت.

با این حال امروز جوزپه ماروتا، مدیر داخلی باشگاه یوونتوس، در مصاحبه با خبرنگاران گفت:" متاسفم که باید اعلام کنم با وجود روابط خوبی که با باشگاه رئال مادرید داریم، قصد داریم بند بازگشت مجدد موراتا به مادرید را از قرارداد حذف کنیم. خود بازیکن هم علاقمند به ماندن در یوونتوس است."

محمد هادی بازدید : 7 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

کاسیاس 5 : روی گل مقصر بود اما روی چند صحنه تیم را نجات داد.
کارواخال 8 : در دفاع و حمله بازی خوبی داشت و پرتلاش بود.
راموس 6 : تلاشش را کرد و در مجموع قابل قبول بود.
واران 6 : موراتا ازارش داد اما نمی توان به او خرده گرفت.
مارسلو 7 : بازی خوبی داشت و خوب به حریف فشار آورد.
ایسکو 7 : در دفاع و حمله پرتلاش ظاهر شد.
کروس 6 : یک بازی معمولی ارائه داد و به مرور افت کرد.
خامس 8 : به خصوص در نیمه اول بهترین بازیکن رئال بود و یک پنالتی هم گرفت.
بنزما 8 : در نیمه اول پرتلاش و پرانرژی ظاهر شد.
بیل 6 : از بازیهای قبلی بهتر بود اما از فرصت هایش استفاده نکرد.
کریستیانو 6 : شب چندان خوبی نداشت و فقط یک پنالتی را به گل تبدیل کرد.
چیچاریتو 6 : حضورش در زمین به تیم انرژی مضاعفی داد.

محمد هادی بازدید : 15 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال مادرید شب گذشته در خانه نتوانست مقابل یوونتوس به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست یابد و به دلیل شکست 2-1 در بازی رفت، از رفتن به فینال بازماند.فلورنتینو پرز در همین رابطه به خبرنگاران گفت:" امروز روز شادی برای ما نیست و همه غمگین هستیم .

هواداران از نرسیدن به فینال ناراحتند اما این ناکامی ها باعث خواهند شد که جدی تر و بهتر کار کنیم و قدرتمندتر از قبل شویم.ما در فصلی که درش هستیم، سوپرجام اروپا و جام جهانی باشگاه ها را کسب کردیم اما هیچکدام اینها برای ما کافی نیستند و رئال برای جام های بیشتر و برای اوندسیما(یازدهمین قهرمانی اروپا) تلاش خواهد کرد.

به یوونتوس بخاطر رسیدن به فینال تبریک می گویم و باید تشکر کنم از هواداران بخاطر حمایت بی دریغشان از تیم در بازی شب گذشته. رئال بخاطر همین هوادارانش به یک باشگاه افسانه ای تبدیل شده است."

محمد هادی بازدید : 13 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو لیگ قهرمانان امسال را با گلی که به یووه زد با ده گل تمام کرد و فعلا همچون مسی با این تعداد گل ، آقای گل مسابقات است.
ستاره پرتغالی با گلش در چمپیونزلیگ 77 گله شد و شمار گلهایش به مسی رسید. او همچنین با 307 گل دی استفانو برابری کرد و اکنون دومین گلزن برتر تاریخ رئال است که فقط رائول با 16 گل بیشتر بالای سر اوست.
رونالدو در این بازی شمار گلهایش در مقابل تیمهای ایتالیایی را به عدد هفت رساند.

محمد هادی بازدید : 16 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

رئال مادرید با تساوی 1-1 خانگی برابر یوونتوس، به دلیل شکست 2-1 در تورین از راهیابی به فینال لیگ قهرمانان بازماند تا یووه حریف بارسلونا در بازی پایانی شود.

بازیکنان رئال، شب گذشته 22 بار به سمت دروازه بوفون شلیک کردند که تنها 5 ضربه آنها داخل چارچوب بود. گل پنالتی رونالدو، دو شلیک بنزما، شوت محکم گرت بیل از 25 متری و ضربه بسیار نرم و آرام کروس در نیمه دوم، 5 ضربه ی داخل چارچوب رئال مقابل یوونتوس بودند.

در سوی دیگر، یوونتوس 8 بار به سمت دروازه کاسیاس شلیک کرد که 4 ضربه داخل چارچوب بود. از جمله شوت موراتا که به گل تساوی منجر شد. در بازی رفت، هر تیم 12 ضربه به سمت دروازه یکدیگر شلیک کردند که یوونتوسی ها 7 ضربه و رئالی ها 3 ضربه داخل چارچوب داشتند.

محمد هادی بازدید : 20 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال مادرید شب گذشته نتوانست مقابل یوونتوس در خانه به برتری دست یابد و به دلیل شکست 2-1 در تورین، از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان بازماند.

بسیاری از کارشناسان و هواداران رئال از کم کاری بازیکنان این تیم در ده دقیقه پایانی گلایه دارند اما مارکا دقایقی پیش مدعی شد که سرخیو راموس تمام نیمه دوم را با عضله پاره و با تعصبی مثال زدنی بازی کرده است.

او در نیمه اول از ناحیه عضله پشت ساق پا دچار مصدومیت شد اما با اصرار، در نیمه دوم به زمین رفت و بازی خوبی هم از خود به نمایش گذاشت. راموس دو بازی بعدی رئال را از دست خواهد داد  و در واقع فصل برای او شب گذشته به اتمام رسید.

محمد هادی بازدید : 12 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال مادرید نتوانست از تک گل رونالدو که در نیمه اول به دست آمده بود دفاع کرده و با پذیرفتن گل تساوی از یوونتوس در نیمه دوم، به دلیل شکست 2-1 در بازی رفت، از رسیدن به فینال و رویارویی با رقیب همیشگیش بارسلونا بازماند.

دنی کارواخال پس از اتمام بازی به خبرنگاران گفت:" می خواهم به هوادارانمان قوت قلب بدهم. ما از هر راهی که می شد سعی کردیم به گل برسیم اما نتوانستیم گل برتری را به ثمر برسانیم ولی می خواهم بگویم که فصل آینده، قدرتمندتر از همیشه بازخواهیم گشت.دو بازی دیگر در لالیگا پیش رو داریم و می رویم تا هر دو بازی را به نفع خودمان تمام کنیم. سپس در انتظار فصل آینده خواهیم نشست.

باید از فضای فوق العاده ای که هواداران امشب در برنابئو و حتی در اطراف ورزشگاه به هنگام ورود ما به وجود آورده بودند تقدیر کنم. امشب همه تلاشمان را در زمین کردیم اما نشد."

محمد هادی بازدید : 10 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال در بازی رفت در تورین، 2-1 مغلوب یوونتوس شده بود و برای رفتن به فینال، به پیروزی با حداقل گل نیاز داشت. رئالی ها در نیمه اول با تک گل رونالدو پیروز به رختکن رفتند ولی در نیمه دوم، گل تساوی موراتا، آب سردی بود بر پیکر بازیکنان و هواداران رئال مادرید.

بدین ترتیب دست رئال از هر سه جام فصل کوتاه ماند.حال باید دید که سرنوشت آنچلوتی از سوی مدیران رئال چگونه تعیین خواهد شد.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید، ساعتی پس از اتمام بازی، در صفحه اجتماعی خود خطاب به هواداران رئال مادرید نوشت:" به بازیکنانم و به هواداران تیمم افتخار می کنم و شما مایه غرور من هستید. امروز فوتبال روی بدش را به ما نشان داد و نتیجه تلخی رقم خورد اما همه با هم و با اتحاد، بار دیگر بازخواهیم گشت."

محمد هادی بازدید : 13 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

رئال به سختی و با شکست تحقیر آمیز 4-3 در خانه مقابل شالکه به دور یک چهارم صعود کرد. مقابل اتلتیکو، در پایان 180 دقیقه و پس از 10 نفره شدن سپید و قرمز پوشان، موفق شدند با یک گل به نیمه نهایی صعود کنند و در نیمه نهایی، در دو بازی رفت و برگشت موفق به شکست دادن یووه نشده و اینکه بگوییم شایسته ی نتیجه بهتری هم بودند، کمی غیرمنطقی است.

درست مثل دیدار مقابل والنسیا در روز شنبه، رئال تمام تلاش خود را مقابل حریف خود انجام داد تا جام را از دست ندهد ولی حالا، در فاصله ی 5 روز بحرانی، آنها امید‌هایشان برای کسب دو جام فصل را از دست دادند. رئال در دیدار رفت، موقعیت‌های بسیاری خلق کرد ولی به خاطر بی نظمی و ناهماهنگی مدافعانش شکست خورد.

همچنین در بازی برگشت نیز پس از گلی که از روی نقطه پنالتی توسط رونالدو به ثمر رسید، آنها نتوانستند گل دوم را به ثمر برسانند تا خیالشان از صعود تا حدودی راحت شود. البته در پایان بازی می‌توان گفت که آنها خیلی هم خوب نبودند.

ایکر کاسیاس روی ضربه ی گلی که موراتا به ثمر رساند می‌توانست بهتر کار می‌کرد و دست غیرتخصصی اش، باید جلوی توپ را می‌گرفت. جلوتر از ایکر، دفاع به هم ریخته رئال به موراتا این فضا را داد که توپ را روی پایش جفت و جور کرده و شوت کند.

اینکه مقصر گل را کاسیاس بدانیم، کمی ناعادلانه است. او پس از گل ، یک موقعیت عالی از کلودیو مارکیزیو گرفت تا رئال را در بازی نگه دارد. تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند، از دفاع قدرتمندی برخوردار هستند و تیم آنچلوتی، در دو بازی رفت و برگشت نیمه نهایی و دیدار مقابل شالکه، نشان داد که در این بخش، ضعف‌های بزرگی دارد.

ولی جلوتر، گرث بیل، درست در بازی که باید توپ‌هایش به گل تبدیل می‌شد، موقعیت‌های زیادی از دست داد.چنین عملکردی، بازگشت او به فرم خوب فصل قبل و دو گلی که در فینال چمپیونزلیگ و کوپا دل ری برای تیمش به ثمر رساند و باعث قهرمانی شد را سخت می‌کند.

رونالدو نیز می‌توانست در چند موقعیتی که در اختیار داشت، عملکرد بهتری داشته باشد ولی درست، در موقعیتی که باید شوت می‌کرد، سانتر کرد و موقعیتی بسیار خوب برای رئال از دست رفت

ناهماهنگی خط میانی نیز به رئال ضربه ی بزرگی زد. سرجیو راموس، در تورین ضعیف بازی کرد و در این بازی در خط دفاع به کار گرفته شد ولی نبود مودریچ، ضربه ی محکمی به خط میانی رئال وارد کرد.

در غیاب او، ایسکو، خامس رودریگس و تونی کروس، سه هافبک رئال بودند. ایسکو و خامس، در پشت مهاجم بازی کرده اند و در رئال نیز در همین پست به کار گرفته می‌شوند ولی تونی کروس، اولین فصل است که به عنوان هافبک دفاعی به کار گرفته می‌شود.

در مجموع، رئال همچنان یکی از قوی ترین تیم‌های جهان است ولی ورژن امسال آنها، نتوانست به استانداردهای بالای فصل گذشته برسد. در غیاب مودریچ، افت بیل، عدم آمادگی بنزما و نبود اعتماد به نفس در کاسیاس، تیم در حال حاضر مشکلات زیادی دارد. و درست جایی که لازم بود، گران‌ترین تیم جهان نتوانست خودی نشان دهد.فروش های تابستانی، در نهایت به ضرر رئال تمام شد.

ژابی آلونسو، بالانسی که رئال در خط میانی به آن نیاز داشت را به تیم اضافه می‌کرد، چیزی که با جانشینانش یعنی ایارامندی، خدیرا و سیلوا، رئال نتوانست آن را به دست آورد.

دی‌ماریا، با دوندگی های فوق‌العاده در حالی که همه ی بازیکنان خسته بودند و فداکاری‌هایش در خط حمله ، نقش مهمی در قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ داشت ولی حالا، ، بازیکنی نبود که جای او را پر کند.

البته همه ی اینها تقصیر آنچلوتی نیست.سرمربی ایتالیایی شاید فرصت این را نداشته باشد که این ناکامی‌ها را در فصل بعد جبران کند و مسلما، خود را به خاطر عملکرد ضعیف در نیم فصل دوم، در حالی که رئال در نیم فصل اول رکورد 22 پیروزی پیاپی از خود به ثبت رساند را مقصر می‌داند.

آنچلوتی پس از بازی گفت:" از بازیکنان تشکر می‌کنم. فعلا صحبت کردن از آینده فایده ای ندارد. دو بازی در لیگ پیش رو داریم و می‌خواهیم به بهترین نحوی لیگ را به پایان برسانیم و سپس درباره آینده صحبت خواهیم کرد. دوست دارم در رئال بمانم."ولی چه برود و چه بماند، مربی‌های بزرگی هستند که نامشان حول رئال مطرح خواهد شد.

اینکه کارلو یا یک مربی جدید روی نیمکت خواهد نشست، تصمیم هیئت مدیره رئال خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 16 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 رئال مادرید موقعیت‌های بسیاری در جریان بازی داشت ولی عملکرد خوب بوفون باعث شد تا رئال با جام خداحفظی کرده و بوفون در پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی شد.خامس در جمع خبرنگاران گفت:" نمی‌دانم نتیجه ی عادلانه ای رقم خورد یا نه.

ما موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی بوفون، امشب فوق‌العاده بود. وقتی توپ‌ها را به گل تبدیل نکنید، چنین سرنوشتی منتظر شماست. با تمام وجود تلاش کردیم و حالا ناراحت هستیم.

با سری بالا، به چمپیونزلیگ سال بعد فکر می‌کنیم."رودریگزادامه داد:" آنها تنها یک موقعیت داشتند که از آن استفاده کردند. ما با تمام وجود تلاش کردیم که به فینال برسیم.

اولین فصل حضورم در چمپیونزلیگ خوب بود و دوست داشتم با کسب جام به پایان برسد. فوتبال اینگونه است و سال بعد، باید تمام تلاشمان را انجام دهیم."

محمد هادی بازدید : 10 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

شب گذشته رئال قصد داشت شکست 2-1 در تورین را جبران کند که در نهایت، بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید و یوونتوس راهی فینال شد. با خروج رئال از چمپیونزلیگ، سپیدپوشان فصلی بدون جام را به پایان رساندند و کروس عنوان کرد آنچلوتی مقصر نتایج فصل نیست.

او گفت:" آینده مربی را تیم مشخص نمی‌کند. تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که آنچلوتی مربی بزرگی است. ما به رسیدن به فینال خیلی نزدیک بودیم و خوب بازی کردیم.

اگر مربی خوبی نداشتیم، چنین چیزی ممکن نبود. امیدوارم همه متوجه این شوند. در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم. باید بیشتر گل می‌زدیم زیرا موقعیت‌های بسیاری داشتیم، مثل نیمه ی دوم.

اینکه نتوانستیم موقعیت‌ها را به گل تبدیل کنیم، در پایان بازی به ضررمان شد. فرصت خیلی خوبی برای رسیدن به فینال داشتیم. هدف ما این فصل رسیدن به جام بود بنابراین حذف ذز جام، بسیار تلخ است."

محمد هادی بازدید : 13 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

 مدافع عنوان قهرمانی شب گذشته در حالی با جام وداع کرد که بیل، چندین موقعیت بسیار خوب را برای آنها از دست داد. گران‌ترین بازیکن جهان معتقد است که باید روی ضربات پایانی کار کند.او گفت:" به اندازه ای که می‌خواستم، در این فصل گل مهم نزدم.

فکر می‌کنم در مجموع خوب کار کردم ولی در ضربات پایانی ضعیف بودم و این چیزیست که فصل بعد روی آن کار خواهم کرد. بدشانس بودم که مقابل یووه گل نزدم.

معمولا وقتی با دقت ضربه را میزنم، گل می‌شود ولی امروز اینطور نبود.فکر می‌کنم هدی که زدم و از بالای دروازه به بیرون رفت، از باقی موقعیت‌هایم بهتر بود. یک ضربه ی کوچک به توپ زدم و نتوانستم مسیر آن را به خوبی تغییر دهم."بیل درباره افت و خیزهایش در این فصل گفت:" بالا و پایین های زیادی تجربه کردم ولی در مجموع، فکر می‌کنم خوب بازی کردم."

محمد هادی بازدید : 9 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

موراتا با گلی که در نیمه دوم به رئال زد، راه صعود این تیم به فینال و رویارویی با بارسلونا را بست تا رئالی ها یک بار دیگر در نیمه نهایی توسط یوونتوس حذف شوند.

سرخیو راموس در انتهای این بازی به خبرنگاران گفت:" واقعیت این است که حذف شدن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان سخت است. ما شانس خوبی برای کسب عنوان قهرمانی داشتیم. یوونتوس وظایفش را به درستی انجام داد؛ در حالیکه ما فرصت های خوبی را از دست دادیم.

بعد از گل اول فکر کردیم همه چیز تمام شده و به فینال رفته ایم. باید به یووه تبریک گفت که از ما در مجموع دو بازی بهتر عمل کرد.

ما در خانه باید گل های بیشتری می زدیم ولی وقتی گل تساوی را بر خلاف جریان بازی دریافت کردیم، از لحاظ روحی دچار افت شدیم. این شکست ها باید درسی برای آینده باشند اما در هر صورت از این ناکامی احساس بدی داریم."

محمد هادی بازدید : 10 پنجشنبه 1394/02/24 نظرات (0)

او که در تابستان گذشته از رئال به یوونتوس پیوست، بارها از اینکه آنچلوتی رفتار منصفانه ای با او نداشت، ابراز نارضایتی کرده بود و دیدار مقابل رئال، فرصتی بود تا نشان بدهد سرمربی ایتالیایی در موردش اشتباه کرده است.

محمد هادی بازدید : 50 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (1)

در هفته های اخیر پست راموس تبدیل به یک بحث در دنیای فوتبال شده است اما بازیکن کاماسی در هر پستی بازی کند به دنبال تاریخسازی خواهد بود. او به خاطر روزهای طلایی که برای رئال ثبت کرده است در تاریخ به یاد می ماند.

راموس بازیکنی است که در شب های بزرگ می درخشد.برایش فزقی ندارد که کجا بازی کند. سر طلایی او روزهای بزرگی را برای رئال ساخته است. از گلهایش در مونیخ گرفته تا ضربه سرش در لیسبون و گلهایی  که در جام باشگاه های جهان مقابل کروز آزول و سن لورنزو زد.

سرجیو آماده است تا تبدیل به ستاره روزهای بزرگ رئال شود چرا که با غیرت و تعصب بالایی بازی می کند. وی در کوپا هر چند که از عوامل اصلی حذف رئال با اشتباهش در بازی رفت بود اما در دور برگشت گلزنی کرد تا به رئال امید بدهد.

راموس دیروز با یادآوری جمله ای از دی استفانو خواستار حمایت هواداران شد.

محمد هادی بازدید : 16 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

کاسیاس در طول ماه‌های اخیر، به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفته و با هر گلی که دریافت می‌کند، صدای سوت آنها بلند می‌شود. اوج این اتفاقات، دیدار مقابل والنسیا بود که تصاویرتلویزیونی نشان می‌داد که کاسیاس از این کار هواداران به شدت عصبانی شده است.

حال این کلوپ هوادارای، قصد دارد بنری با عنوان "احترام برای ایکر" به ورزشگاه بیاورد تا از کاپیتان پرافتخار خود حمایت کنند. رئیس این کلوپ هوادارای در مصاحبه با آ.اس گفت:" فکر می‌کنم همه چیز در دستان ماست. باید متحد باشیم و نمی‌توانیم روی سقف خودمان سنگ بریزیم.

سیاست مورینیو این بود که هواداران رئال را دو دسته کند. اگر به جای سوت‌ها، تیم تشویق می‌شد، والنسیا را شکست می‌دادیم. مورینیو رفته و حالا باید از بازیکنان و اسطوره های رئال مثل ایکر حمایت کنیم. 50 سال است که به برنابئو می‌روم و بازیکنان بزرگی را دیده ام ولی هیچ کدام مثل ایکر نبوده است. تمام هواداران رئال باید اینطور فکر کنند."

محمد هادی بازدید : 13 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (1)

ستاره‌های رئال و بارسا در مجموع 7 بار توپ طلا را کسب کرده اند و تقریبا تمامی رکورد‌های گلزنی را شکسته اند. با وجود اینکه هر دو، رقابت بین خودشان را تکذیب می‌کنند، دل پیرو معتقد است که این دو به روند استثناییشان ادامه خواهند داد.او گفت:" فکر می‌کنم هر دو به بهبود یکدیگر کمک می‌کنند، مثل تمام رقابت‌های بزرگ در ورزش.

آنها دو بازیکنی هستند که به بهترین شکلی می‌جنگند، مثل جان مکینروئی و بیورن بوری، یا مثل رافائل نادال و راجر فدرر.

کدام یک بهتر است؟ این سوال مثل این است که بپرسید مادرم را بیشتر دوست دارم یا پدرم را !. من ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم."دل پیرو درباره پوگبا گفت:" او بازیکنی متعلق به آینده است. مهارت‌های تکنیکی فوق العاده، قدرت بدنی بالا و قد بلند مثل بازیکنان NBA دارد. او بازیکنی بسیار مدرن است و برای تبدیل شدن به بهترین هافبک جهان برنامه ریزی شده است. تا همینجا هم دستاورد‌های زیادی داشته است."الساندرو دل پیرو، اسطوره یوونتوس عنوان کرد که انتخاب کردن بین رونالدو و مسی، مثل انتخاب کردن بین پدر و مادر سخت است.

ستاره‌های رئال و بارسا در مجموع 7 بار توپ طلا را کسب کرده اند و تقریبا تمامی رکورد‌های گلزنی را شکسته اند. با وجود اینکه هر دو، رقابت بین خودشان را تکذیب می‌کنند، دل پیرو معتقد است که این دو به روند استثناییشان ادامه خواهند داد.

او گفت:" فکر می‌کنم هر دو به بهبود یکدیگر کمک می‌کنند، مثل تمام رقابت‌های بزرگ در ورزش. آنها دو بازیکنی هستند که به بهترین شکلی می‌جنگند، مثل جان مکینروئی و بیورن بوری، یا مثل رافائل نادال و راجر فدرر. کدام یک بهتر است؟ این سوال مثل این است که بپرسید مادرم را بیشتر دوست دارم یا پدرم را !. من ترجیح می‌دهم به این سوال پاسخ ندهم.

"دل پیرو درباره پوگبا گفت:" او بازیکنی متعلق به آینده است. مهارت‌های تکنیکی فوق العاده، قدرت بدنی بالا و قد بلند مثل بازیکنان NBA دارد. او بازیکنی بسیار مدرن است و برای تبدیل شدن به بهترین هافبک جهان برنامه ریزی شده است. تا همینجا هم دستاورد‌های زیادی داشته است."

محمد هادی بازدید : 11 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

آنچلوتی نه تنها یکمربی خوب فوتبال بلکه یک آشپز خوب است. او به خوبی پاستای لذیذ درست می کند و از سس های سالسای متفاوت استفاده خواهد کرد. دیروز در کنفرانس مطبوعاتی دیدم و شنیدم که مربی رئال مادرید به طور واضح از این لحظات لذت می برد و می خواهد از بازی امروز لذت ببرد. کارلتو دارد سالسای مخصوص خودش را آماده می کند … همه مواد آماده هستند تا مربی بتوان بهترین غذای خود را درست کند. اول به این خاطر که امروز یک بازی کلیدی برگزار می شود که در آن یک بازی تماشایی و ریسکی وجود خواهد داشت و بقیه مسائل نیز مهم است. مثلا ثبت شدن در تاریخ رئال مادرید و فوتبال جهان. مردی که سه بار قهرمان اروپا به عنوان مربی و دو بار به بازیکن شده است آماده است تا سالسای ویژه اش را مهیا کند …

کارلتو می داند که امشب باید با یک تیم ایتالیایی و یک مربی ایتالیایی بجنگد. او در خانه بازی می کند و دوئل ویژه ای در مقابل فرهنگ فوتبالی خواهد داشت که با آن به خوبی آشنایی دارد. کارلتو باید بیش از همیشه آماده باشد. او از سه هفته پیش و از زمان بازی برگشت مقابل اتلتیکو آماده این بازی است. کارلتو از نتیجه بازی رفت نگران شده بود چرا که حریف خطرناک است و چهار غایب در آن بازی بودند اما حالا خوشحال است و با امید به جلو نگاه می کند. او آماده جشن می شود …

فردریک هرمل

محمد هادی بازدید : 17 چهارشنبه 1394/02/23 نظرات (0)

آخرین باری که رئال در خارج از خانه در اروپا شکست 2-1 را در دور رفت تجربه کرد کار به ضربات پنالتی کشید.
سه سال پیش مقابل بایرن رئال در بازی برگشت 2-1 پیروز شد که راموس ، رونالدو و کاکا پنالتی هایشان را خراب کردند. در مقابل یووه نیز هیچ بعید نیست که کار به ضربات پنالتی کشیده شود و رئالی ها باید آماده باشند.

رئال از سه بار کشیده شدن کار به ضربات پنالتی در اروپا فقط یک بار صعود کرده است که آن هم مقابل یووه در فصل 88-1987 بود. از 567 بازی اروپایی که در دور رفت بازی 2-1 شده است 21 بازی یعنی 4 درصد سرنوشتش در ضربات پنالتی تعیین شده است.

رئال در مرحله یک چهارم جام در جام 75-1974 پس از پیروزی 2-0 در دور رفت ، در بلگراد کار به تساوی کشید. در ضربات پنالتی ف بنیتو و سانتیانا فرصت هایشان را خراب کردند. در بازی برگشت نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2012 هم مقابل بایرن رئال در ضربات پنالتی شکست خورد که کاسیاس در آن بازی پنالتی های کروس و لام را مهار کرد و خوش درخشید.

تعداد صفحات : 4

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 77
  • بازدید ماه : 149
  • بازدید سال : 1,424
  • بازدید کلی : 18,569
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی