loading...
مادرید نیوز | کانون هواداران رئال مادرید
تبلیغات
تبلیغات تبلیغات
محمد هادی بازدید : 20 شنبه 1394/03/23 نظرات (3)

منچستریونایتد به دنبال خرید اوبلاک ، دروازه بان اسلوونیایی اتلتیکومادرید به عنوان جانشین ده خیاست.

شیاطین سرخ مذاکراتی جدی با نزدیکان بازیکن اسلوونیایی داشته اند. اتلتیکو در تابستان گذشته برای خرید اوبلاک 16 میلیون یورو هزینه کرد و حالا این دروازه بان را ارزان نمی فروشد. در واقع یونایتد شرط فروش ده خیا به رئال را خرید اوبلاک قرار داده است. اگر اتلتیکو حاضر به فروش این دروازه بان شود ، پیوستن ده خیا به برنابئو قریب الوقوع خواهد بود در غیر این صورت این معامله بیشتر به طول خواهد انجامید.

آخرین پیشنهاد رئال به یونایتد در مورد ده خیا 24 میلیون یورو بوده است اما یونایتد آن را رد کرده است. گفته می شود که ده خیا در نامه ای رسمی به سران یونایتد از آنها خواسته است تا اجازه پیوستنش به رئال را صادر کنند.

رئال مادرید در تابستان گذشته هم به دنبال خرید اوبلاک بود اما در نهایت این دروازه بان راهی اتلتیکومادرید شد. اوبلاک در حال حاضر یک از آینده دار ترین دروازه بان های اروپاست.

محمد هادی بازدید : 25 شنبه 1394/03/23 نظرات (0)

مارتین اودگارد به خبر جدا شدنش از رئال واکنش نشان داد و گفت :” هیچ اطلاعی ندارم. تنها چیزی که مشخص است این است که در روز 20 تیر باید به اردوی پیش فصل اضافه شوم. انگیزه زیادی دارم تا در تابستان با هم تیمی ها کار کنم.”

اخیرا نام اودگارد پیرامون باشگاه گلاسکو رنجرز مطرح شده است و گفته می شود که این باشگاه به دنبال استخدام اوست.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

سرجیو راموس  و په په دو مدافع رئال هستند که منتظرند تا هر چه زودتر قراردادشان تمدید شود.

هم په په و هم راموس بهترین های رئال در پست خودشان هستند و به نظر می رسد که بحث تمدید قرارداد برایشان خیلی مهم باشد.

از قرارداد په په یک سال باقی مانده است و هر چند که احتمالا باید کم کم نیمکت نشین واران شود اما حضورش روی نیمکت هم یک موهبت است. در مورد راموس هم تمدید قراردادش یکی از چالش های بزرگ پرز به شمار می رود.

محمد هادی بازدید : 20 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

ایکر کاسیاس به ماندن در رئال می اندیشد. علیرغم همه شایعاتی که در مورد اتمام کار ایکر در رئال مطرح می شود اما کاسیاس می خواهد در رئال بماند و تنها فکرش همین است.

ایکر در مقابل همه حرف و حدیث ها و شایعات این روزها فقط این را می گوید که می خواهد در رئال بماند. ایکر نمی خواهد خانه 24 سال اخیر دوران فوتبالش را ترک کند و می خواهد در رئال باشد. خرید ده خیا یا هیچ بازیکن دیگری هم تاثیری روی تصمیم او نخواهد گذاشت.

بنیتز می خواهد مسئله آینده دروازه بانی رئال را هر چه زودتر حل کند. معارفه ده خیا قریب الوقوع است اما ایکر به جدایی فکر نمی کند و اگر قرار به رفتن وی باشد هم با زور و اجبار باشگاه خواهد بود نه به خواست خودش.

محمد هادی بازدید : 31 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کیلور ناواس پس از بازی درخشانش مقابل اسپانیا در مورد رویارویی با ده خیا ، دروازه بان آینده رئال در این بازی گفت گفت :” در تیم های ملی همیشه بازیکنان بزرگ حضور دارند.”

وی افزود :” نمی توان در درمورد آینده صحبت کرد چرا که چیزی قابل پیش بینی نیست اما با رئال مادرید رارداد دارم، دروازه بان این تیم هستم و خیلی خوشحالم. افتخار می کنم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. با تواضع تلاش می کنم و به چیز دیگری فکر نمی کنم. آرامش و خودباوری دارم و از کسانی که به من اعتماد دارند متشکرم.”

محمد هادی بازدید : 21 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

کوکه ، هافبک اتلتیکو در مورد رابطه کاسیاس و ده خیا گفت :” رابطه خیلی خوبی دارند. رابطه شان عالی است. نه تنها آنها بلکه باقی گروه رابطه خوبی دارند.”

وی در مورد حرفهای جنجالی پیکه گفت :” حرفهایش هیچ جنجالی در تیم ملی ایجاد نکرد. همه با هم دوست هستیم. حرفهایش را در خلال یک جشن زد و نیازی نیست که بیش از حد اهمیت بدهیم.”

محمد هادی بازدید : 16 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

جوزپه ماروتا ، مدیر ورزشی یووه اطمینان دارد که رئال به ویدال پیشنهاد خواهد داد.

وی اظهار داشت :” رئال به ویدال پیشنهاد نداده است اما مطمئنا به زودی این کار را خواهند کرد. ویدال بازیکنی کلیدی در تیم ماست. قصد فروش او را نداریم و حداقل یک سال دیگر می ماند.”

محمد هادی بازدید : 15 جمعه 1394/03/22 نظرات (0)

هر چند که چیچاریتو اکنون بازیکن رئال محسوب نمی شود اما وکلای این بازیکن به زودی با رئال قرار خواهند گذاشت.

چیچاریتو می خواهد که هر چه زودتر تکلیفش مشخص شود و معلوم شود که رئال مادرید او را می خواهد یا نه. این بازیکن شرط گذاشته است که تنها در صورتی می ماند که به اندازه کافی به استعدادش توجه شود و مثل کل فصل قبل به نیمکت میخ نشود.

محمد هادی بازدید : 20 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

در حال حاضر رئال مادرید و یونایتد برای خرید ده خیا اختلافی ده میلیونی دارند اما  این دروازه بان امیدوار است که این مشکل هر چه زودتر حل شود.
ده خیا خودش را آماده کرده است تا فصل بعد در رئال ببازی کند. پیشنهاد رئال 25 میلیون یوروست و درخواست یونایتد 35 میلیون یوروست.

محمد هادی بازدید : 38 شنبه 1394/03/09 نظرات (0)

 الکس فرگوسن آمار رونالدو در رئال را مورد تحسین قرار داده است. پدر فوتبالی رونالدو از این که این بازیکن در شش فصل حضور در رئال 313 گل زده کاملا شگفت زده شده است.
سر الکس در سال 2009 اجازه داد تا رونالدو با 95 میلیون رئالی شود. وی می گوید :” کگریستیانو به من گفت که رئال رویای کودکیش بوده است و نمی شد جلوی این رویا را گرتف. ” فرگوسن تائید می کند که رونالدو در رئال به اوج پختگی خود رسیده است.
رئال مادرید در حال حاضر کاملا حامی رونالدوست و به هیچ وجه نمی خواهد او را بفروشد. علیرغم همه شایعات رئال مادرید برای مشتریان رونالدو یک پیغام می فرستد : رقم فسخ قرارداد وی هزار میلیون یوروست. اگر باشگاهی می تواند این رقم را بپردازد می تواند رونالدو را بخرد.
رونالدو که تا سال 2018 قرارداد دارد امسال رکورد شمار گلهای کل دوران فوتبالش را شکست و به رکورد 61 گل رسید. خود کریتسیانو هم اعتقاد دارد که رئال بهترین مکان برای بردن جامهاست.  او می داند که شاید در هیچ تیمی نتواند به راحتی رئال با مسی با مسی برای آقای گلی چمپیونزلیگ رقابت کند. در حال حاضر هر دو 77 گله هستند. رونالدو همچنین فقط ده گل تا رائول به عنوان آقای گل تاریخ باشگاه فاصله دارد.
رونالدو در فصلی که گذشت با شوت از راه دور یا استارت کمتر گل زد. دلیلش این بود که در بسیاری از بازیها او در سیستم 2-4-4 در نوک پیکان خط حمله بازی کرد اما در عین حال رکورد گلهای دوران فوتبالش را هم شکست. رونالدو پس از جدایی از ایرینا شیک به شکل مشهودی افت کرده بود اما این بحران را پشت سر گذاشت و آمار گلهای بی نظیرش  در دو ماه پایانی فصل هم این را نشان می دهد.
رونالدو به جز بحران ایرینا یک بحران دیگر را هم پشت سر گذاشت : ماجرای جشن تولد سی سالگی اش که جنجال زیادی به راه انداخت چرا که پس از شکست تحقیرآمیز توسط اتلتیکو برگزار شده بود.
رونالدو موثرترین بازیکن فصل رئال بود. او با گلهایی که زد باعث شد که رئال شانسصعود قمابل اتلتیکو را داشته باشد و در مقابل یووه هم در هر دو بازی رفت و برگشت گلزنی کرد. در هر صورت تحت هیچ شرایطی رونالدو فروشی نیست.

محمد هادی بازدید : 60 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

ژروم روتن ، بازیکن اسبق پی اس جی گفت که کریستیانو رونالدو در این تابستان از رئال می رود.
وی اظهار داشت :” به نظرم کریستیانو رونالدو در این تابستان به پی اس جی می پیوندد. رفتارش در بازیهای اخیر را دیدم و این حس را پیدا کردم. رفتن آنچلوتی از تیم هم برایش خوشایند نبود و باعث شد که به رفتن فکر کنم.”
البته تئوری او کمی عجیب است چرا که با تماشای شرایط رونالدو از طریق دوربین های تلویزیونی به نتیجه دلخواهش می رسد و حکم صادر می کند!

محمد هادی بازدید : 57 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

استرلینگ مدتهاست که ساز جدایی را کوک کرده و از طریق مدیر برنامه هایش به اطلاع مدیران لیورپول رسانده که قصد تمدید قرارداد ندارد. از مدت زمان قرارداد او با لیورپول هنوز دو سال مانده اما این مهاجم ۲۰ ساله ملی پوش، دوست دارد فضای جدیدی را تجربه کند.

در حالیکه از آرسنال و سیتی، به عنوان جدی ترین باشگاه های خواهان او یاد می شود، امروز نشریه میرور اسپورت گزارش داد که رافا بنیتس، مربی احتمالی فصل بعد رئال، از مدیران این باشگاه درخواست کرده تا مقدمات جذب استرلینگ را فراهم کنند.

بنیتس زمانیکه سرمربی لیورپول بود، استرلینگ ۱۵ساله را که در تیم های پایه ای کوئینزپارک رنجرز حضور داشت، به لیورپول آورد و با راهیابی این بازیکن به تیم اول لیورپول، این باشگاه مجبور به پرداخت ۵ میلیون یورو به رنجرز شد. در واقع استرلینگ رشد و شکوفایی خود به عنوان یک ستاره را تا حد زیادی مدیون بنیتس است و حالا این مربی قصد دارد او را به رئال مادرید بیاورد.

محمد هادی بازدید : 17 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

11 این روزها شایعات زیادی مبنی بر تمایل باشگاه پاری سن ژرمن برای جذب همزمان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو شنیده می شود.

ناصر الخلیفی، رئیس این باشگاه گفت: "پاری سن ژرمن به رونالدو و مسی احتیاج دارد و در حال مذاکره با آنها است؟ نمی توانم بگویم کدامیک از آنها هدف ما است اما به شما حتم می دهم وقتی با یکی از آنها قرارداد امضا کردیم ، اعلام می کنیم ! "

محمد هادی بازدید : 24 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

تابستان گذشته بود که کاسمیرو، هافبک دفاعی 23 ساله برزیلی رئال مادرید به باشگاه پورتو قرض داده شد با این بند در قرارداد که پورتو می تواند با پرداخت 15 میلیون یورو در تابستان 2015، این بازیکن را بصورت قطعی خریداری کند.رئال نیز برای خود حق بازگرداندن کاسمیرو با پرداخت 7.5 میلیون یورو را قائل شده بود. قراردادی عجیب که نشان می داد رئالی ها اطمینان چندانی به کاسمیرو ندارند.

درخشش دور از انتظار این بازیکن در فصل جاری سبب شد تا مدیران پورتو متقاعد به خرید او شوند. روز گذشته از سوی این باشگاه پرتغالی اعلام شد که آنها این مساله را به اطلاع رئالی ها رسانده اند. طبق ادعای AS، مدیران رئال حاضر نیستند 7.5 میلیون یورو برای بازگرداندن کاسمیرو بپیردازند و بدین ترتیب در روزهای آتی باید منتظر پیوستن قطعی کاسمیرو به پورتو باشیم. بازیکنی که برخی کارشناسان معتقدند که به کار رئال در فصل 2015-2016 خواهد آمد.

محمد هادی بازدید : 21 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

صبح امروز خبرگزاری دولتی و ارزشی فارس خبری مبنی بر تمایل رئال مادرید به فروش رونالدو منتشر کرده بود که این خبر را اکیدا تکذیب می کنیم.

این منبع در ادعایی عجیب مدعی شده است که “روابط عمومی رسمی ” باشگاه رئال خبر تمایل به فروش رونالدو را منتشر کرده است. سوال این جاست که آیا روابط عمومی رسمی رئال اخبار خود را به رسانه های معتبر دنیا بفرستد ، مستقیما برای ” فالس نیوز” (ببخشید فارس نیوز) ارسال می کند؟ مشروط بودن قرارداد رونالدو توهم دیگری است که توسط این رسانه منتشر شده است. تا جایی که ما می دانیم رقم فسخ قرارداد رونالدو با رئال 1000 میلیون یوروست و تنها شرط جدایی وی نیز پرداخت این رقم توسط مشتری وی است نه هیچ اتفاق دیگری!

این منبع در ادامه سناریوسازی هایی که در حوزه های دیگر رسانه ایش به آن عادت داریم مدعی شده است که در این انتقال برونزتی ، ایجنت ایتالیایی و ژرژ مندس ، وکیل پرتغالی رونالدو با یکدیگر ساخت و پاخت خواهند کرد. آخر برادر ارزشی ، این دو چه ربطی به هم دارند؟

تا کنون نه سایت باشگاه و نه هیچ رسانه معتبر خارجی که نزدیک به باشگاه باشد خبری از تمایل باشگاه به فروش ستاره ای که در 300 بازی 313 گل برای رئال زده منتشر نکرده اند.

* “دروغ نیوز” بخشی است که بنا شده از این به بعد به خصوص در ایام تابستان که اخبار کذب در رسانه های داخلی علیه رئال مادرید محبوبمان منتشر می شود به آنها واکنش نشان دهد. اخباری که در “دروغ نیوز” مورد بررسی قرار می گیرند در هیچ رسانه خارجی مطرح نشده اند و صرفا زاییده خیالات متوهم مترجم ایرانی آن است.

محمد هادی بازدید : 13 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

رئال می خواهد وراتی را بخرد. هافبک ایتلایایی تبدیل به هدف اصلی رئال برای تقویت در خط هافبک شده است. رئال البته کار آسانی برای خرید وی ندارد چرا که پی اس جی نمی خواهد که یکی از ستارگان اصلی خود را آسان بفروشد.

هافبک ایتالیایی قراردادش را تا 2019 تمدید کرده است و دستمزدش به سالانه 2.5 میلیون یورو رسیده است. شرط اصلی برای این انتقال این است که خود پی اس جی بخواهد او را بفروشد. وی اخیرا گفته است :” اگر پی اس جی نخواهد مرا بفروشد هدفم ماندن این جاست.”

رئال مدتهاست که شرایط وی را زیر نظر دارد و حاضر بود که در تابستان قبلی برای خرید وی 40 میلیون یورو بپردازد و دستمزد سالانه پنج میلیون یورو را برایش زیر نظر گرفته بود اما پی اس جی راضی به فروش وی نشد.

رابطه پرز و سران پی اس جی خوب است است و پرز امیدوار است که بتواند از این روابط خوب استفاده کند.

محمد هادی بازدید : 10 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

سامی خدیرا معاینه های پزشکی را با موفقیت پشت سر گذاشته و در روزهای آینده قراردادش با یوونتوس را امضا می کند.

جیانلوکا دی مارزیو گزارش داده که خدیرا با موفقیت این مرحله از انتقالش به یوونتوس را پشت سر گذاشته و به زودی پیراهن بیانکونری را به تن می کند.

بازیکن 28 ساله به تازگی از رئال مادرید جدا شد و آماده است تا قراردادی چهار ساله را امضا کند. دستمزد سالیانه او در تورین هم حدود 4 میلیون یوروست به علاوه پاداش هایی.

امروز همچنین معاینه های پزشکی پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی انجام می شوند و او قراردادش با یوونتوس را امضا می کند.

قرارداد دیبالا 5 ساله خواهد بود. انتقال بازیکن 21 ساله از پالرمو به یوونتوس 40 میلیون یورو ارزش دارد.

محمد هادی بازدید : 14 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

به نقل از روزنامه اسپانیای مارکا، ایکر کاسیاس سنگربان باشگاه فوتبال رئال مادرید که سالیان سال است با وجود آمدن دروازه‌بان بسیار رئال دروازه کهکشانی‌ها رها کرده و خود را با هر شرایطی چه در نیمکت و چه در زمین وفق داده است، اعلام کرد قصد ترک باشگاه را ندارد و به هر قیمتی می‌خواهد دوران فوتبالی‌اش را رد رئال به اتمام برساند.
 
وی در این خصوص گفت: من اطمینان دارم فصل آینده در باشگاه رئال مادرید و ترتیب این تیم باقی خواهم ماند، چرا که به هیچ وجه نمی‌توانم  خود را خارج از این باشگاه تصور کنم و می‌خواهم عمر فوتبالی‌ام را در این باشگاه به اتمام برسانم.

محمد هادی بازدید : 18 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

روزنامه معتبر دیلی استار در گزارشی عنوان کرد، انتصاب رافا بنیتس به عنوان سرمربی رئال مادرید شانس چلسی را برای امضای قرارداد با کریستیانو رونالدو را افزایش می دهد.

 

این روزنامه در گزارشی می نویسد: "بنیتس با آمدن به رئال می خواهد مرد اول و کلیدی تمیش گرت بیل باشد و این موضوع به احتمال زیاد تاثیری بر روی بازی رونالدو خواهد داشت و همین امر شاید باعث جدایی این ستاره پرتغالی از رئال و پیوستن دوباره به لیگ برتر باشد."

 

منابعی خبری در اسپانیا حتی ادعا کرده اند بنیتس قصد دارد رونالدو را بفروش برساند و بیل را که پیشنهادات فراوانی نیز دارد، در رئال نگه دارد، زیرا استفاده از این بازیکن در ترکیب برای بنیتس دشوار خواهد بود.


در همین راستا خبرهایی مبنی بر علاقه باشگاه چلسی برای جذب رونالدو وجود دارد. در حال حاضر ژوزه مورینیو هدایت چلسی را به عهده دارد و بعید نیست بار دیگر این دو چهره خاص در فوتبال در کنار هم قرار بگیرند.

محمد هادی بازدید : 13 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

رئال مادرید مشکلی با فروش قرضی یا فروش با بند بازگشت برای لوکاس سیلوا ، هافبک برزیلی خود ندارد.
این بازیکن در معدود بازیهایش نشان داد که هنوز در سطح بازی کردن برای رئال نیست و بهتر است که در باشگاهی دیگر تجربه اندوزی کند.

محمد هادی بازدید : 19 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

روز گذشته رافا بنیتس در حالی مشغول آماده سازی ناپولی برای دیدار فینال گونه برابر لاتزیو در هفته پایانی سری آ بود که مدیر برنامه های او در ملاقات با نمایندگان رئال مادرید، مشغول بررسی جزئیات پیشنهاد سرمربیگری این باشگاه بود.

بنیتس گزینه اول رئال برای جانشینی آنچلوتی است و دو طرف مشغول بررسی جوانب امر هستند. یکی از اصول مربیگری بنیتس، همواره این بوده که یکی از بازیکنان سابق تیمی که هدایتش را می پذیرد را به عنوان دستیار خود انتخاب می کند. او این روند را در والنسیا، لیورپول، اینتر و ناپولی دنبال کرده و در رئال نیز بر آن پایبند خواهد بود.

طبق ادعای نشریه as، بنیتس بسیار دوست دارد تا زین الدین زیدان را به عنوان دستیار خود در رئال مادرید به همراه داشته باشد. پکیا، دستیار دوم حال حاضر بنیتس در ناپولی، با او به رئال نخواهد آمد و بنیتس از مدیران رئال درخواست کرده تا زیدان یکی از دستیاران او در رئال مادرید باشد. اسطوره فرانسوی، در اولین سال حضور آنچلوتی در رئال، دستیار اول او بود و از مقبولیت عمومی در بین بازیکنان این تیم برخوردار است.

محمد هادی بازدید : 18 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

کاسمیرو که در رئال مادرید فرصت عرض اندام چندانی پیدا نمی کرد، تابستان گذشته به پورتو قرض داده شد و در فصلی که گذشت، به یکی از ارکان مهم این باشگاه بدل شد. امروز باشگاه پورتو در بولتن خبری روزانه خود، خبری را منتشر کرد مبنی بر اینکه این باشگاه به مدیران رئال اعلام کرده است که قصد خرید قطعی کاسمیرو را دارد.

طبق قرارداد منعقد شده بین طرفین، در صورتی که رئال مادرید قصد بازگرداندن کاسمیرو را داشته باشد، باید مبلغی را به پورتو به عنوان غرامت پرداخت کند. این در حالی است که هنوز مربی آینده رئال اعلام نشده و چنانچه بنیتس طبق شایعات، مربیگری رئال را بپذیرد، اوست که باید در مورد بازگرداندن کاسمیرو نظر نهایی را بدهد.

محمد هادی بازدید : 11 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

بنیتس در این نشست خبری، ضمن تشکر از هواداران و مدیریت باشگاه ناپولی اعلام کرد که قصد تمدید قراردادش را ندارد و پس از انجام بازی حساس مقابل لاتزیو، کار او در ناپولی نیز به اتمام خواهد رسید.

آئورلیو دی لائورنتیس، مالک باشگاه ناپولی که در این نشست، بنیتس را همراهی می کرد، پس از پایان یافتن صحبت های بنیتس، به خبرنگاران در مورد احتمال پیوستن این مربی به رئال و اینکه او بنیتس را به پرز توصیه خواهد کرد یا خیر، گفت:" توصیه بنیتس به فلورنتینو پرز (رئیس باشگاه رئال) ؟ پرز نیازی به توصیه من ندارد اما من بنیتس را به هر مدیر باشگاهی در اروپا توصیه می کنم. اگر او به رئال بپیوندد، ثابت خواهد شد که دو سال پیش من با انتخاب او برای ناپولی چه تصمیم درستی گرفتم.
اگر بنیتس دوست دارد به رئال برود و پرز هم چنین تصمیمی گرفته، امیدوارم بهترین قرارداد با او بسته شود. اگر چنین نشود هم من به رافا کمک خواهم کرد. بدون شک پیوستن بنیتس به رئال اتفاق مثبتی است.او مربی خوبی برای رئال خواهد شد."

محمد هادی بازدید : 12 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

کوئنترائو، مدافع چپ پرتغالی رئال، فصلی توام با ناکامی و مصدومیت های گاه و بیگاه را پشت سر گذاشت. او هرگز مورد اعتماد آنچلوتی برای قرار گرفتن در قسمت چپ فاز دفاعی رئال قرار نداشت و اکثرا شاهد حضور مارسلو در ترکیب رئال بودیم.

با وجود اینکه هنوز حضور رافا بنیتس بجای آنچلوتی در رئال، رسمی نشده و لیست سیاه این سرمربی اسپانیایی به دست پرز نرسیده است، مارکا به نقل از منابع نزدیک به باشگاه، در گزاشی ادعا کرده است که رئالی ها قصد فروش کوئنترائو را ندارند.
پس از ناکامی در جذب گایا، مدافع چپ والنسیا، رئال هیچ گزینه شایسته ای در بازار نمی بیند . جذب الکس ساندرو از پوتو نیز تقریبا غیرممکن است. پورتو به تازگی دانیلو را به رئال واگذار کرده و قصد ندارد بازیکن دیگری را به این تیم بفروشد. در رئال مادرید بسیار امیدوارند تا کوئنترائو با بنیتس به فرم گذشته خود بازگردد.

ایارامندی نیز شرایط مشابهی دارد و ماندنی شدن او در رئال به یک سورپرایز شبیه است.بازیکنی که چندان در میان هواداران رئال محبوبیت ندارد. او که زمستان گذشته در آستانه ترک رئال قرار داشت، در نهایت ماندنی شد و این تابستان هم قصد جدایی ندارد.

او دو روز پیش در توئیتر خود خطاب به هواداران رئال نوشت:" از اینکه جزئی از خانواده رئال هستم، احساس غرور می کنم و دوست دارم همیشه اینجا بمانم. زنده باد رئال."
بدون شک ایارامندی یکی از بازیکنانی بود که از برکناری آنچلوتی خوشحال شد. او نیز هرگز مورد اعتماد این مربی ایتالیایی قرار نداشت.

محمد هادی بازدید : 14 جمعه 1394/03/08 نظرات (0)

هدف بنیتز در فصل نقل و انتقالات تابستانی تقویت ترکیبش خواهد بود. قرار است که در هر پست دو بازیکن آماده حضور داشته باشند.

رئال به طور مثال در پست دفاع راست یا پست دروازه بان (با خرید ده خیا) دو بازیکن آماده را در هر پست خواهد داشت. رئال با توجه به رفتن احتمالی خدیرا نیاز به دو هافبک خواهد داشت و در خط حمله هم با رفتن چیچاریتو خریدهایی انجام می دهد.

محمد هادی بازدید : 8 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

سیاست بدی نیست که یک باشگاه بزرگ سعی کند که ارزشمندترین بازیکنان موجود در بازار نقل و انتقالات را به آکادمی خود اضافه کند اما مشکل این جاست که پشت این خریدها هیچ چشم انداز استراتژیکی وجود ندارد. هیچ برنامه مشخصی برای این بچه ها تبیین نشده است. خوب است که در نروژ همه از اولین بازی اودگارد هیجان زده شوند یا از پیوستن والورده به رئال ، مردم اروگوئه به وجد بیایند. مسلما آنها استعداد خاصی دارند اما حتی برای تیمی مثل رئال هم پنج میلیون رقم زیادی است. موراتا هم استعداد زیادی داشت و حالا می بینیم که کجاست چرا که کار در رئال خیلی مشکل است.

به همین خاطر است که بهتر است که اسب درست زین شود و تیم اصلی و آکادمی که در حال ریکاوری از بیماریش است مسیر درستی را انتخاب کنند. کسی که تصمیمات آکادمی را می گیرد باید با سرمربی تیم هم در مورد مسائل ورزشی مشورت کند. شاید مربی که به تیم می آید دانیلو ، ده خیا یا هیچ کدام از اعضای کهکشانی اکادمی را نخواهد. مهم است که تیم بتواند ثبات داشته باشد. رئال مادرید نیاز به یک مدیر ورزشی برای چنین تصمیماتی دارد. این یک نقطه ضعف است …

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

ماه هاست که بحث جدایی ستاره 22 ساله فرانسوی از یوونتوس، به سوژه داغ رسانه های اروپایی بدل شده است. ماه گذشته خبری در نشریات فرانسوی منتشر شد مبنی بر توافق 80 میلیونی یووه با پاری سن ژرمن برای انتقال پوگبا اما بلافاصله یوونتوس این خبر را تکذیب کرد و اعلام داشت پوگبا فروشی نیست.

امروز نشریه اکیپ، چاپ پاریس، گزارش داد که پوگبا از مدیر برنامه های خود "مینو رایولا"، خواسته است تا با فراموش کردن پیشنهاد پاری سن ژرمن، به بررسی پیشنهادات رئال مادرید و بارسلونا بپردازد. این بازیکن بسیار علاقمند است تا فوتبال خود را در یکی از دو تیم بزرگ اسپانیایی دنبال کند و بی شک هر باشگاهی پول بیشتری پرداخت کند، راهی آن تیم خواهد شد. مساله ای که ایجنت او نیز روز گذشته تایید کرد.

مشکل اینجاست که رئالی ها تا هفته آینده که مربی جدید خود را انتخاب کنند، در مورد مساله نقل و انتقالات حرکتی نخواهند کرد و در بارسلونا نیز ماه آتی انتخابات ریاست باشگاه برگزار خواهد شد. گاتزتا دلو اسپورت هم امروز در گزارشی مدعی شده که در صورت عملی نشدن انتقال پوگبا به رئال با بارسا، او تا سال 2016 در یوونتوس خواهد ماند.

محمد هادی بازدید : 27 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

بنزما که ششمین فصل حضورش در رئال مادرید را با زدن 22 گل در 46 بازی پشت سر گذاشت، ارتباط بسیار خوبی با دیگر بازیکنان رئال، بخصوص گرت بیل و رونالدو دارد و در رختکن این تیم یک مهره تعیین کننده به حساب می آید.

او همچنین بسیار مورد علاقه کارلو آنچلوتی قرار داشت و مهره غیرقابل بحث او در خط حمله بود ولی حالا که این سرمربی ایتالیایی در فصل بعد روی نیمکت رئال نخواهد نشست، ممکن است آینده این مهاجم فرانسوی با آمدن مربی جدید که احتمالا بنیتس خواهد بود، با ابهام مواجه شود.

وبسایت گل مدعی شده است که باشگاه آرسنال با علم به این موضوع و به توصیه آرسن ونگر، آماده است تا پیشنهاد 50 میلیون یورویی خود را برای جذب بنزما به این بازیکن ارائه دهد. توپچی های لندن دو فصل پیش نیز اوزیل را با این مبلغ از رئال به خدمت گرفتند. تنها مانع بر سر این انتقال، فلورنتینو پرز است. رئیس باشگاه رئال، علاقه وافری به بنزما و سبک بازی او دارد و احتمالا با این پیشنهاد آرسنالی ها مخالفت خواهد کرد.

محمد هادی بازدید : 10 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی شب گذشته رسما از سمت مربیگری رئال برکنار شد و بسیاری شانس رافا بنیتس را برای جانشینی او بالا می دانند. بنیتس هم اکنون سرمربی تیم ناپولی است و پیش از این تیم در لیورپول و والنسیا موفق به کسب عنوان قهرمانی در اروپا شده است.

دل بوسکه که در نشستی خبری شرکت کرده بود، در پاسخ به سوالی در مورد اخراج آنچلوتی و احتمال آمدن بنیتس به رئال گفت:" آنچلوتی چه به لحاظ شخصیتی و چه فوتبالی، تاثیر مثبت خود در فوتبال اسپانیا را گذاشت و با افتخار رئال را ترک کرد. من در جایگاهی نیستم که بتوانم در مورد برکناری او صحبت کنم؛ چرا که این موضوعی مربوط به باشگاه رئال مادرید است و من از فضای این تیم به دور هستم.
پیوستن بنیتس در رئال هم تصمیم من نیست.واقعیت این است که همیشه بهترین مربیان باید به رئال بیایند و بنیتس هم در بین بهترین های دنیا قرار دارد."

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

سال 2003، ویسنته دل بوسکه پس از 3 سال و نیم حضور در تیم و کسب دو قهرمانی در چمپیونزلیگ، 2 قهرمانی لالیگا، یک سوپرکاپ اروپا و یک قهرمانی جهان اخراج شد.سپیدپوشان دو روز قبل از اخراج او قهرمان لیگ شده بودند ولی پیام کاملا روشن بود. چمپیونزلیگ ماموریت اصلی رئال بود و عدم موفقیت در کسب آن، یک شکست برای رئال محسوب می‌شد، حال با اینکه در رقابت‌های داخلی سپیدپوشان قهرمان شده بودند.

پس از دو قهرمانی به همراه آث میلان در سال‌های 2003 و 2007، آنچلوتی بزرگترین دستاورد را برای رئال به ارمغان آورد. او جام دهم را برای فلورنتینو پرز کسب کرد ولی رئیس باشگاه، اعتماد زیادی به سرمربی ایتالیایی نداشت. وقتی رئال و مربی اش وارد لیسبون شدند، آنچلوتی در حال سقوط بود. بازی طوری پیش رفت که همه چیز به اخراج او منتهی می‌شد و به نظر رئال فینال را نمی‌برد ولی او پاسخی محکم داشت.

او در فصل اولش، کوپا دل ری، چمپیونزلیگ، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه‌های جهان را به دست آورد. در فصل دوم، 22 پیروزی پیاپی کسب کرد و به نظر ثبات را به رئال برگردانده بود. ولی در یک چشم به هم زدن، آنچلوتی دیگر سرمربی رئال نیست. او روز دوشنبه، پس از اینکه نتوانست جامی در این فصل بدست آورد، اخراج شد. 4 جام فوق‌العاده در دو سال برای پرز کافی نبود.

به نظر می‌رسد در زمان دلبوسکه نیز، کسب قهرمانی اسپانیا به همراه زیدان، رونالدو، کارلوس و فیگو کافی نبود و در مورد آنچلوتی نیز با حضور بازیکنانی مثل رونالدو، گرت بیل و خامس رودریگس، همین روند تکرار شد. با اینکه آنچلوتی باید تغییراتی در دفاع تیم ایجاد می‌کرد ولی به نظر می‌رسد که او دقیقا همان اسباب بازی زیبایی است که پرز در برنابئو به آن نیاز داشت و یک عروسک زیبا از دید پرز، روی خط حمله و هافبک کار می‌کند. همه نوع بهانه‌ای برای زیر سوال بردن تناسب آنچلوتی با حضور در مادرید به کار برده شد. حتی گفته شد که او به اندازه ی کافی برای رئال قدرتمند نبود. او انسان ملایمی بود ولی همانطور که خودش در یک کنفرانس خبری گفت، "این انسان ملایم، تا به حال 3 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است."

مردم در مقابل صحبت‌‌ها و دلایلی که برای افت تیم مطرح می‌شود، خیلی زودباور هستند و همه فراموش می‌کنند که هیچکس در فوتبال، نمی‌تواند تمام بازی‌های فصل را با پیروزی پشت سر بگذارد. آنچلوتی در آمار درصد برد، دومین رکورد را در تاریخ رئال مادرید دارد و در 75% بازی ها به پیروزی رسیده است، حتی بالاتر از مورینیو.

شاید او زودتر می‌رفت ولی کارنامه ی او به حدی درخشان بود که اخراجش در تابستان سال گذشته کاملا غیرمنطقی بود. و پس از 22 پیروزی پیاپی، او به عنوان یک مربی فوق‌العاده شناخته می‌شد. وقتی رئال دچار افت شد و پس از 22 پیروزی پیاپی، روند سقوط پیش گرفت، پرز به دنبال راه جدیدی برای کمک کردن به تیم و مربی اش نگشت، فقط تصمیم گرفت که مثل گذشته، از شر او راحت شود.

مدل مدیریت رئال ثباتی در پی ندارد و جانشین آنچلوتی، دوازدهمین مربی است که رئال از سال 2003 با اخراج دلبوسکه به خدمت گرفته است. مربی جدید، در حالی قرارداد امضا می‌کند که می‌داند قراردادش ارزش خاصی ندارد.پرز مربی‌های بزرگ را به خدمت می‌گیرد و پس از یک اشتباه ، آنها را از تیم اخراج می‌کند و این رئال است که در نهایت، متضرر خواهد شد.

 

محمد هادی بازدید : 12 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

انچلوتی پس از دل بوسکه و مورینیو سومین مربی ترکیب رئال از نظر ثبات بود . دو نفر قبلی سه سال روی نیمکت نشستند و کارلتو دو سال.

به نظر می رسد که پرز سندرمی دارد که نمی تواند بیش از سه سال مربیانش را تحمل کند. رکورد تاریخ باشگاه در اختیار میگل مونیوز است که در پنج جام اول رئال در اروپا نقش داشت و 14 سال روی نیمکت نشست.

دل بوسکه با احتساب دوران پیش از پرز، 1321 روز روی نیمکت رئال نشست که دو چمپیونزلیگ و دو لالیگا در سه فصل و نیم حضور در باشگاه کسب کرد. مورینیو 1101 روز در باشگاه بود.

رئال از سال 2000 تا کنون با 13 مربی کار کرده است. در این مدت اتلتیکو و پی اس جی 16 مربی داشته اند ، والنسیا 15 تال ، اینتر و رم 14 تا ، چلسی 12 تا ، بورسیا ، یووه ، بنفکیا و پورتو 11 تا و بارسلونا 10 تا .فقط آرسنال در این مدت مربیخ ود را عوض نکرده است. یونایتد نیز چهار مربی داشته است.

محمد هادی بازدید : 14 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

مارکا نتایج قسمت دوم نظرسنجی خود که از هواداران در برنابئو در بازی مقابل ختافه انجام شده بود را منتشر کرد. در این رای گیری ده خیا خرید محبوب هواداران برای فصل بعد است.

در این نظرسنجی 50.8 درصد افرادی که مورد سوال قرار گرفتند خواستار خرید ده خیا شدند. 42.1 درصد موافق خرید پوگبا بودند و 30.5 درصد خوساتار خرید وراتی. این سه نفر گزینه های محبوب هواداران در زمینه خرید بودند.
ده خیا فقط یک سوال دیگر با یونایتد قرارداد دارد. یونایتد در ابتدا خواستار 40 میلیون یورو برای فروش وی شده است اما رئال می خواهد این رقم را کاهش بدهد چرا که با خود بازیکن و وکیلش ژرژ مندس مذاکراتی انجام داده است. رئال مادرید در شرایطی مشابه در حالی که فقط یک سال از قرارداد دانیلو با پورتو مانده بود 36 میلیون یورو هزینه کرد. لنو ، دروازه بان لورکوزن فقط 2.9 درصد در این نظرسنجی رای آورد.
اولویت های بعدی هواداران رئال در خط هافبک بود. پوگبا 42.1 درصد رای آورد. رای او در میان زن ها 28.7 درصد بود ، در میان افراد زیر 30 سال هم 60 درصد. افراد بین 30 تا 44 سال فقط 45 درصد به پوگبا رای دادند و افراد بین 45 تا 65 سال فقط 38 درصد. افراد بالای شصت سال هم فقط 22 درصد به پوگبا رای دادند.
در مورد وراتی ، هافبک ایتالیایی پی اس جی هم وی 30.5 درصد رای داد. مردها 32 درصد به او رای دادند و زن ها 19 درصد. هوادارانی که زیر 30 سال سن داشتند 39 درصد به وراتی رای دادند ، بین 30 تا 45 سال هم 40 درصد و هواداران بالای 65 سال فقط 11 درصدشا با خرید وراتی موافق بودند.

محمد هادی بازدید : 14 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

دل بوسکه در مورد جدایی آنچلوتی از رئال گفت :” از نظر شخصی و حرفه ای تاثیر مهمی در فوتبال اسپانیا داشت. نمی توان اخراجش را ارزیابی کرد چرا که مربوط به باشگاه است و من در جایگاهی نیستم که نظر بدهم.”

وی در مورد احتمال ملحق شدن بنیتز به رئال گفت :” این تصمیم مربوط به من نیست . مسلما رئال سعی می کند که بهترین مربی ممکن را به خدمت بگیرد. از نظر من او یکی از بهترین هاست.”

سرمربی تیم ملی اسپانیا در مورد ملحق شدن احتمالی ده خیا به رئال هم صحبت کرد :” این مربوط به رئال است و من نمی توانم نظری بدهم. مسلما اگر این اتفاق رخ بدهد به وقتش در موردش تصمیم می گیریم.”

محمد هادی بازدید : 22 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

انچلوتی هم با پیغامی با کارلتو وداع کرد :” از بهترین مربیانی که داشته ام. آقای آنچلوتی با تمام وجود متشکرم. یک مرد بزرگ از ما جدا شد اما دوستی مان پابرجا خواهد بود. درود بر تو.”

محمد هادی بازدید : 17 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

کواترو گزارش داد که مانوئل گارسیا کیلون ، وکیل رافا بنیتز که به احتمال بسیار زیاد سرمربی فصل آینده رئال خواهد بود امروز به مادرید آمده بود.

در حال حاضر بنیتز منتظر پایان فصل در لیگ ایتالیا و مشخص شدن تکلیف ناپولی در آستانه بازی بسیار حساس مقابل لاتزیو است و احتمالا هفته آینده در برنابئو معارفه خواهد شد.

محمد هادی بازدید : 24 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

به نقل از روزنامه «آس» اسپانیا باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب مهاجم گلزن منچسترسیتی است و خود را آماده می‌کند تا با پیشنهادی 90 میلیون یورویی این بازیکن آرژانتینی را به خدمت بگیرد.

سرخیو آگوئرو که در سال‌های اخیر همواره شایعه پیوستنش به یکی از دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا مطرح بوده به نظر می‌رسد که در فصل نقل‌وانتقالات تابستانی به جمع کهکشانی‌ها بپیوندد.

این بر کسی پوشیده نیست که فلورنتیو پرس علاقه خاصی به سرخیو آگوئرو دارد و از زمان حضورش در اتلتیکومادرید به دنبال خرید او بوده است. این مهاجم 26 ساله هم پیش از این تیم اول شهر مادرید را مورد تحسین قرار داده بود.

با توجه به اینکه رئال مادرید در فصل اخیر لالیگا نتوانست از کریم بنزما به خاطر مصدومیتش در مقاطع حساس فصل استفاده کند یک مهاجم نوک همانند سرخیو آگوئرو می‌تواند به این تیم در فصل آینده کمک بیشتری کند، هرچند کهکشانی‌ها در این فصل نشان دادند که بدون بنزما هم خط حمله خطرناکی دارند.
ََ
سرخیو آگوئرو در فصل 15-2014 لیگ برتر انگلیس در 33 بازی 26 گل برای منچسترسیتی به ثمر رساند و عنوان آقای گلی رقابت‌ها را از آن خود کرد.

محمد هادی بازدید : 23 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)
خامس رودریگز، ستاره رئال مادرید، با انتشار عکسی از فیس بوک، از زحمات کارلو آنچلوتی تشکر کرد.
خامس که این فصل به رئال پیوست، به یکی از ستاره های اصلی تیم آنچلوتی تبدیل شد اما نتوانست در پایان فصل با هدایت این مربی ایتالیایی به جام دست پیدا کند؛ اتفاقی که باعث اخراج کارلتو شد.
خامس در صفحه فیس بوکش نوشت:" برای همه چیز متشکرم استاد. در مدتی کوتاه، چیزهای زیادی به من یاد دادی."
محمد هادی بازدید : 11 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

فلورنتینو پرز ، مدیر رئال مادرید رسما خبر برکناری آنچلوتی را تائید کرد و اعلام کرد که هفته آینده مربی جدید ( که احتمالا بنیتز خواهد بود) معرفی می شود.
“هیئت مدیره تصمیم به برکناری آنچلوتی گرفت”
“هفته آینده مربی جدید رئال مادرید را معرفی خواهیم کرد. خیلی عالی می شود اگر مربی جدید اسپانیایی بلد باشد.”
“تصمیم مشکلی بود. آنچلوتی محبت همه را جلب کرده بود و دسیما را بدست آورده بود اما زمانش رسیده بود که برای کسب جامهای جدید گام دیگری برداریم. در رئال توقعات بالاست. از او به عنوان مربی دسیما متشکریم.”
” پیش از آمدن به این جا با آنچلوتی دیدار کردم. فقط می توانم بگویم که او آقاست. خیلی مرد است و این تصمیم را درک خواهد کرد.”
“با کاپیتان ها صحبتی نداشتم. اگر زمانش برسد این کار را خواهم کرد. این تصمیم را همین حالا گرفتیم و به همین خاطر وقت نشد که با آنها صحبت کنیم.”
“وقتی حس کنیم که نیاز به یک شوک داریم آن را اعمال خواهیم کرد.”
“بازیکنان در روزهای اخیر نسبت به آنچلوتی ابراز محبت کردند. من هم همین حس را نسبت به او دارم.”
“حمایت آنچلوتی از برخی بازیکنان ناراحتم نمی کند و مشکلی ندارم. به نظرم این یک ابراز محبت ساده است.”
“توقعات بالا در رئال مادرید همان چیزی است که ما را به این سطح از رقابت جویی رسانده است.”
“نیازی نیست که دنبال مقصر باشیم. پست مربیگری زخم پذیر است.”

محمد هادی بازدید : 19 سه شنبه 1394/03/05 نظرات (0)

کارلو آنچلوتی ، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید که در یک سال و نیم اول حضورش در رئال کارنامه فوق العاده ای داشت ، به لطف ناکامی هایی که علت صلی آن ضعف مدیران باشگاه در بستن تیم و نبود آلترناتیوهای مناسب برای مصدومان بود، با اعلام رسمی پرز اخراج شد.
آنچلوتی همیشه اوج دوران مربیگریش را کار در رئال می دانست. کارلتو حاضر شده بود که علیرغم بیماری خطرناکش یک سال باقی مانده از قراردادش عمل جراحی خود را به یک سال دیگر موکول کند اما پرز ، کارلو را مثل دل بوسکه ، کی روش، کاماچو ، گارسیا رمون ، لوکزامبورگو، لوپز کارو و پلگرینی قربانی کرد تا فصل آینده با خریدهای پرطمطراق دهان هواداران را ببندد و البته نقش خود را در فصل بدون جام رئال بی تاثیر بداند.
آنچلوتی ، مردی که رویای دوازده ساله مادریدیسموها را به تحقق رساند و دسیما را بدست آورد، همان مربی ایست که بایرن مونیخ مغرور را در خانه اش تحقیر کرد. آن هم در حالی که رئال در کل تاریخ خود در مونیخ ناکام مانده بود. کارلو همان مربی ایست که شکست 4-0 از لیورپول را جبران کرد و سرخ ها را در خانه خودشان آنفیلد با یک پیروزی 3-0 تحقیر کرد. او همان مربی ایست که بدون پنج مهره کلیدیش اتلتیکو را از چمپیونزلیگ اوت کرد تا برای دو سال پیاپی حسرت را بر دل اتلتیکو بگذارد. کارلو مرد دسیما بود ، مردی که قربانی امیال موجودی به نام پرز شد. کسی که به عشق تبلیغات ، مهره های اصلی دسیما را فروخت و برایشان جایگزینی هم نخرید.
پرز در حالی آنچلوتی را مقصر مشکلات بدنسازی تیم می داند که انگار فراموش کرده است که تیم در هفته اول تمرینات پیش فصلش به جای آن که بدنسازی کند، در آمریکا به مصاف تیمهایی مثل رم و منچستریونایتد رفت. بازیهایی که هر چند تشریفاتی بودند اما آنچلوتی به خاطر حیثیت تیم هم که شده باید با تمام قوا در آنها بازی می کرد و طبیعتا به بدنسازی لطمه می خورد. در زمستان هم که فرصت یک هفته ای خوبی در اختیار تیم بود تا استراحت کند، سفر بی موقع و بی دلیل به دبی تیم را از نظر روحی و بدنی به هم ریخت. همچنین نباید فراموش کرد که خسوس اولمو ، سرپرست جدید کادر پزشکی هم یکی از عوامل جنجال های درون تیمی بود چرا که بازیکنان به کار وی اعتقاد نداشتند و اکثر مراحل درمانی خود را در خارج از باشگاه طی می کردند.
حالا چیزی که قابل پیش بینی است این است که احتمالا پرز با چند خرید کهکشانی مثل پوگبا یا رویس سر هواداران را گرم می کند تا کسی یاد زحمات کارلتو نیافتد. مردی که تا زمانی که تیم کاملش را داشت ، رکورد جاودانه 22 برد پیاپی را ثبت کرد و حتی زمانی که تیم نیمچه کاملش (بدون مودریچ ، بنزما و بیل !) را داشت جانانه تا پایان لالیگا جنگید و فقط دو امتیاز تا قهرمانی کم آورد. کارلتو قول بازی زیبا را داده بود و به قولش هم عمل کرد. زدن 118 گل در یک فصل لالیگا فقط در دو فصل در تاریخ تکرار شده است و دوره کهکشانی های یک مربیان حتی به چنین رکوردی نزدیک هم نشده بودند. بازیهایی مثل بایرن و فینال کوپا در فصل قبل و بارسا و لیورپول در همین فصل به سختی از خاطر مادریدیسموها خواهد رفت. حمایت جانانه هواداران از آنچلوتی در روزهای اخیر هم نشان می دهد که هر چقدر هم مدیر رئال جاه طلب و زیاده خواه باشد ، هواداران مزد زحمات هر شخص را می دهند.
تنها نکته عجیب این است که چطور مربی پیشین که با 15 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا، شکست از تیمهایی نظیر بتیس ، گرانادا ، مالاگا و … لالیگا را از دست داد ، در کوپا شکست تحقیرآمیزی را در برنابئو از اتلتیکو داشت ، در چمپیونزلیگ به لطف کمک های داوری از پس یونایتد گذشت و در وستفالن تیمش چهار گل خورد ، به گفته  پرز فقط به خاطر فشار رسانه ها از رئال رفت و فلورنتینو خواستار ماندنش بوده است اما مربی نجیبی مثل کارلو که در همه حرفهایش گفت که دوست دارد در رئال بماند و به حدی مجذوب مادرید شده که می خواهد به زندگی در مادرید ادامه بدهد ، این قدر غریبانه و ناعادلانه و در مقابل حمایت های بهترین بازیکن دنیا (کریستیانو رونالدو)، بهترین هافبک (مودریچ)، بهترین مدافع میانی (راموس)، بهترین مدافع چپ (مارسلو)  جهان از رئال می رود. شاید اگر کارلتو هم مثل مربی قبلی اهل دوز و کلک بود و مدام قربان صدقه لیگ انگلیس ، چلسی ، اینتر و … می رفت سرنوشت دیگری برایش در پیش بود …
حالا آنچلوتی می تواند یک سال استراحت کند و با خیال راحت عمل جراحی گردنش را انجام بدهد. عملی که اگر دیرتر انجام می شد ممکن بود که سلامتیش را دچار خطر جدی کند. گزینه اصلی پرز ، بنیتزی است که پس از لیورپول کارنامه قابل قبولی نداشته اما انگیزه زیادی دارد تا در بازگشت به رئال پس از بیست سال خودی نشان بدهد. کسی که در دوران بازیگری نتوانست از دسته سوم اسپانیا فراتر برود اما امیدوار است که خاطرات خوش لیورپول و جامهایش در این تیم را در برنابئو تکرار کند.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    قهرمان لیگ قهرمانان 15-2014
    ویدئو های ما

    کانون هواداران رئال مادرید تمامی ویدئو های خودرا
    در کانال خود در آپارات قرار میدهد.
    شما میتوانید با مراجعه به کانال ما از تمامی ویدئو ها
    خلاصه بازی ها ، کلیپ های بازیکنان ، حواشی و...
    دیدن فرمایید.
    برای ورود روی لوگو آپارات کلیک کنید
    از شما خواهشمندیم که مارا در آپارات هم دنبال نمایید.
    با تشکر
    کانون هواداران رئال مادرید

    آمار سایت
  • کل مطالب : 500
  • کل نظرات : 20
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 117
  • بازدید سال : 1,392
  • بازدید کلی : 18,537
  • کدهای اختصاصی

    ابزار هدایت به بالای صفحه

    پشتیبانی