loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 27 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

بنیتز در نظر دارد که بر خلاف شش سال اخیر ، کریتسیانو رونالدو را در فصل آینده شامل سیستم چرخشی خود کند.

رونالدو فصل گذشته بیش از 4800 دقیقه در رئال بازی کرد اما با نظر بنیتز دقایقش بیش از 4000 دقیقه در فصل آتی فراتر نخواهد رفت تا استراحت کند و سرحال تر باشد.

محمد هادی بازدید : 28 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

رافا بنیتس و لوئیس انریکه، مربیان رئال مادرید و بارسلونا، 10 سال با یکدیگر اختلاف سنی دارند اما هر دو مربی با وجود یک دهه اختلاف سنی، شباهت هایی به یکدیگر دارند که باعث خواهد شد جدال رئال مادرید-بارسلونا در فصل بعد نیز همچنان در بالاترین سطح تاکتیکی ممکن دنبال شود.
صحبت از دو مربی اهل مطالعه و علم گراست. دو مربی علاقمند به روش های علمی دقیق و سازمان یافته در فوتبال. دو مربی که از ابتدای شروع به کارشان، عاشق استفاده از تازه های تکنولوژی برای اجرای متدهای کاریشان بوده اند. بطور مثال، رافا بنیتس 20 سال است که به کار با کامپیوتر برای آنالیز تیم های حریف تسلط کامل دارد.
بنیتس زمانیکه در تیم دوم رئال مشغول به کار بود،مدتی برای مطالعه روش های تاکتیکی ساکی به ایتالیا و تمرینات میلان فرستاده شده بود و به همین دلیل به او لقب آریگو داده بودند. بدون هیچ گونه کنایه ای، انریکه و بنیتس را می توانیم معتبرترین مربیان اسپانیایی تکنوکرات(متکی به فناوری روز) حال حاضر دنیا بدانیم.مربیانی که خیلی خوب می دانند، برای حل مشکلات فوتبالی، چگونه از روش های علمی روز استفاده کنند.

در بسیاری موقعیت ها، تصمیماتشان علمی و مواضعشان بر اساس استدلال های عقلی و تفکرات انتقادی است. هر دو به فوتبال مدرن و تاکتیکی علاقمندند. آنها تاکتیک هایشان را بر اساس ویژگی های فردی بازیکنانشان انتخاب می کنند و پس از شنیدن مشورت دستیاران و آنالیزورهای پرتعدادشان، حرف آخر در رختکن را خودشان می زنند. این دو، مربیانی هستند که چیزی را به شانس و اقبال واگذار نمی کنند. آنها همیشه سعی دارند از بروز مشکلاتی که می توان از وقوعشان پیشگری کرد، جلوگیری کنند.

اتفاقی نیست که هم انریکه و هم رافا بنیتس، در طول یک فصل به استراحت دادن به بازیکنانشان اهمیت فراوانی می دهند. این دو به خوبی واقفند که برای هدایت یک تیم به سوی موفقیت و سرزنده نگاه داشتن تیمشان در پایان یک فصل، تا چه اندازه تقسیم انرژی می تواند تاثیر گذار باشد.
بنیتس و انریکه بر اهمیت شناخت حریف مقابل تاکید زیادی دارند. شناختی که در حساس ترین مقاطع یک بازی، حتی از در اختیار داشتن ابتکار عمل تیم خودی نیز اهمیت بیشتری دارد. انریکه با اتکا به همین اصول و استفاده بهینه از ویژگی های بازیکنان بزرگش، موفق شد بارسلونا را به سه گانه در فصل گذشته هدایت کند.

رافا بنیتس و انریکه شباهت های دیگری نیز به یکدیگر دارند. بنیتس فصل 93-94 زمانیکه بنیتو فلورو از رئال مادرید برکنار شده و دل بوسکه جانشین موقت وی شد، به عنوان دستیار دل بوسکه روی نیمکت تیم اول رئال نشست. جالب اینجاست که انریکه در آن مقطع، بازیکن رئال بود.

لوئیس انریکه در اولین بازی رئال با هدایت دل بوسکه و بنیتس، (رئال 5-2 رایو) غایب بود اما در بازی بعدی مقابل پاری سن ژرمن (1-1) در جام در جام اروپا حضور داشت. انریکه 7 بازی دیگر نیز بصورت ثابت تحت هدایت دل بوسکه و بنیتس در رئال مادرید انجام داد.
هر دو مربی، کارشان را از تیم دوم باشگاه های فعلیشان شروع کردند. بنیتس بین سال های 93 تا 95 مربی تیم دوم رئال مادرید بود و سپس در 35 سالگی، راهی وایادولید شد.یک فصل بعد، او به دسته دوم و این بار تیم اوساسونا بازگشت.
لوئیس انریکه نیز سال 2008 به مربیگری تیم دوم بارسلونا برگزیده شد.بارسای 2 در دسته سوم حضور داشت و در فصل سوم حضور انریکه در این تیم، به دسته دوم صعود کرد. انریکه سپس در سال 2011 به آ اس رم در سری آ رفت ولی بیش از یک فصل در آن دوام نیاورد.
هر دو مربی، سابقه قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان را دارند. دوئل این دو استراتژیست در ال کلاسیکو های آتی بی شک دیدنی و جذاب خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

بی بی سی در رئال مادرید بنیتز هم فعلا در ترکیب اصلی خواهند بود اما با ساختاری متفاوت. سیستم 3-3-4 آنچلوتی به 1-3-2-4 عوض می شود. مودریچ و کروس دو هافبک دفاعی خواهند بود و البته چهار نقش هجومی عوض می شود.

بنیتز در نظر دارد ه ساختار بی بی سی که سال گذشته 101 گل زد را عوض کند.  خامس که فصل گذشته 17 گل زد و 18 پاس گل داد در پست بال راست قرار می گیرد. کریم بنزما نیز قرار است که در پست مهاجم کاذب بازی کند.  کریم هرگز مهاجم گلزنی نبوده و به همین خاطر بنیتز می خواهد از او در پست مهاجم کاذب یا همان بازیساز بازی کند.

گرت بیل در سمت چپ که سمت دلخواهش است بازی می کند . این بازیکن به باشگاه اعلام کرده است که دیگر در سمت راست بازی نمی کند. بدین ترتیب کریستیانو رونالدو در نوک پیکان خط حمله خواهد نشست.

خامس ، بیل ، بنزما و رونالدو در این فصل 118 گل زدند. بنیتز هرگز در دوران فوتبالش چنین خط حمله قدرتمندی نداشته است. بهترین آمارش در لیورپول بود که تورس 33 گل زد ، کویت 11 تا ، بابل 10 تا و جرارد 21 تا. این چهار تا روی هم 75 گل زدند.  دومین آقای گل برتر بنیتز هم هیگواین بود که امسال 29 گل زد.

محمد هادی بازدید : 50 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

قیمت پیش فروش بلیط های فصل بعد رئال مادرید مشخص شد.

هر کسی بلیط 19 بازی لالیگا را بخواهد باید رقمی بین 223 تا 1840 یورو را بسته به جایگاه محل تماشای بازی در برنابئو بپردازد.  قیمت تماشای کل بازیها شامل لالیگا ، کوپا دل ری و چمپیونزلیگ هم بین 332 تا 2384 یورو خواهد بود.

محمد هادی بازدید : 20 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو در طول دوران فوتبالش سه دوره پی چی چی برده است که سه دوره تا تعداد آقای گلی های دی استفانو در رئال فاصله دارد.

رئال در تاریخش 27 بار بازیکنی را داشته که در لالیگا صاحب پی چی چی شده است. بارسا با 13 و بیلبائو با دوازده دوره آقای گلی در رده های بعدی هستند.

محمد هادی بازدید : 30 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

بازیهای لالیگای امسال در روزهای 25 و 26 مرداد آغاز می شود که نسبت به سالهای گذشته زودتر آغاز می شود چرا که یورو و جام جهانی در این تابستان برگزار نمی شود.
رئال مادرید امسال با توجه به آن که در سوپرجام حضور ندارد با خیال راحت برنامه هایش را ریخته است. تمرینات از روز 20 تیر آغاز می شود. پس از آن رئال راهی استرالیا و چین می شود و پیش از آغاز لالگیا هم در آئودی کاپ شرکت می کند تا شانس تقال با بایرن را داشته باشد.

محمد هادی بازدید : 15 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

پاکو خمز ، سرمربی رایو همیشه از حضور مربیان اسپانیایی در لالیگا به جای مربیان خارجی حمایت کرده است.
وی در حمایت از پیوستن بنیتز به رئلا گفت :” بنیتز مربی بزرگی است. این را در طول سالهای متمادی نشان داده است و اگر در نهایت مربی رئال شود به این خاطر خواهد بود که سران باشگاه حس می کنند که مفید واقع خواهد شد. بنیتز نیازی ندارد که چیزی را به کسی ثابت کند. سالها در لیگ های متفاوت دست به کارهای بزرگ زده است و برایش آرزوی موفقیت می کنم. حضور او به سود لالیگاست.”

محمد هادی بازدید : 30 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

اختصاصی / ویدئویی از تمامی گل های کریستیانو رونالدو در لالیگا 2014/15 در این فصل فوق ستاره ی رئال مادرید موفق به زدن 48 گل شد که از این حیث نفر اول لالیگا و آقای گل لالیگا شد. با اختلافی نسبتا خوب نسبت به حریف دیرینه ی خود یعنی لئونل مسی موفق به آقای گلی لالیگا شد.

ویدئوی تمامی این 48 گل را برای شما عزیزان در زیر قرار دادم:

 


محمد هادی بازدید : 23 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

رافا بنیتز دلیل جدایی خود را از ناپولی مسائل خانوادگی خوانده بود :” دو سال از خانواده دور بودم و همین باعث شد که به جدایی فکر کنم. دو هفته پیش با همسرم صحبت کردیم و در مورد ماندن صحبت کردیم اما نشد. کلید این امر خانوده ام بود.”
وی در مورد رئال هم پیغام فرستاد :” فشار را می پذیرم و در تیم بعدی ام از دوشنبه بیشترین تلاش را انجام می دهم. برای آینده انگیزه بالایی دارم.
بنیتز در ادامه اظهار داشت :” من جوان هستم ، انگیزه بالایی دارم و کادر فنی توانمندی داریم. ”
وی در مورد دفعی بودن خودش هم صحبت کرد :” در ایتالیا می گویند که خیلی هجومی هستم و در اسپانیا می گویند که خیلی دفاعی هستم. این بستگی به تیمی دارد که در اختیار داشته باشم. “

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

خامس علیرغم مصدومیتی دو ماهه فصل را با 13 گل 13 پاس گل در لالیگا ، یک گل و سه پاس گل در چمپیونزلیک ، دو گل و دو پاس گل در کوپا ، یک گل در سوپرجام اسپانیا به اتمام رساند.

خامس رودریگز بالاتر از بیل قرار گرفت و آمارهایی خارق العاده را ثبت کرد. 17 گل و 18 پاس گل برای بازیکنی که در پست هافبک میانی بازی می کرد آماری خارق العاده به نظر می رسد.

محمد هادی بازدید : 17 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

موزه برنابئو در سال 2014 تونست 920 هزار بازدید کننده را به خود جلب کند.

از این تعداد 55 درصد خارجی بودند که 70 درصد اروپایی بودند و 30 درصد از قاره اروپا. موزه رئال بدین ترتیب توانست که پس از موزه ال پرادو و موزه رینا سوفیا سومین موزه برتر شهر مادرید از نظر شمار بازدیدکننده باشد.

محمد هادی بازدید : 10 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

آمار تونی کروس در سال اول حضورش در رئال ستودنی و درخشان بود.
کروس در این فصل در 3425 دقیقه 371 توپ ربود و بیش از 90 درصد پاسهایش صحیح بود. او دو گل زد و 12 پاس گل داد تا در سال اول حضورش در رئال نشان دهد که آینده درخشانی پیش رویش است.

محمد هادی بازدید : 12 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

انچلوتی پس از دل بوسکه و مورینیو سومین مربی ترکیب رئال از نظر ثبات بود . دو نفر قبلی سه سال روی نیمکت نشستند و کارلتو دو سال.

به نظر می رسد که پرز سندرمی دارد که نمی تواند بیش از سه سال مربیانش را تحمل کند. رکورد تاریخ باشگاه در اختیار میگل مونیوز است که در پنج جام اول رئال در اروپا نقش داشت و 14 سال روی نیمکت نشست.

دل بوسکه با احتساب دوران پیش از پرز، 1321 روز روی نیمکت رئال نشست که دو چمپیونزلیگ و دو لالیگا در سه فصل و نیم حضور در باشگاه کسب کرد. مورینیو 1101 روز در باشگاه بود.

رئال از سال 2000 تا کنون با 13 مربی کار کرده است. در این مدت اتلتیکو و پی اس جی 16 مربی داشته اند ، والنسیا 15 تال ، اینتر و رم 14 تا ، چلسی 12 تا ، بورسیا ، یووه ، بنفکیا و پورتو 11 تا و بارسلونا 10 تا .فقط آرسنال در این مدت مربیخ ود را عوض نکرده است. یونایتد نیز چهار مربی داشته است.

محمد هادی بازدید : 22 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

در نظرسنجی مارکا پیش از بازی رئال و ختافه سه نام مورد توجه ویژه ای قرار گرفتند : کاسیاس ، کریستیانو و بیل.

نصف هواداران مخالف کاسیاس
ایکر از نمره 0 تا 10 نمره 5.72 را به خاطر این فصلش بدست آورد که نمره پائینی به نظر می رسد. حضور ده خیا باعث شده است که تردیدهایی در مورد آینده ایکر وجود داشته باشد. در این نظرسنجی 50.1 درصد اعتقاد داشتند که کاسیاس می ماند ، 46.8 درصد پیش بینی کردند که می رود و بقیه نظری نداشتند.
نمره میانگین هواداران بالای 65 سال به کاسیاس 6.3 بود و نمره هواداران زیر 30 سال م 4.46. هوادارانی که بین 10 تا 20 سال عضو باشگاه بوده اند نمره 5.42 را به کاسیاس دادند و هواداران با سابقه نمره 6.25.
زن ها به کاسیاس میانگین نمره 6.02 را دادند و مردها 5.65 . در پاسخ به این پرسش که اگر ده خیا برود ، تکلیف کاسیاس چیست 51.7 درصد زن ها رای به رفتنش دادند و 46.1 درصد رای به ماندنش.

کریستیانوی خوب، بیل ضعیف
کریستیانو رونالدو نمره 7.81 را توسط هواداران کسب کرد که یک نمره درخشان محسوب می شود. بیل نمره 5 را از آن خود کرد که نزدیک به فاجعه است.
کریستیانو در میان هوادارانی که کمتر از پنج سال عضو باشگاه بوده اند نمره 8.19 را گرفت و هوادارانی که 65 سال سن به بالا داشتند نمره 8 را به او دادند
در نقطه مقابل بیل نمرات افتضاحی گرفت. او نمره میانگین 5 را از آن خود کرد. میانگین نمره هواداران زیر 30 سال ، بین 30 تا 44 سال ، 5 تا 10 سال عضو باشگاه و 20 تا 30 سال عضو باشگاه به بیل زیر 5 بود یعنی از نظر آنها گرت تجدید شده است

محمد هادی بازدید : 14 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

چیچاریتو در 1374 دقیقه حضورش در رئال آمار بی نظیر 9 گل و نه پاس گل را به ثبت رساند .

مهاجم مکزیکی علیرغم فصل قابل قبولش در رئال نخواهد ماند. وی که فقط در 12 بازی فیکس بود به طور متوسط هر 74 دقیقه یا گل زد یا پاس گل داد.

محمد هادی بازدید : 16 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

شب گذشته کارلو آنچلوتی رسما از سمت خود به عنوان سرمربی رئال اخراج شد. او در فصل اول حضورش در رئال موفق شد دستاوردهای زیادی کسب کند و مودریچ نیز به تمجید از او و تاثیر بزرگش پرداخت.

او گفت:" تمام چیزی که می‌توانم بگویم این است که او یک مربی بزرگ و یک شخصیت فوق‌العاده است. او از روز اول به من ایمان داشت. گاهی شما جامی نمی‌برید ولی این بدین معنا نیست که شما تیم خوبی نیستید.شاید شرایط برای بازیکنان و مربی ناعادلانه بود. اگر مصدومیتی نداشتیم، شاید شرایط عوض می‌شد. از اینکه لالیگا را تا به حال نبرده ام ناراحتم. تنها جامی است که تا به حال در مادرید کسب نکرده ام ولی تلاشمان را برای فصل بعد خواهیم کرد."

محمد هادی بازدید : 13 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

شب گذشته اخراج کارلو آنچلوتی از نیمکت رئال تایید شد. فلورنتینو پرز پس از اعلام این خبر، از مشخص کردن گزینه‌های جایگزینی آنچلوتی سر باز زد و به تمجید از عملکرد سرمربی ایتالیایی پرداخت.

برونزتی در مصاحبه با Rai Sport گفت:" رافا بنیتس، 99% سرمربی رئال خواهد بود. آنچلوتی می‌خواست یک سال استراحت کند. تیم از این خبر ناراحت شد و بعضی بازیکنان با شنیدن خبر جدایی اش گریه کردند."

محمد هادی بازدید : 20 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

آنچلوتی یک مادریدیستاست و اخراجش چیزی را عوض نمی کند. مربی ایتالیایی شیفته رئال ، مادرید و کشور اسپانیاست و برکناریش هم مانع نمی شود که در مادرید زندگی نکند. شنبه گذشته او پس از بازی مقابل ختافه اعلام کرد که اگر برکنار شود ،یک سال استراحت می کند. مربی و همسرش ماریان که اصالتی کانادایی دارد تصمیم گرفته است که در مادرید زندگی کنند. هر دو از زندگی در این شهر راضی هستند و محبت زیادی از سوی هواداران نصیبشان شده است. آنها اعتقاد دارند که مادرید بهترین شهر دنیا برای اقامت است.

آنچلوتی در نظر دارد که در مدت استراحت یک ساله خود در شهر مادرید بگردد و جاذبه های گردشگری شهر را بیشتر بشناسد. آنچلوتی همچنان از دیدن فوتبال و رئال لذت خواهد برد هر چند که نمی تواند روی نیمکت بنشیند.

مربی ایتالیایی هر از گاهی به عنوان یک هوادار عادی به برنابئو خواهد رفت و بازی شاگردان سابقش را از نزدیک تماشا خواهد گرد. او مثل یک هوادار عادی خواهد بود . بازیکنان شیفته او هستند. دیروز رئالی ها و حتی بازیکنان سابقش در پی اس جی به او پیغام های روحیه بخش و دلگرمی دادند و از او خواستند که نا امید نباشد.

محمد هادی بازدید : 12 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

امشب  پرز رای به اخراج آنچلوتی داد اما جالب آن که حرفهایش درست شبیه به زمانی بود که رای به اخراج پلگرینی داده بود.
در ان زمان هم مدیر رئال “بالا بودن توقعات” و نیاز به ” شوک جدید” را دلیل اخراج مربی شیلیایی دانسته بود و حالا از همین ادبیات در مورد کارلتو استفاده کرده است!

محمد هادی بازدید : 18 یکشنبه 1394/03/03 نظرات (0)

اودگارد در مورد اولین بازیش برای رئال صحبت کرد و گفت :” برای من خیلی خاص بود که بتوانم در برنابئو بازی کنم. حس خرسندی و افتخار در وجودم رخنه کرده است. حضور در مقابل این همه هوادار  استرس زیادی داشت اما سعی کردم که لذت ببرم.”
وی اظهار داشت :” در رئال حس خیلی خوبی داشتم و از ماه های اولم لذت بردم. در این جا احساس راحتی زیادی داشتم.”

محمد هادی بازدید : 11 یکشنبه 1394/03/03 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو از نظر شمار بازی در رئال مادرید در مقابل ختافه به دو رکورد جالب دست پیدا کرد.
رونالدو در این بازی به رکورد 200 بازی در لالیگا و 300 بازی در پیراهن رئال رسید. او تا کنون 313 گل برای رئال زده است و 27 بار در لالیگا هت تریک کرده که بهترین رکورد تاریخ است.

محمد هادی بازدید : 13 یکشنبه 1394/03/03 نظرات (0)

برنابئو از امشب تا 24 خرداد که بازی پیشکسوتان لیورپول و رئال مادرید برگزار می شود تعطیل خواهد بود.
بازی خیریه ” کورازون کلاسیک ” مثل سالهای اخیر در برنابئو برگزار می شود.

محمد هادی بازدید : 15 شنبه 1394/03/02 نظرات (0)

امروز آخرین باری خواهد بود که کارلو آنچلوتی روی نیمکت مربیگری رئال مادرید می نشیند؛ مگر اینکه اتفاق عجیبی رخ داده و پرز یک شبه تصمیم خود را عوض کند. شب گذشته در رستورانی در مادرید، رئیس رئال مادرید و مدیر برنامه های آنچلوتی با یکدیگر ملاقات کردند. ملاقاتی که تا نیمه های شب به طول انجامید و طبق ادعای AS، پرز به اطلاع ایجنت کارلتو رساند که قصد ابقای مربی ایتالیایی تیمش را ندارد.

برونزتی از روز پنجشنبه در مادرید به سر می برد اما فلورنتینو پرز ملاقات با او را تا شب گذشته به تاخیر انداخت. طبق گزارش AS، پرز که از علاقه هواداران رئال به ادامه کار آنچلوتی آگاه است، قصد نداشت تا پیش از بازی با ختافه، بر آتش شایعات دامن زده و حواشی اطراف تیمش را افزایش دهد.

او هنوز در مورد جانشین آنچلوتی نیز به جمع بندی نهایی نرسیده است. رافا بنیتس، گزینه پیشنهادی مدیر ورزشی رئال است و پرز علاقه چندانی به این سرمربی اسپانیایی ندارد. کلوپ نیز وضعیتی مشابه بنیتس دارد و پرز به دلایلی راضی به انتخاب این مربی آلمانی نیست.
گواردیولا، مورینیو و فان خال، هر کدام در حال حاضر مشغول به کار در تیم های دیگر هستند و هاینکس و فرگوسن نیز بازنشسته شده اند.

فردا جلسه مهمی بین پرز و آنچلوتی در محل باشگاه رئال مادرید برگزار خواهد شد. تا بدین لحظه تصمیم پرز اخراج آنچلوتی است اما باید تا انتهای جلسه فردا صبر کرد تا خبری قطعی در این زمینه اعلام شود. طبق گزارش AS، حتی در صورت ابقای آنچلوتی، دستیاران او را دیگر در رئال مادرید نخواهیم دید و پرز قصد دارد مربی دروازه بان ها و بدنساز باشگاه را تغییر دهد.

محمد هادی بازدید : 17 شنبه 1394/03/02 نظرات (0)

در شرایطی که رئال مادرید هیچ امیدی به قهرمانی ندارد، این رونالدو است که در مقابل ختافه یک انگیزه شخصی مهم دارد و آن هم افزایش تعداد گل های خود در این فصل است. رونالدوی 45 گله، با 4 گل اختلاف نسبت به مسی، شانس اول آقای گلی لالیگا و تصاحب کفش طلای اروپاست.

او در تمام رقابت های این فصل، 58 گل به ثمر رسانده و اگر 2 گل دیگر به ثمر برساند، با رکورد 60 گل زده خود در یک فصل برابری خواهد کرد و در صورت هت تریک، یک رکورد شخصی ویژه به ثبت خواهد رساند. او در فصل 2009-2010، 33 گل، در فصل 2010-2011، 53 گل، در فصل 2011-2012، 60 گل، در فصل 2012-2013، 55 گل و در فصل گذشته نیز 51 گل به ثمر رسانده است.

امشب همچنین سیصدمین بازی رونالدو با پیراهن رئال در تمام رقابت ها و دویستمین بازی او در لالیگا محسوب می شود. او در 299 بازی قبلی، موفق به زدن 310 گل شده و 13 گل با شکستن رکورد گلزنی رائول و تبدیل شدن به برترین گلزن تاریح رئال فاصله دارد. رونالدو در 9 بازی گذشته، 15 گل به ختافه زده و پیش بینی می شود که با توجه به انگیزه های بالای این بازیکن، امروز نیز شاهد گلزنی او به ختافه باشیم.

محمد هادی بازدید : 18 شنبه 1394/03/02 نظرات (0)

بازی امشب یک بازی تاکتیکی نخواهد بود. آنچلوتی و پابلو فرانکو تنها یک دلیل برای حضور در بازی امشب دارند : لذا برد. در چنین شرایطی احتمالا برنابئو شامل بازی پرگلی از جانب دو تیم خواهد بود. انتظار می رود که رئال در خدمت رونالدو و گلهایش بازی کند. ختافه نیز می خواهد از فرصت بی انگیزگی رئال در این بازی استفاده کند و کاری را انجام دهد که در زمان عادی ممکن نیست. در چنین شرایطی بازی جذابی برای هواداران در پیش خواهد بود. البته هواداران امشب نمی خواهند که تیمشان را پس از فصلی بدون جام بی انگیزه ببینند و جام می خواهند.

در چنین شرایطی دو اتفاق نگاه ها را جلب خواهند کرد : اودگارد و کریستیانو. اولی به عنوان کسی که اولین بازیش را انجام می دهد و دومی به عنوان بازیکنی که می خواهد گل بزند و هواداران را هیجان زده کند. کریستیانو در این بازی فقط و فقط به گل فکر می کند و همه تلاشش را می کند تا برنابئو را خوشحال کند. اودگارد شرایط مشکل تری دارد. این روز ، روز مناسبی برای اولین بازیش نیست هر چند که باید انگیزه بالایی داشته باشد. او می تواند در راحت ترین بازی فصل حرفش را بزند.شانس باید یارش باشد.

پدرو سن مارتین

محمد هادی بازدید : 16 شنبه 1394/03/02 نظرات (0)

برنابئو امروز نظر خود را در مورد سه تن از ابهامات کلیدی فصل ابراز خواهد داشت : کاسیاس ، آنچلوتی و گرت بیل.

بازی رئال و ختافه برای رئال یک بازی تشریفاتی است و شاید تنها اهمیتش در مورد دیدن آخرین بازی برخی از مهره ها باشد.

کاسیاس مشکل ترین فصل دوران فوتبالش را تمام می کند. خودش می خواهد بماند و باشگاه در این باره به او آرامش داده است اما ده خیا در راه است. بازی امشب می تواند پایان حضورش در رئال باشد.

از سویی آنچلوتی هم که به احتمال فراوان بعد از بازی اخراج می شود از روی سکوها با هواداران وداع می کند. هواداران در نظرسنجی های آنلاین حمایت خود را از وی ابراز داشته اند.

دیگر گزینه ای که مورد توجه خواهد بود گرت بیل است. بازیکن ولزی فصل بدی را پشت سر گذاشته و بارها توسط برنابئو هو شده است. شایعات در مورد جدا شدنش از رئال زیاد است.

محمد هادی بازدید : 12 شنبه 1394/03/02 نظرات (0)

رئال مادرید یازده تا از دوازده بازی اخیرش مقابل ختافه را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

تنها ناکامی رئال مقابل تیم آبی پوش مادریدی توسط مورینیو با شکست 2-1 در کولیسئوم در فصل 13-2012 ثبت شده بود.

محمد هادی بازدید : 11 چهارشنبه 1394/02/30 نظرات (0)

آنچلوتی تابستان 2013 هدایت رئال مادرید را پذیرفت و توانست رئال را در سال اول حضورش، به 4 عنوان قهرمانی ارزشمند برساند اما بررسی نتایج کهشانی ها در مقابل 6 تیمی که در رقابت های اروپایی برای اسپانیا حضور داشتند، نشان می داد که او تنها موفق به کسب 18 امتیاز از 36 امتیاز ممکن شده است. 1.5 امتیاز از هر بازی که آمار خوبی برای این مربی ایتالیایی محسوب نمی شد.
رئال از مصاف در خانه این تیم ها(بارسلونا، اتلتیکو، بیلبائو، سویا، ویارئال و سوسیداد) تنها 6 امتیاز کسب کرده بود.

در فصل جاری نیز اوضاع به همین منوال بود. رئال آنچلوتی در بازی های بزرگ فصل، تنها موفق به کسب 17 امتیاز از 36 امتیاز ممکن شد. روند نتیجه گیری در زمین این حریفان نیز همانند سال گذشته منفی بود. کسب تنها 6 امتیاز از 18 امتیاز در خانه حریفان. رئال در فصل جاری موفق به کسب هیچ جامی نشد.

محمد هادی بازدید : 10 چهارشنبه 1394/02/30 نظرات (0)

کلوپ ماه گذشته اعلام کرد که در پایان فصل از دورتموند جدا خواهد شد و ‏اکنون شایعات زیادی در مورد احتمال پیوستن او به لیورپول و منچسترسیتی به گوش می رسد. بالاک ‏معتقد است ذهن باز کلوپ و آشنایی اش به زبان انگلیسی، او را به گزینه مناسبی برای باشگاه های لیگ ‏برتری تبدیل کرده است.‏
او به خبرنگاران گفت:" صحبت هایی در مورد رفتن کلوپ به انگلیس شنیده می شود و البته او به درد ‏کار در لیگ برتر می خورد. او مربی یکی از بهترین تیم های آلمان بود. او مربی روشنفکری است که ‏پایه موفقیت او در سطح بین المللی بود. ‏
علاوه بر این، او انگلیسی صحبت می کند. نشانه هایی وجود دارد که این اتفاق رخ خواهد داد."‏
تیم های انگلیسی این فصل نتوانستند به جمع 8 تیم برتر اروپا برسند اما بالاک معتقد است تیم های بزرگ ‏لیگ ‏‎ ‎برتر، فاصله چندانی با رئال، بارسا و بایرن ندارند:" امیدوارم این اتفاق فقط مربوط به این فصل ‏باشد زیرا من هنوز علاقه زیادی به فوتبال انگلیس دارم. ‏
باشگاه هایی مانند چلسی، آرسنال و دو باشگاه منچستری، فاصله زیادی با بارسا، بایرن و رئال ندارند."‏

محمد هادی بازدید : 10 چهارشنبه 1394/02/30 نظرات (0)

این دو ستاره 7 توپ طلای اخیر را به دست آورده اند و رقابت نزدیک و جذابی با یکدیگر دارند، هر چند که مهاجم ایتالیایی، ستاره آرژانتینی را بهترین بازیکن تاریخ می‌خواند.

او گفت:" مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است. خیلی ها می‌گویند مارادونا در جامج هانی بهتر کار کرد ولی او در یک دوره ی متفاوت می‌زیست. لئو بهترین است و من نام پسرم را به خاطر او لئو گذاشته ام.او و رونالدو دو بازیکن بزرگ هستند ولی تفاوت‌هایی دارند. اگر به تنیس تشبیهش کنیم، رونالدو مثل نادال است و مسی مثل فدرر."

کاسانو درباره فینال چمپیونزلیگ گفت:" آلگری در ابتدای فصل خیلی مورد انتقاد بود ولی در حال حاضر خوب کار کرده است. شکست دادن بارسلونا کار سختی است ولی هر چیزی ممکن است در فینال رخ دهد."

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو برای اولین بار از سال 2009 تا کنون در زمین اسپانیول گلزنی کرد و موفق به هت تریک شد.
آخرین گل ستاره پرتغالی در زمین اسپانیول در اولین بازیش در این ورزشگاه در سال 2009 بود و پس از آن در پنج بازی در کورنیا ال پرات نتوانسته بود گل بزند.
کریستیانو بیش از دو ماه در حالی که چهار کارت داشت دوام آورد و بدون آن که کارت زرد پنجم را بگیرد و محروم شود به بازی کردن ادامه داد.

محمد هادی بازدید : 11 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

مارتینز مونوئرا به سبک ماتئو لاهوز قضاوت می کند و معمولا اشتباهاتش به چشم می آیند. دیروز در برخی جنبه های بازی خطاهای مشخصی را نگرفت تا به زعم خودش باعث زیباتر شدن بازی شود. به طور مثال در دقیقه 72 استوانی روی ناواس خطا کرد و پس از آن اسپانیول گلزنی کرد.

صحنه های جنجالی دیگری در طول بازی وجود نداشتند. در دقیقه 30 رونالدو روی پاس ایسکو در موقعیت آفساید بود که این حصنه به درستی سوت زده شد. در دقیقه 35 کارواخال درون محوطه جریمه سرجیو گارسیا را هل داد اما پنالتی نبود. در دقیقه 45 هم برخورد کارواخال با سرجیو گارسیا خیلی ساده بود و پنالتی نبود. در دقیقه 56 آربیا دست رونالدو را در محوطه جریمه کشید اما برخورد خاصی نبود.

در دقیقه 53 بنزما پیش از آن که ضربه اش را به تیرک بزند در آفساید بود که کمک داور به درستی اعلام کرد. در دقیقه 73 په په به علت خطایش روی استوانی می توانست کارت زرد دوم را بگیرد و در دقیقه 91 گل استوانی به درستی آفساید اعلام شد.

اوریزار آزپیتارته

محمد هادی بازدید : 15 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

رئال مادرید فصل 15-2014 را با سوپرجام اروپا و جام باشگاه های جهان تمام کرد اما ننتوانست هیچ کدام از سه جام مهم را کسب کند.

تیم آنچلوتی در کوپا در مرحله یک هشتم توسط اتلتیکو حذف شد ، در لالیگا به رده دوم رضایت داد و در لیگ قهرمانان در نیمه نهایی توسط یوونتوس حذف شد. از زمان بازگشت پرز به رئال مادرید در فصل 10-2009 ، رئال مادرید فقط چهار تا از 18 جام مهم ممکن را کسب کرده است. اگر کل دوران کاری پرز را مورد محاسبه قرار بدهیم ، از 36 جام مهم ممکن رئال فقط هفت تا را برده است.

نگاهی داریم به دوره دوم مدیریت فلورنتینو پرز در رئال مادرید:
10-2009 : رئال در فصل اول پرز با مربیگری پلگرینی جامی کسب نکرد. تیم شکست تحقیرآمیزی را در کوپا دل ری مقابل آلکورکون داشت و مقابل المپیک لیون در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اوت شد. رئال تا هفته آخر در لالیگا شانس داشت اما بارسا بر وایادولید غلبه کرد تا نتیجه رئال مقابل مالاگا بی اثر باشد. پلگرینی در رئال نماند.

11-2010 : مورینیو در فصل 11-2010 به رئال مادرید آمد اما بارسای گواردیولا و مسی بر اسپایا حکمرانی می کرد. رئال در لالیگا خیلی زودتر از فصل قبلش شانس بردن لالیگا را از دست داد و در لیگ قهرمانان توسط کاتالان ها در نیمه نهایی اوت شد. البته رئال جام حذفی را با ضربه سر رونالدو در وقت های اضافه مقابل بارسا با پیروزی به اتمام رساند.

12-2011 : رئال مادرید با صد امتیاز قهرمان لالیگا شد تا مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پایان فصل با تمام اعضای کادر فنی خود حاضر شود. در جام حذفی بارسا توانست رئال را در مرحله یک چهارم نهایی اوت کند که در آن بازی ترکیب فوق دفاعی مربی پرتغالی با واکنش های شدیدی همراه شد. در لیگ قهرمانان هم بایرن در ضربات پنالتی موفق به حذف رئال شد.

13-2012 : مورینیو دوران حضورش در رئال مادرید را با فصلی بدون جام به پایان رساند. رئال مادرید در آخرین بازی لالیگا 16 امتیاز با بارسا فاصله داشت. در لیگ قهرمانان دورتموند پس از پیروزی 4-1 مقابل رئال در وستفالن و ناکامی در برگرداندن نتیجه در برنابئو توانست رئال را اوت کند. مورینیو دوران ناکامش در رئال را با شکست در فینال جام حذفی در برنابئو مقابل اتلتیکو مادرید تمام کرد.

14-2013 : آنچلوتی به رئال مادرید آمد و دو جام برای این تیم به دست آورد. رئال در فینال جام حذفی در مقابل بارسا با گل و استارت بی نظیر گرت بیل پیروز شد. در لیگ قهرمانان هم یاران کارلتو در فینال لیسبون مقابل اتلتیکو با ضربه سر تماشایی راموس به پیروزی رسیدند. رئال اما لالیگا را در هفته های پایانی با ناکامی مقابل وایادولید و سلتا به اتمام رساند.

15-2014 : رئال مادرید سال را عالی شروع کرد و سوپرجام اروپا را برد. رئال مادرید در نیم فصل اول فوق العاده بود اما پس از قهرمانی در جام باشگاه های جهان و 22 برد پیاپی ، تیم کاملا آشفته شد. رئال در ورزشگاه هایی مثل نیوکمپ ، سن مامس ، مستایا و کالدرون شکست خورد و در کوپا توسط اتلتیکو اوت شد و در لیگ قهرمانان هم توسط یووه کنار رفت.

دوره اول پرز
پرز در دوران اول حضورش در رئال مادرید هم در 6 سال اولش از 18 جام ممکن فقط 3 تا را از آن خود کرد : لالیگای 01-2000 ، لیگ قهرمانان 02-01 با گلهای رائول و زیدان در گلاسکو و لالیگای 03-2002 که همه این جام ها توسط دل بوسکه ای بدست آمدند که توسط پرز برکنار شد تا جای خود را به کی روش بدهد.رئال مادرید با پرز از 36 جام ممکن فقط 7 تا را بدست آورد.

محمد هادی بازدید : 14 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

گلهای دیروز کریستیانو رونالدو در کورنیا نه تنها چهارمین توپ طلا و سومین پی چی چی او را عملا قطعی کرد ( در اولی از بازیکن آرژانتینی پیشی می گیرد و در دومی با او برابر می شود) و 45 گله شد ، بلکه 310 گله شد و از دی استفانوی 307 گله پیشی گرفت. حالا رونالدو فقط 13 گل تا رائول به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد. رونالدو برای 26مین بار در لالیگا هت تریک کرد و از مسی با 25 هت تریک پیشی گرفت.

کریستیانو در شش فصل حضور در اسپانیا انواع و اقسام رکوردها را شکسته است. خنتو او را کریستیانوی قرن بیست و یکم خوانده بود. امسال رونالدو 41 درصد گلهای تیمش در لالیگا را به ثمر رسانده است (45 از 111). دو عضو دیگر بی بی سی 28 گل زده اند یعنی 25 درصد. رونالدو که 30 سالگی را پشت سر گذاشته سه سال دیگر با رئال قرارداد دارد تا به رکوردشکنی ادامه بدهد.

کریستیانو از زمان پیوستنش به رئال مادرید همه رکوردهای ممکن را شکسته است. او با پنج فصل کمتر از دیا ستفانو از او پیشی گرفته است. رونالدو در 87 درصد دقایق ممکن در این فصل حضور یافته است. حالا در هفته آخر مقابل ختافه ای قرار می گیرد که در 9 بازی 15 بار دروازه شان را باز کرده است. مسی مقابل دپورتیوویی بازی می کند که به دنبال بقاست. بازیکن آرژانتینی 8 تا از 10 گل لالیگایی را مقابل دپور به ثمر رسانده است. رونالدو در کل این فصل 58 گل زده است و دو گل تا بهترین رکوردش که در فصل 12-2011 ثبت شده بود فاصله دارد.

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

 آنچلوتی که در تابستان 2013 هدایت رئال را برعهده گرفت، برای دومین فصل ‏پیاپی نتوانست تیمش را قهرمان لالیگا کند. آنها امشب با نتیجه 4-1 اسپانیول را شکست دادند اما این ‏پیروزی پرگل هم نتوانست مانع از قهرمانی بارسا شود.‏‏ آنچلوتی به خبرنگاران گفت:" دوست داشتم علاوه بر چمپیونزلیگ، در لالیگا هم قهرمان می شدیم. خیلی ‏نزدیک شده بودیم اما فصل آینده هم تلاش خواهیم کرد. ما نیم فصل اول خوبی داشتیم اما در نیم فصل دوم ‏نتوانستیم به آن روند ادامه بدهیم."‏

محمد هادی بازدید : 13 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

کریستیانو با هت تریکی که مقابل اسپانیول انجام داد چیزی تا چهارمین توپ طلای دوران فوتبالش فاصله ندارد.
رونالدو در حال حاضر در لالیگا 45 گل زده است یعنی چهار تا بیش از مسی. حالا بازیکن آرژانتینی در هفته پایانی باید چهار گل بزند و امیدوار باشد که رونالدو هم گلی به ختافه نزند. گریزمن و نیمار با 22 ، باکا با 20 و لوئیز سوارز با 16 گل در رده های بعدی هستند.

محمد هادی بازدید : 17 دوشنبه 1394/02/28 نظرات (0)

امیلیو بوتراگوئنو ، مدیر روابط آکادمیک رئال مادرید باز هم در مورد آینده آنچلوتی صحبت نکرد.
لالیگا :” به بارسا تبریک می گویم که در دور برگشت عالی بودند. ما کاری که باید می کردیم را انجام دهیم و کسب نتیجه ای را گرفتیم که وظیفه مان بود بگیریم.”
تعادل:” برای بردن تلاش  می کنیم و وقتی موفق به قهرمانی نمی شویم راضی نیستیم. این هفته شایسته غلبه بر بارسا و یوونتوس بودیم اما خوش شانس نبوده ایم. تلاش بی نظیری داشتیم اما به اهدافمان نرسیدیم.”
مصدومیت ها :” برخی مصدومیت های خیلی مهمی داشتیم که ممکن است روی روندمان اثر گذاشته باشد چرا که بازیکنان مهمی بودند و خوب کار می کردند.”
آنچلوتی می ماند ؟ ” برای این که در این باره صحبت کنم این جا نیستم و در جایگاهی هم نیستم که در مورد این موضوع حرف بزنم. یک بازی مانده است و بعد از آن ببینیم چه می شود.”

محمد هادی بازدید : 24 یکشنبه 1394/02/27 نظرات (0)

تک گل رئال مقابل اسپانیول در حالی به ثمر رسید که استوانی توپ را از کیلور ناواس گرفت. تصاویر به درستی نشان نمی دادند که این صحنه گاف کیلور ناواس بوده است یا خطای استوانی.

تعداد صفحات : 5

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 1,376
  • بازدید کلی : 18,521
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی