loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 21 شنبه 1394/03/23 نظرات (3)

منچستریونایتد به دنبال خرید اوبلاک ، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید به عنوان جانشین ده خیاست.

شیاطین سرخ مذاکراتی جدی با نزدیکان بازیکن اسلوونیایی داشته اند. اتلتیکو در تابستان گذشته برای خرید اوبلاک 16 میلیون یورو هزینه کرد و حالا این دروازه بان را ارزان نمی فروشد. در واقع یونایتد شرط فروش ده خیا به رئال را خرید اوبلاک قرار داده است. اگر اتلتیکو حاضر به فروش این دروازه بان شود ، پیوستن ده خیا به برنابئو قریب الوقوع خواهد بود در غیر این صورت این معامله بیشتر به طول خواهد انجامید.

آخرین پیشنهاد رئال به یونایتد در مورد ده خیا 24 میلیون یورو بوده است اما یونایتد آن را رد کرده است. گفته می شود که ده خیا در نامه ای رسمی به سران یونایتد از آنها خواسته است تا اجازه پیوستنش به رئال را صادر کنند.

رئال مادرید در تابستان گذشته هم به دنبال خرید اوبلاک بود اما در نهایت این دروازه بان راهی اتلتیکومادرید شد. اوبلاک در حال حاضر یک از آینده دار ترین دروازه بان های اروپاست.

محمد هادی بازدید : 22 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

گرت بیل پس از زدن گل سه امتیازی مقابل بلژیک نوشت :” نتیجه ای باور نکردنی و یک گل عالی در پنجاهمین بازی ملی من برای ولز. از تمامی هوادارانی که چنین فرصت بی نظیری را برای ما ایجاد کردند متشکرم. حالا به جلو و 50 بازی ملی بعدی نگاه می کنم.”

محمد هادی بازدید : 23 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

ونچاپ ، سرمربی کاستاریکا در مورد شرایط ناواس صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” کیلور کیفیت زیادی دارد. شش سال از قراردادش با رئال مانده است. او در مقابل اسپانیا یک بار دیگر ارزشهایش را نشان داد. به نظرم نقش ویژه ای در رئال خواهد داشت.”

محمد هادی بازدید : 24 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

هری ردنپ، مربی سابق تاتنهام در مورد شرایط گرت بیل صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” فصل گذشته از نظر من سومین بازیکن برتر دنیا بود. امسال شاید کمی پائین تر از نیمار و سوارز بود اما می تواند دوباره تبدیل به یک بازیکن بی نظیر شود.اگر به انگلیس برگردد تقدیر تیمی که او را دارد عوض می کند. توانش را دارد. اگر باشگاه های انگلیسی تاز من بپرسند که کدام ستاره دنیای فوتبال را بخرند بی تردید بیل را معرفی می کنم.”

محمد هادی بازدید : 33 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

گرت بیل ستاره رئال مادرید یک گل سرنوشت ساز و شاید تاریخی را در تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

بیل با فرصت طلبی از اشتباه ناینگولان ، مدافع آ اس رم استفاده کرد و دروازه کورتوا ، دروازه بان چلسی را گشود. بیل که در مرحله راهیابی به یورو با گلهایش مقابل اسرائیل و آندورا شش امتیاز را به دست آورده بود این بار هم یک پیروزی مهم دیگر را در مقابل تیم پرستاره بلژیک بدست آورد. در حالی که آمار هم نشان می داد که او فصل قبل بهتر از ادن آزار کار کرده است این بار ستاره رئال در یک دوئل مستقیم توانست که ستاره چلسی را شکست بدهد.

ولز در این دوره از مسابقات در شش بازی شکست نخورده و با کسب چهار برد و دو تساوی 14 امتیازی است. ولز اگر دو تا از چهار بازی باقی مانده مقابل اسرائیل ، قبرس ، بوسنی و آندورا را ببرد عملا شانس صعود خود به یورو 2016 را قطعی می کند. ولز برای اولین بار در نیم قرن اخیر شانس صعود به یک تورنمنت بزرگ را دارد.

رافا بنیتز ، سرمربی مادریدی رئال هم بازی را از نزدیک در ورزشگاه کاردیف تماشا کرد.

مصدومیت بیل

گرت بیل که با یک استپ سینه تماشایی گل سه امتیازی را مقابل بلژیک به ثمر رساند با مصدومیت زمین را ترک کرد.هنوز شرایط دقیق مصدومیت وی مشخص نیست اما  احتمالا مشکلی برای تمرینات پیش فصل رئال نخواهد داشت.

محمد هادی بازدید : 28 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

بنیتز در نظر دارد که بر خلاف شش سال اخیر ، کریتسیانو رونالدو را در فصل آینده شامل سیستم چرخشی خود کند.

رونالدو فصل گذشته بیش از 4800 دقیقه در رئال بازی کرد اما با نظر بنیتز دقایقش بیش از 4000 دقیقه در فصل آتی فراتر نخواهد رفت تا استراحت کند و سرحال تر باشد.

محمد هادی بازدید : 32 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

اختصاصی / ویدئویی زیبا از حرکت های انفرادی و پابه توپ ستاره کلمبیایی رئال مادرید خامس رودریگز با کیفیت عالی برای شما کاربران عزیز قرار دادم امیدوارم که مورد توجه و استقبال شما قرار بگیرد.

لطفا مارا در آپارات هم دنبال کنید.

برای دانلود به کانال ما در آپارات رفته و از آنجادانلود کنید.

 

محمد هادی بازدید : 30 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

اختصاصی / ویدئویی زیبا از تمامی هتریک های کریستیانو رونالدو از سال 2008 تا سال 2015 که با کیفیت عالی برای شما کاربران عزیز قرار دادم امیدوارم که مورد توجه و استقبال شما قرار بگیرد.

لطفا مارا در آپارات هم دنبال کنید.

برای دانلود به کانال ما در آپارات رفته و از آنجا دانلود کنید.

محمد هادی بازدید : 28 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

رافا بنیتس و لوئیس انریکه، مربیان رئال مادرید و بارسلونا، 10 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند اما هر دو مربی با وجود یک دهه اختلاف سنی، شباهت هایی به یکدیگر دارند که باعث خواهد شد جدال رئال مادرید-بارسلونا در فصل بعد نیز همچنان در بالاترین سطح تاکتیکی ممکن دنبال شود.
صحبت از دو مربی اهل مطالعه و علم گراست. دو مربی علاقمند به روش های علمی دقیق و سازمان یافته در فوتبال. دو مربی که از ابتدای شروع به کارشان، عاشق استفاده از تازه های تکنولوژی برای اجرای متدهای کاریشان بوده اند. بطور مثال، رافا بنیتس 20 سال است که به کار با کامپیوتر برای آنالیز تیم های حریف تسلط کامل دارد.
بنیتس زمانیکه در تیم دوم رئال مشغول به کار بود،مدتی برای مطالعه روش های تاکتیکی ساکی به ایتالیا و تمرینات میلان فرستاده شده بود و به همین دلیل به او لقب آریگو داده بودند. بدون هیچ گونه کنایه ای، انریکه و بنیتس را می توانیم معتبرترین مربیان اسپانیایی تکنوکرات(متکی به فناوری روز) حال حاضر دنیا بدانیم.مربیانی که خیلی خوب می دانند، برای حل مشکلات فوتبالی، چگونه از روش های علمی روز استفاده کنند.

در بسیاری موقعیت ها، تصمیماتشان علمی و مواضعشان بر اساس استدلال های عقلی و تفکرات انتقادی است. هر دو به فوتبال مدرن و تاکتیکی علاقمندند. آنها تاکتیک هایشان را بر اساس ویژگی های فردی بازیکنانشان انتخاب می کنند و پس از شنیدن مشورت دستیاران و آنالیزورهای پرتعدادشان، حرف آخر در رختکن را خودشان می زنند. این دو، مربیانی هستند که چیزی را به شانس و اقبال واگذار نمی کنند. آنها همیشه سعی دارند از بروز مشکلاتی که می توان از وقوعشان پیشگری کرد، جلوگیری کنند.

اتفاقی نیست که هم انریکه و هم رافا بنیتس، در طول یک فصل به استراحت دادن به بازیکنانشان اهمیت فراوانی می دهند. این دو به خوبی واقفند که برای هدایت یک تیم به سوی موفقیت و سرزنده نگاه داشتن تیمشان در پایان یک فصل، تا چه اندازه تقسیم انرژی می تواند تاثیر گذار باشد.
بنیتس و انریکه بر اهمیت شناخت حریف مقابل تاکید زیادی دارند. شناختی که در حساس ترین مقاطع یک بازی، حتی از در اختیار داشتن ابتکار عمل تیم خودی نیز اهمیت بیشتری دارد. انریکه با اتکا به همین اصول و استفاده بهینه از ویژگی های بازیکنان بزرگش، موفق شد بارسلونا را به سه گانه در فصل گذشته هدایت کند.

رافا بنیتس و انریکه شباهت های دیگری نیز به یکدیگر دارند. بنیتس فصل 93-94 زمانیکه بنیتو فلورو از رئال مادرید برکنار شده و دل بوسکه جانشین موقت وی شد، به عنوان دستیار دل بوسکه روی نیمکت تیم اول رئال نشست. جالب اینجاست که انریکه در آن مقطع، بازیکن رئال بود.

لوئیس انریکه در اولین بازی رئال با هدایت دل بوسکه و بنیتس، (رئال 5-2 رایو) غایب بود اما در بازی بعدی مقابل پاری سن ژرمن (1-1) در جام در جام اروپا حضور داشت. انریکه 7 بازی دیگر نیز بصورت ثابت تحت هدایت دل بوسکه و بنیتس در رئال مادرید انجام داد.
هر دو مربی، کارشان را از تیم دوم باشگاه های فعلیشان شروع کردند. بنیتس بین سال های 93 تا 95 مربی تیم دوم رئال مادرید بود و سپس در 35 سالگی، راهی وایادولید شد.یک فصل بعد، او به دسته دوم و این بار تیم اوساسونا بازگشت.
لوئیس انریکه نیز سال 2008 به مربیگری تیم دوم بارسلونا برگزیده شد.بارسای 2 در دسته سوم حضور داشت و در فصل سوم حضور انریکه در این تیم، به دسته دوم صعود کرد. انریکه سپس در سال 2011 به آ اس رم در سری آ رفت ولی بیش از یک فصل در آن دوام نیاورد.
هر دو مربی، سابقه قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را دارند. دوئل این دو استراتژیست در ال کلاسیکو های آتی بی شک دیدنی و جذاب خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

بی بی سی در رئال مادرید بنیتز هم فعلا در ترکیب اصلی خواهند بود اما با ساختاری متفاوت. سیستم 3-3-4 آنچلوتی به 1-3-2-4 عوض می شود. مودریچ و کروس دو هافبک دفاعی خواهند بود و البته چهار نقش هجومی عوض می شود.

بنیتز در نظر دارد ه ساختار بی بی سی که سال گذشته 101 گل زد را عوض کند.  خامس که فصل گذشته 17 گل زد و 18 پاس گل داد در پست بال راست قرار می گیرد. کریم بنزما نیز قرار است که در پست مهاجم کاذب بازی کند.  کریم هرگز مهاجم گلزنی نبوده و به همین خاطر بنیتز می خواهد از او در پست مهاجم کاذب یا همان بازیساز بازی کند.

گرت بیل در سمت چپ که سمت دلخواهش است بازی می کند . این بازیکن به باشگاه اعلام کرده است که دیگر در سمت راست بازی نمی کند. بدین ترتیب کریستیانو رونالدو در نوک پیکان خط حمله خواهد نشست.

خامس ، بیل ، بنزما و رونالدو در این فصل 118 گل زدند. بنیتز هرگز در دوران فوتبالش چنین خط حمله قدرتمندی نداشته است. بهترین آمارش در لیورپول بود که تورس 33 گل زد ، کویت 11 تا ، بابل 10 تا و جرارد 21 تا. این چهار تا روی هم 75 گل زدند.  دومین آقای گل برتر بنیتز هم هیگواین بود که امسال 29 گل زد.

محمد هادی بازدید : 27 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

در حالی که حتی بارسایی ها مثل بارترا هم از رفتار پیکه انتقاد کرده اند ، دل بوسکه دایه دلسوزتر از مادر شده است و از او حمایت می کند.

وی در مورد هو شدن پیکه در بازی اسپانیا و کاستاریکا گفت :” به نظرم اتفاق خوبی نبود. 68 بازی در تیم ملی اسپانیا داشته است و این خوشایند نبود.وقتی بازیکنی در تیم ملی هو می شود یعنی کل تیم ملی هو شده است. حس خوبی نسبت به آنهایی که هو می کنند ندارم. مهم این است که همه متحد باشند. برحی رسانه ها قصد ایجاد خشونت و نفرت را نسبت به استان های اسپانیا دارند. این چیزها قابل درک نیست.”

البته عجیب این جاست که آربلوا به خاطر اختلافاتش با دیگو کاستا از اردوی تیم ملی اسپانیا خط خورد. عجیب است که برای دل بوسکه همیشه مرغ غیررئالی ها غاز است. پیکه به خاطر تخریب جو تیم ملی اسپانیا با حرفهایش علیه رئال و رونالدو کاملا لیاقت خط خوردن از لیست این دوره یا حداقل نیمکت نشینی را داشت!

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

اوون ، مورینتس و مک مانامان یکشنبه آینده در حالی در بازی پشکسوتان رئال و لیورپول به میدان می روند که یک نیمه برای هر کدام از دو تیم بازی می کنند.

این دو مثل برخی پیشکسوتان دو طرفه سالهای اخیر بودند. در بازی پیشکسوتان رئال و یووه ، زیدان و کاناوارو برای هر دو تیم بازی کرده بودند و سال گذشته در بازی رئال و اینتر هم زامورانو و لوئیز فیگو.

محمد هادی بازدید : 22 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

دانیلو ، مدافع راست برزیلی رئال مادرید که در اردوی تیم ملی کشورش مصدوم شد زیر نظر پزشکان رئال به درمان می پردازد.

دانیلو حداقل باید سه هفته به ریکاوری بپردازد. پزشکان رئال می خواهند او را در بهترین شرایط بدنی به اردوی پیش فصل برسانند.

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

مارتین اودگارد به خبر جدا شدنش از رئال واکنش نشان داد و گفت :” هیچ اطلاعی ندارم. تنها چیزی که مشخص است این است که در روز 20 تیر باید به اردوی پیش فصل اضافه شوم. انگیزه زیادی دارم تا در تابستان با هم تیمی ها کار کنم.”

اخیرا نام اودگارد پیرامون باشگاه گلاسکو رنجرز مطرح شده است و گفته می شود که این باشگاه به دنبال استخدام اوست.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

بازی ولز و بلژیک برای یاران گرت بیل حائز اهمیت بسیاری خواهد بود.

اگر بیل در این بازی بتواند که در مقابل یاران ادن آزار مقاومت کند و یک مساوی هم بگیرد راه صعودش خیلی هموارتر خواهد بود.  ولز می تواند برای اولین بار در نیم قرن اخیر به یک تورنمنت بزرگ راه یابد.

بازی ولز و بلژیک از ساعت 23:15 آغاز خواهد شد.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

سرجیو راموس  و په په دو مدافع رئال هستند که منتظرند تا هر چه زودتر قراردادشان تمدید شود.

هم په په و هم راموس بهترین های رئال در پست خودشان هستند و به نظر می رسد که بحث تمدید قرارداد برایشان خیلی مهم باشد.

از قرارداد په په یک سال باقی مانده است و هر چند که احتمالا باید کم کم نیمکت نشین واران شود اما حضورش روی نیمکت هم یک موهبت است. در مورد راموس هم تمدید قراردادش یکی از چالش های بزرگ پرز به شمار می رود.

محمد هادی بازدید : 20 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

ایکر کاسیاس به ماندن در رئال می اندیشد. علیرغم همه شایعاتی که در مورد اتمام کار ایکر در رئال مطرح می شود اما کاسیاس می خواهد در رئال بماند و تنها فکرش همین است.

ایکر در مقابل همه حرف و حدیث ها و شایعات این روزها فقط این را می گوید که می خواهد در رئال بماند. ایکر نمی خواهد خانه 24 سال اخیر دوران فوتبالش را ترک کند و می خواهد در رئال باشد. خرید ده خیا یا هیچ بازیکن دیگری هم تاثیری روی تصمیم او نخواهد گذاشت.

بنیتز می خواهد مسئله آینده دروازه بانی رئال را هر چه زودتر حل کند. معارفه ده خیا قریب الوقوع است اما ایکر به جدایی فکر نمی کند و اگر قرار به رفتن وی باشد هم با زور و اجبار باشگاه خواهد بود نه به خواست خودش.

محمد هادی بازدید : 27 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

جرارد پیکه گفت که اگر به عقب برگردد هم آن حرفی که علیه رونالدو و رئال با اشاره به کوین رولدان ، خواننده مراسم ستاره پرتغالی زد را  تکرار می کند.

وی اظهار داشت :” اگر به عقب برگردم باز هم آن حرف را می زنم. به نظرم شوخی بامزه ای بود و آن را دوباره تکرار خواهم کرد. این فقط یک شوخی ساده بود.”

پیکه در بازی اسپانیا و کاستاریکا تا جایی که می توانست هو شد و توسط هواداران فحش خورد تا عاقبت یک شوخی بی مزه را بفهمد.

محمد هادی بازدید : 31 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

روزنامه آس

در میان سوتها و فلوت ها … این شب هم گذشت
بارترا:” برای پیکه متاسف شدم ، پسر خوبی است اما ای کاش …”
کیلور بهترین بازیکن میدان بود اما پیکه شب خوبی را نداشت
سیتی می خواهد جلوی فروش آگوئرو را بگیرد/ به پیشنهاد رئال واکنش نشان دادند و چک سفید به او دادند

 

روزنامه مارکا

نمایش خوب و هو شدن پیکه
سوتهای بی سابقه علیه یک ملی پوش
بی بی جی و … رونالدو در خط حمله
بنیتز نقشه هجومی را عوض می کند
خامس در سمت راست بازی می کند
بنزما پشت مهاجم خواهد بود

محمد هادی بازدید : 23 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

دانیلو به علت مصدومیت سه هفته از میادین دور است و کوپا آمه ریکا را از دست داد. بدین ترتیب او بدون هیچ مشکلی به آغاز تمرینات رئال می رسد.

دانیلو خودش از خط خوردنش از لیست ابراز ناراحتی کرد و نوشت :” متاسفانه زمان کافی برای ریکاوری نداشتم. این رویایی بود که می توانست به تحقق بپیوندد اما در فوتبال این شرایط وجود دارد. برای هم تیمی هیا مآرزوی موفقیت می کنم و از یکشنبه تلاش می کنم تا هر چه زودتر ریکاوری کنم.”

با توجه به این که مارسلو هم در کوپا آمه ریکا غایب است هر دو بازیکن می توانند بدون استرس و با خیال راحت ریکاوری کنند. خامس و کاسمیرو تنها رئالی های حاضر در کوپا آمه ریکا هستند که با خستگی فراوان فصل آینده را آغاز خواهند کرد.

محمد هادی بازدید : 18 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو که شخصیت اصلی یک بازی موبایلی است در مورد این بازی صحبت کرد.

وی اظهار داشت :” خیلی خوشحالم که در کنار شخصیتی به نام ” هوگو” در این بازی حضور دارم. برایم بی نظیر است و حس خوبی دارم. امیدوارم مردم خوششان بیاید چرا که بازی بی نظیری است. همیشه می خواهم بهترین باشم. نه تنها در زندگی ام بلکه حتی در این بازی موبایلی. به نظرم پتانسیلش را دارد. تلاش می کنیم که این بهترین بازی موبایلی تاریخ باشد. به خصوص برای بچه ها جالب است که رونالدو را به شکلی دیگر تماشا کنند. امیدوارم از این بازی لذت ببرند.”

هنریک کله ، موسس شرکت بازیهای هوگو هم می گوید:”در ایام قدیم هوگو در کشورهای زیادی دارای محبوبیت بود. در پرتغال وقتی از رونالدو پرسیدیم گفت :” یاد ایام کودکی ام می افتم.خاطرات خوشی بود. برایم جالب است که در کنار شخصیتی باشم که در کودکی با آن بازی می کردم.”

محمد هادی بازدید : 31 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کیلور ناواس پس از بازی درخشانش مقابل اسپانیا در مورد رویارویی با ده خیا ، دروازه بان آینده رئال در این بازی گفت گفت :” در تیم های ملی همیشه بازیکنان بزرگ حضور دارند.”

وی افزود :” نمی توان در درمورد آینده صحبت کرد چرا که چیزی قابل پیش بینی نیست اما با رئال مادرید رارداد دارم، دروازه بان این تیم هستم و خیلی خوشحالم. افتخار می کنم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. با تواضع تلاش می کنم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. آرامش و خودباوری دارم و از کسانی که به من اعتماد دارند متشکرم.”

محمد هادی بازدید : 21 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کوکه ، هافبک اتلتیکو در مورد رابطه کاسیاس و ده خیا گفت :” رابطه خیلی خوبی دارند. رابطه شان عالی است. نه تنها آنها بلکه باقی گروه رابطه خوبی دارند.”

وی در مورد حرفهای جنجالی پیکه گفت :” حرفهایش هیچ جنجالی در تیم ملی ایجاد نکرد. همه با هم دوست هستیم. حرفهایش را در خلال یک جشن زد و نیازی نیست که بیش از حد اهمیت بدهیم.”

محمد هادی بازدید : 16 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی یووه اطمینان دارد که رئال به ویدال پیشنهاد خواهد داد.

وی اظهار داشت :” رئال به ویدال پیشنهاد نداده است اما مطمئنا به زودی این کار را خواهند کرد. ویدال بازیکنی کلیدی در تیم ماست. قصد فروش او را نداریم و حداقل یک سال دیگر می ماند.”

محمد هادی بازدید : 26 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

در شبی که کاستاریکا با نتیجه دو بر یک از اسپانیا شکست خورد ، کیلور ناواس ستاره میدان بود .

در این بازی کارواخال 90 دقیقه بازی کرد ، راموس 60 دقیقه و ایسکو 10 دقیقه. امشب ده خیا بازی کرد. بدین ترتیب ایکر در بازی حساس تر مقابل بلاروس در ترکیب اصلی خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 50 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

قیمت پیش فروش بلیط های فصل بعد رئال مادرید مشخص شد.

هر کسی بلیط 19 بازی لالیگا را بخواهد باید رقمی بین 223 تا 1840 یورو را بسته به جایگاه محل تماشای بازی در برنابئو بپردازد.  قیمت تماشای کل بازیها شامل لالیگا ، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ هم بین 332 تا 2384 یورو خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 20 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو در طول دوران فوتبالش سه دوره پی چی چی برده است که سه دوره تا تعداد آقای گلی های دی استفانو در رئال فاصله دارد.

رئال در تاریخش 27 بار بازیکنی را داشته که در لالیگا صاحب پی چی چی شده است. بارسا با 13 و بیلبائو با دوازده دوره آقای گلی در رده های بعدی هستند.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کیکه سانچز فلورس ، مربی سابق والنسیا و اتلتیکو گفت :” پرز همیشه بنیتز را دوست داشته است. چندین بار تلاش کرد که او را به خدمت بگیرد. مربی بزرگی است و در رئال موفق می شود.”

بنیتز :” شگفت زده نشدم. بنیتز همیشه مورد علاقه پرز بوده است . مربی صاحب سبک و سختکشوی است. به خوبی با فوتبال بین المللی آشناست. رئال مادرید صاحب یک مربی پرتلاش و سختکوش شده است.”

پاکو ده میگل ، بدنساز:” او یکی از بهترین هاست. واقعا بی نظیری است. رئال برای فصل بعد از نظر بدنی خیلی سرحال خواهد بود. شاید این یکی از مشکلات پارسال بود.”

محمد هادی بازدید : 15 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

هر چند که چیچاریتو اکنون بازیکن رئال محسوب نمی شود اما وکلای این بازیکن به زودی با رئال قرار خواهند گذاشت.

چیچاریتو می خواهد که هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود و معلوم شود که رئال مادرید او را می خواهد یا نه. این بازیکن شرط گذاشته است که تنها در صورتی می ماند که به اندازه کافی به استعدادش توجه شود و مثل کل فصل قبل به نیمکت میخ نشود.

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

کلمن که در چلسی و پاری سن ژرمن هم کمک آنچلوتی بود، با اخراج این مربی ‏ایتالیایی از رئال، باید از این باشگاه جدا شود. گفته می شود ممکن است او به عنوان سرمربی، هدایت یک ‏تیم لیگ برتری را برعهده بگیرد.‏
او در صفحه توئیترش نوشت:" کار کردن را کارلو در چند باشگاه بزرگ دنیا افتخار بود. متشکرم از همه ‏بازیکنان، کادر فنی و هواداران. به پیش رئال."‏
از ساندرلند به عنوان یکی از مقصدهای احتمالی کلمنت نام برده می شود.

محمد هادی بازدید : 16 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

به نظر می رسد که رفتن آنچلوتی شرایط خسه رودریگز را هم در رئال عوض می کند.
خسه فصل گذشته در بازگشت از مصدومیتش نتوانست خودش را ثابت کند اما آخرین بازی فصل مقابل ختافه نشان داد که این بازیکن مملو از انگیزه است و یک گل هم زد.
حالا خسه امیدوار است که بنیتز به او فرصت بدهد و به نظر می رسد که رافا هم اعتقاد خاصی به وی دارد.

محمد هادی بازدید : 20 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

در حال حاضر رئال مادرید و یونایتد برای خرید ده خیا اختلافی ده میلیونی دارند اما  این دروازه بان امیدوار است که این مشکل هر چه زودتر حل شود.
ده خیا خودش را آماده کرده است تا فصل بعد در رئال ببازی کند. پیشنهاد رئال 25 میلیون یوروست و درخواست یونایتد 35 میلیون یوروست.

محمد هادی بازدید : 38 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

 الکس فرگوسن آمار رونالدو در رئال را مورد تحسین قرار داده است. پدر فوتبالی رونالدو از این که این بازیکن در شش فصل حضور در رئال 313 گل زده کاملا شگفت زده شده است.
سر الکس در سال 2009 اجازه داد تا رونالدو با 95 میلیون رئالی شود. وی می گوید :” کگریستیانو به من گفت که رئال رویای کودکیش بوده است و نمی شد جلوی این رویا را گرتف. ” فرگوسن تائید می کند که رونالدو در رئال به اوج پختگی خود رسیده است.
رئال مادرید در حال حاضر کاملا حامی رونالدوست و به هیچ وجه نمی خواهد او را بفروشد. علیرغم همه شایعات رئال مادرید برای مشتریان رونالدو یک پیغام می فرستد : رقم فسخ قرارداد وی هزار میلیون یوروست. اگر باشگاهی می تواند این رقم را بپردازد می تواند رونالدو را بخرد.
رونالدو که تا سال 2018 قرارداد دارد امسال رکورد شمار گلهای کل دوران فوتبالش را شکست و به رکورد 61 گل رسید. خود کریتسیانو هم اعتقاد دارد که رئال بهترین مکان برای بردن جامهاست.  او می داند که شاید در هیچ تیمی نتواند به راحتی رئال با مسی با مسی برای آقای گلی چمپیونزلیگ رقابت کند. در حال حاضر هر دو 77 گله هستند. رونالدو همچنین فقط ده گل تا رائول به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد.
رونالدو در فصلی که گذشت با شوت از راه دور یا استارت کمتر گل زد. دلیلش این بود که در بسیاری از بازیها او در سیستم 2-4-4 در نوک پیکان خط حمله بازی کرد اما در عین حال رکورد گلهای دوران فوتبالش را هم شکست. رونالدو پس از جدایی از ایرینا شیک به شکل مشهودی افت کرده بود اما این بحران را پشت سر گذاشت و آمار گلهای بی نظیرش  در دو ماه پایانی فصل هم این را نشان می دهد.
رونالدو به جز بحران ایرینا یک بحران دیگر را هم پشت سر گذاشت : ماجرای جشن تولد سی سالگی اش که جنجال زیادی به راه انداخت چرا که پس از شکست تحقیرآمیز توسط اتلتیکو برگزار شده بود.
رونالدو موثرترین بازیکن فصل رئال بود. او با گلهایی که زد باعث شد که رئال شانسصعود قمابل اتلتیکو را داشته باشد و در مقابل یووه هم در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد. در هر صورت تحت هیچ شرایطی رونالدو فروشی نیست.

محمد هادی بازدید : 19 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

مارسلو ، مدافع چپ رئال مادرید به علت مصدومیت کوپا آمه ریکا را از دست داد و جای خود را به جفرسون داد.
بدین ترتیب رئال یکی از مهره های کلیدی خود را در فصل آینده کاملا سرحال در اختیار خواهد داشت. خامس تنها نماینده رئال در کوپا آمه ریکا خواهد بود.
دونگا گفت :” پزشکان رئال به ما اطلاع دادند که در یکی از تمرینات دچار مصدومیت شده استو از دوشنبه نمی تواند تمرین کند. سه هفته دیگر باید استراحت کند.”

محمد هادی بازدید : 19 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

سیلویو برلوسکونی ، مالک میالان مدعی شد که آنها آخرین تلاش ها را برای به خدمت گرفتن آنچلوتی انجام خواهند داد.
وی اظهار داشت :” آنچلوتی مربی ما خواهد بود و ایبراهیموویچ را هم می خریم. امیدوارم کارلتو به تیم ما برگردد. کاملا آماده هستیم تا او را داشت هباشیم. احتمال این که آنچلوتی مربی بعدی میلان باشد خیلی زاید است. من و گالیانی تنها کسانی نیستیم که برای بازگشت کارلتو تلاش می کنیم. تمام هوادارن میلان می خواهند که آنچلوتی برگردد.”
فعلا آنچلوتی اعلام کرده است که قصد استراحت یک ساله را دارد اما تا چهارشنبه نظر می دهد.

تعداد صفحات : 13

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 83
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 1,430
  • بازدید کلی : 18,575
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی